Gå til innhold

Hvorfor er det så mye kriminalitet i USA?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Greia er jo at jeg tenkte høyt, jeg er ingen forsker, men sier at det hadde vært gøy å forske på dette. Tror jeg hadde blitt steinrik! Da skulle jeg reist til Israel, Pakistan og USA. Den boka hadde blitt konge! Har tittelen klar og jeg: Circumcision - the root to all evil?

Ser for meg intervjuer på Skavlan, og millioner på bok!

Anonymous poster hash: 79397...d1a

Da synes jeg at du skal søke etter midler for å forske. Jeg skal bli den første til å kjøpe boken din om forskningen holder vann :)

Anonymous poster hash: c6c92...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det er så store sosiale forskjeller, mye innvandring og mye fattigdom.



Anonymous poster hash: 50e34...7e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg at du skal søke etter midler for å forske. Jeg skal bli den første til å kjøpe boken din om forskningen holder vann :)

Anonymous poster hash: c6c92...788

Kan jeg det altså? Sånn helt seriøst? Jeg har ingen interesse av å bli student, men vil gjerne ha en jobb på si med å skrive bøker og artikler om kriminalitet og menn :) Også vil jeg gjerne innom noen fengsler og gjøre litt research der.

Anonymous poster hash: 79397...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg det altså? Sånn helt seriøst? Jeg har ingen interesse av å bli student, men vil gjerne ha en jobb på si med å skrive bøker og artikler om kriminalitet og menn :) Også vil jeg gjerne innom noen fengsler og gjøre litt research der.

Anonymous poster hash: 79397...d1a

Selvsagt! Alt for en god sak ;) Bare pass deg for sugardaddys i fengslet, men du klarer vel å ta vare på deg selv tror jeg. En temmperamentsfull latina kan nok klare det meste (dette er ment som kompliment, ikke mobbing) :)

Anonymous poster hash: c6c92...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Skolene er dårlige
Sosial og velferd er dårlig
Er du syk og må ta den ett par dager fri, så kan du få sparken.
Er du syk og ikke har helseforsikring så må du punge ut flere tusen kr.
(Kjente ei norsk ei som jeg jobbet med i statene..Brakk foten, og hun tenkte at hun blir jo aldri syk, så hun giddet ikke å tegne ei forsikring..Det kostet henne omkring 50'000kr..)Så om du er uheldig og får ei slik regning og ikke har råd til dette, så er det mange som tyr til kriminalitet.
Er barna dine syke og du må bli hjemme?Du kan få sparken.. Arbeidsgivere vil heller ha noen som VIL jobbe enn folk som ligger hjemme og er syke..
Er du syk, kan ferien din bli trukket fra i tillegg...Så si om du har brukket en arm eller en fot og må bli hjemme i 1 månedstid, GLEM ferien din. Om du ikke har rett på 5 uker ferie og bare 2 uker så får du sparken..
Mange har veldig lange arbeidsdager og dårlig lønn..

-Er du heldig kan du få stipend til å gå på skole..(men er du uheldig så må du betale alt selv..Mange familier har spart til college/universitet fra barnet ble født og de som ikke har råd, faller ut av systemet)

Endret av ms_kwang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...