AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #21 Skrevet 31. januar 2014 - Tresleiver i oliventre Oliventre? Hvorfor? Anonymous poster hash: f2c1f...df6
Alvina Skrevet 31. januar 2014 #22 Skrevet 31. januar 2014 Kniv Ingen kommer langt på et kjøkken uten en. Så svarer kniver.
super-ida Skrevet 1. februar 2014 #23 Skrevet 1. februar 2014 Mac kniver..... Mest glad i den fleksible filètkniven Microplane rivjern Le creuset gryte Digitalt steketermometer
Libertas Skrevet 1. februar 2014 #24 Skrevet 1. februar 2014 -Kjøkkenmaskinen min fra 1987, med andre ord eldre enn meg -Stavmikser med tilbehør Kunne ikke levd uten <3
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. februar 2014 #25 Skrevet 2. februar 2014 Oliventre? Hvorfor? Anonymous poster hash: f2c1f...df6 Oliventre er angiveligvis et hardt treslag, så det vil ikke suge til seg smak fra matvarer i like høy grad som tresleiver av mer porøse treslag. I tillegg holder det seg finere lengre. Det er i allefall min erfaring. Tresleivene mine fra IKEA begynte å flise seg, fikk flekker, og luktet etterhvert surt. Sleivene i oliventre derimot har holdt seg like fine de siste tre-fire årene jeg har brukt de.
Gjest Kim Skrevet 2. februar 2014 #26 Skrevet 2. februar 2014 Har for mye kjøkkenutstyr... Det jeg er mest fornøyd med er nok thermomixen. Høyst på ønskelista står pacojet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå