Gjest Coolaid Skrevet 25. januar 2014 #21 Skrevet 25. januar 2014 Ble slutt med ekskjæresten i Oktober. Siden November har jeg hatt sex med 8 andre personer. Er det mye? Anonymous poster hash: da88f...00a Mye i forhold til hva? Mye i forhold til min og din egen personlige oppfattning. Så utifra meg så er det mye. Ts, finn ut hva som er bra for deg. Har du dårlige følelser for at det er for mange eller lurer du på om vi syns du er "løs"......?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #22 Skrevet 25. januar 2014 Det er mer enn at jeg noensinne ville vurdert deg som potensiell kjæreste. Damer skal passe på sin ære, ikke oppføre seg som noen billige... Anonymous poster hash: 5685b...2c8 1600-tallet sendte over et kalveskinn hvor det står at de lurer på hvor det ble av deg, og om du kommer tilbake snart. Anonymous poster hash: 67141...8c2 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #23 Skrevet 25. januar 2014 Det er mer enn at jeg noensinne ville vurdert deg som potensiell kjæreste. Damer skal passe på sin ære, ikke oppføre seg som noen billige... Anonymous poster hash: 5685b...2c8 Dobbeltmoralsk PISS. Er du muslim?! Hva med menn da og deres ÆRE, HÆÆÆÆ????????? Anonymous poster hash: ee84f...c2a 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #24 Skrevet 25. januar 2014 Synes det er mange og ekkelt. Anonymous poster hash: 61357...886
Gjest Lincoln Skrevet 25. januar 2014 #25 Skrevet 25. januar 2014 Dobbeltmoralsk PISS. Er du muslim?! Hva med menn da og deres ÆRE, HÆÆÆÆ????????? Anonymous poster hash: ee84f...c2a Han sier da ingenting om sin egen situasjon. Dersom han ikke vil ha en kvinne som ikke ligger rundt med hvem som helst er det helt kurant. Man kan nemlig velge selv hvem man vil bli sammen med, ikke sant? 1
Gjest lnx Skrevet 25. januar 2014 #26 Skrevet 25. januar 2014 Jeg synes det er for mange, og ganske ekkelt. Hadde noen av mine venner holdt på sånn, så hadde jeg ikke vært redd for å si min mening dersom det hadde blitt en samtale om det. Hvor god venn er man egentlig hvis man ikke aksepterer at folk tar andre valg enn deg? 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #27 Skrevet 25. januar 2014 Hvor god venn er man egentlig hvis man ikke aksepterer at folk tar andre valg enn deg? Vi er ganske gode venner. (Siden du lurer.) Sier like klart i fra om at jeg ikke er for hasjrøykinga til noen venninner også.. Anonymous poster hash: 57021...9d2
Gjest lnx Skrevet 25. januar 2014 #28 Skrevet 25. januar 2014 (endret) Det er nå stor forskjell på hasjrøyking og det å ha sex flere menn enn gjennomsnittet. Det førstnevnte er ulovlig, mens det sistnevnte er helt lov. Generelt: Det som også er pussig er at de som hevder de er moralens voktere, ofte har de dårligste argumentene, type drittslenging, føleri og ufullstendig logikk. Endret 25. januar 2014 av lnx 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #29 Skrevet 25. januar 2014 Det er nå stor forskjell på hasjrøyking og det å ha sex flere menn enn gjennomsnittet. Det førstnevnte er ulovlig, mens det sistnevnte er helt lov. Generelt: Det som også er pussig er at de som hevder de er moralens voktere, ofte har de dårligste argumentene, type drittslenging, føleri og ufullstendig logikk. Det kan jo diskuteres. Det er mange som argumenterer for hasj. Det blir det diskusjoner av Poenget er at (hvertfall i min venninnegjeng) så diskuterer vi alt mulig. Vi har ulike meninger om mange ting, og det er jo bra. Det går begge veier. Ser på ingen måte på meg selv som moralens vokter. Anonymous poster hash: 57021...9d2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #30 Skrevet 25. januar 2014 Synes det er litt mye på kort tid. Skaff deg en pulevenn isteden? Jeg har aldri hatt så mye sex som den gangen jeg ville skaffe meg en pulevenn. Måtte jo finne en som var aktuell.. Anonymous poster hash: f2b4d...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #31 Skrevet 25. januar 2014 Ja, det er mye. Anonymous poster hash: 32155...a29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå