Gå til innhold

Hvorfor er det så mye kriminalitet i USA?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes kriminelle nordmenn også og de mangler vel ikke forhud? Logisk brist eller? :D

Spør politiet, fangene kan være anonyme om forhuden sin til media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er bare en frekk måte å årsaksforklare problemer på. Hvis teorien din skulle holde vann så skulle alle omskjærte menn være kriminelle eller aggressive, men det vet vi at ikke er tilfellet. Og ikke være så selvgod du nordmann - mange av dere er ikke et spor bedre.

Anonymous poster hash: c6c92...788

Har ikke sagt det gjelder ALLE heller! Men veldig mange som begår kriminelle handlinger er jo omskjært. Da er det ikke rart man gjør seg opp noen tanker om hvorfor :)

Forøvrig er jeg halvt mexicansk og halvt norsk så er ikke helt nordmann.. Er faktisk innvandrer til Norge! Tror dere at varme har noe med kriminalitet å gjøre? F.eks i Mexico der jeg kommer fra så er det jo sykt varmt, og mange blir vel litt hissige i varmen. Kan det være en grunn til kriminalitet? I Sør-statene i USA er det jo varmt, og der er det masse kriminalitet også.. Jeg bare tenker høyt!

Anonymous poster hash: 79397...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på en skolerapport, det er uansett bedre teori enn at mennene mangler forhud.

Mener du dette seriøst? Hvilke av tallene Harvard-studentene brukte mener du er feilaktige? De sammenlignet enkelt og greit allment tilgjengelige offentlige tall på kriminalitet og frekvens av våpeneierskap i forskjellige land, og fant ut at det er ingen korrelasjon mellom våpeneierskap og kriminalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt det gjelder ALLE heller! Men veldig mange som begår kriminelle handlinger er jo omskjært. Da er det ikke rart man gjør seg opp noen tanker om hvorfor :)

Forøvrig er jeg halvt mexicansk og halvt norsk så er ikke helt nordmann.. Er faktisk innvandrer til Norge! Tror dere at varme har noe med kriminalitet å gjøre? F.eks i Mexico der jeg kommer fra så er det jo sykt varmt, og mange blir vel litt hissige i varmen. Kan det være en grunn til kriminalitet? I Sør-statene i USA er det jo varmt, og der er det masse kriminalitet også.. Jeg bare tenker høyt!

Anonymous poster hash: 79397...d1a

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du dette seriøst? Hvilke av tallene Harvard-studentene brukte mener du er feilaktige? De sammenlignet enkelt og greit allment tilgjengelige offentlige tall på kriminalitet og frekvens av våpeneierskap i forskjellige land, og fant ut at det er ingen korrelasjon mellom våpeneierskap og kriminalitet.

Jeg trodde ingen i tråden var seriøse? Jo du da, men ingen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt det gjelder ALLE heller! Men veldig mange som begår kriminelle handlinger er jo omskjært. Da er det ikke rart man gjør seg opp noen tanker om hvorfor :)

Forøvrig er jeg halvt mexicansk og halvt norsk så er ikke helt nordmann.. Er faktisk innvandrer til Norge! Tror dere at varme har noe med kriminalitet å gjøre? F.eks i Mexico der jeg kommer fra så er det jo sykt varmt, og mange blir vel litt hissige i varmen. Kan det være en grunn til kriminalitet? I Sør-statene i USA er det jo varmt, og der er det masse kriminalitet også.. Jeg bare tenker høyt!

Anonymous poster hash: 79397...d1a

Noen nordmenn som jeg har møtt har kalt meg sotrør og nedbrent fyrstikk. Da er det ikke rart at jeg gjør meg opp tanker om alle nordmenn er rasister? For de er jo hvite i huden, snakker norsk og bor i Norge.

Jeg bare tenker høyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Ler du av meg?! How rude. Jeg syns teoriene mine er flotte og de kunne garantert blitt vitenskapelig bevist! Ser for meg at jeg sitter på Skavlan show som spesialist på menn og kriminalitet!

Anonymous poster hash: 79397...d1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt det gjelder ALLE heller! Men veldig mange som begår kriminelle handlinger er jo omskjært. Da er det ikke rart man gjør seg opp noen tanker om hvorfor :)

Forøvrig er jeg halvt mexicansk og halvt norsk så er ikke helt nordmann.. Er faktisk innvandrer til Norge! Tror dere at varme har noe med kriminalitet å gjøre? F.eks i Mexico der jeg kommer fra så er det jo sykt varmt, og mange blir vel litt hissige i varmen. Kan det være en grunn til kriminalitet? I Sør-statene i USA er det jo varmt, og der er det masse kriminalitet også.. Jeg bare tenker høyt!

Anonymous poster hash: 79397...d1a

TS: hvor gammel er du? Anbefaler deg å fordype deg innenfor sosialpsykologi, sosiologi og antropologi. I samme åndedrag kan du også ta en titt i vitenskapelige metoder for å forklare fenomener. Deretter kan du lese deg opp på statistikk og bias som kan forekomme. Når du har gjort det så vil du stå frem mye mer reflektert, nyansert og skriver ikke setninger som denne:

Tror dere at varme har noe med kriminalitet å gjøre? F.eks i Mexico der jeg kommer fra så er det jo sykt varmt, og mange blir vel litt hissige i varmen. Kan det være en grunn til kriminalitet?

Er det lenge siden sist du var i Mexico? Det er rart at du da mangler vesentlige kunnskaper om samfunnsstrukturer og politisk påvirkning i Mexico. Du trenger ikke å gjøre det, men slik du skriver så virker det slik.

Anonymous poster hash: c6c92...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: hvor gammel er du? Anbefaler deg å fordype deg innenfor sosialpsykologi, sosiologi og antropologi. I samme åndedrag kan du også ta en titt i vitenskapelige metoder for å forklare fenomener. Deretter kan du lese deg opp på statistikk og bias som kan forekomme. Når du har gjort det så vil du stå frem mye mer reflektert, nyansert og skriver ikke setninger som denne:

Tror dere at varme har noe med kriminalitet å gjøre? F.eks i Mexico der jeg kommer fra så er det jo sykt varmt, og mange blir vel litt hissige i varmen. Kan det være en grunn til kriminalitet?

Er det lenge siden sist du var i Mexico? Det er rart at du da mangler vesentlige kunnskaper om samfunnsstrukturer og politisk påvirkning i Mexico. Du trenger ikke å gjøre det, men slik du skriver så virker det slik.

Anonymous poster hash: c6c92...788

Jeg var i Mexico i juleferien, hvordan det? Har DU vært der kanskje? Du vet ingenting om hva jeg vet om Mexico, jeg har da bodd der i mange år.. Jeg flyttet til Norge pga all kriminaliteten. Det er jo bevist innen forskning at man blir mer hissig når det er veldig varmt.

Anonymous poster hash: 79397...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Mexico i juleferien, hvordan det? Har DU vært der kanskje? Du vet ingenting om hva jeg vet om Mexico, jeg har da bodd der i mange år.. Jeg flyttet til Norge pga all kriminaliteten. Det er jo bevist innen forskning at man blir mer hissig når det er veldig varmt.

Anonymous poster hash: 79397...d1a

Kilde?

Anonymous poster hash: c6c92...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg klarer å Google. Men ansvaret for å fremvise bevis ligger hos den som kommer med en påstand. Såpass visste du vel om premissene bak diskusjoner og argumenter?

Anonymous poster hash: c6c92...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første linken var utdatert slik at ingen sideinnhold kom frem.

Den andre likedan.

Den tredje likeså.

Den fjerde også.

Anonymous poster hash: c6c92...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi det er så mange forskjellige folkegrupper der.



Anonymous poster hash: 05b58...1fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA får nesten uskyldige folk strenge straffer. Folk som ikke har noen som helst tendenser til å bli kriminelle får det etter 5 år i et hardt fengsel. USA bidrar til å skape kriminelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første linken var utdatert slik at ingen sideinnhold kom frem.

Den andre likedan.

Den tredje likeså.

Den fjerde også.

Anonymous poster hash: c6c92...788

Du fikk den ikke opp? Trenger du hjelp? *fniis* Da gjorde du noe feil for jeg fikk opp alle.

Anonymous poster hash: 79397...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, jeg klarer å Google. Men ansvaret for å fremvise bevis ligger hos den som kommer med en påstand. Såpass visste du vel om premissene bak diskusjoner og argumenter?

Anonymous poster hash: c6c92...788

and your point is..?

Anonymous poster hash: 79397...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har statistikk på hvem som er mest kriminelle av hvite i USA og hvite i Norge?

Anonymous poster hash: e464f...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

and your point is..?

Anonymous poster hash: 79397...d1a

Når TS spør om jeg kan Google etter det han påstår så er svaret mitt at han må belegge sine påstander med relevante kilder. Den jobben er ikke min all den tid jeg kom med påstandene. Hadde imidlertid jeg gjort det så hadde saken vært en annen.

Skjønte du poenget nå eller må du ha det inn med flere teskjeer?

Anonymous poster hash: c6c92...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når TS spør om jeg kan Google etter det han påstår så er svaret mitt at han må belegge sine påstander med relevante kilder. Den jobben er ikke min all den tid jeg kom med påstandene. Hadde imidlertid jeg gjort det så hadde saken vært en annen.

Skjønte du poenget nå eller må du ha det inn med flere teskjeer?

Anonymous poster hash: c6c92...788

Oj, så sint da :) Typisk frekke nordmenn, eier ikke folkeskikk.

Anonymous poster hash: 79397...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...