Gå til innhold

8 ons siden November. Mye?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble slutt med ekskjæresten i Oktober. Siden November har jeg hatt sex med 8 andre personer. Er det mye?

Anonymous poster hash: da88f...00a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye i forhold til hva?

Skrevet

Ja, det er mye. Det er jo ikke noe galt i det, men gjennomsnittet antall sexpartnere i løpet av et liv i Norge ligger vel på cirka 10. Da er det klart at 8 på et par måneder er mye. Gjør som du vil, det skader ingen, men når du først spør om det er mye er svaret naturligvis ja.

Anonymous poster hash: be3c7...ccc
  • Liker 4
Skrevet

Det er mye ja. Men er det noe galt i det? Om det hjelper deg å komme videre, samt er nye du nyter, så burde vel ingen ha noe å si på det. Er dette derimot noe du angrer på, og det er derfor du søker bekreftelse på et eller annet på et nettforum.. ja da bør du ta deg en titt i speilet og spørre deg hva du egentlig vil.

• Liker 1
Skrevet

Så du bruker kondom med dem og det er noe du selv ønsker så er det vel greit? Det er jo deg selv du må spørre. Jeg skulle ønske en eldre versjon av meg selv hadde kommet til meg da jeg var yngre og sa at jeg kom til å angre når jeg ble eldre. Skal jeg være helt ærlig så vet jeg ikke hvor mange jeg har hatt sex med, men det er over 20. Ikke husker jeg hva alle heter heller. Det angrer jeg på! Men jeg sier til meg selv at det som er gjort er gjort og da får jeg stå for det. Jeg har jo forstått i ettertid at jeg brukte sex som en bekreftelse på at jeg var pen nok og god nok... Hva førte det til? Mange navn på "cv'n" som jeg aldri så igjen...

Men gjort er gjort, har du ønsket det selv og ikke angrer så er det jo ingenting i veien for det. For min del kan du ha sex med 1000 gutter om du vil. Det er bare du som kan si noe på det ;) Hva andre tenker og mener syns jeg ikke du skal bry deg om. Det er ingen som har spurt meg om hvor mange jeg har hatt sex med etter at jeg ble 18 :P

Anonymous poster hash: bf410...b4c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har fem i januar. Hahaha

Anonymous poster hash: eec84...0f4

Skrevet

Det er mer enn at jeg noensinne ville vurdert deg som potensiell kjæreste. Damer skal passe på sin ære, ikke oppføre seg som noen billige...

Anonymous poster hash: 5685b...2c8
Gjest Bringebær55
Skrevet

Det er mer enn at jeg noensinne ville vurdert deg som potensiell kjæreste. Damer skal passe på sin ære, ikke oppføre seg som noen billige... Anonymous poster hash: 5685b...2c8

Passer du på din ære?

• Liker 4
Gjest Bringebær55
Skrevet

Det er mye for meg ja, men synes du selv at det er mye? Betyr det noe om hele forumet her skulle synes at du er "billig" eller hva man nå kaller det?

Gjort er uansett gjort.

Skrevet

Jeg sier som de andre, ja, det er forsåvidt mye i forhold til gjennomsnittet, men det er ikke noe galt med det. Så lenge det føles greit for deg og du nyter det, så har det ingenting å si. Man har sine behov, og du får vel dem dekt gjennom ons når du ikke er i noe forhold!

Skrevet

De fleste gutter som er interessert i en kjæreste vil syns du er for løs for dem

Anonymous poster hash: ad933...954

• Liker 2
Skrevet

Det er mer enn at jeg noensinne ville vurdert deg som potensiell kjæreste. Damer skal passe på sin ære, ikke oppføre seg som noen billige...

Anonymous poster hash: 5685b...2c8

De aller fleste kvinner vil ikke ha en kvinnefiendtlig neandertaler som kjæreste heller.

Anonymous poster hash: 93a3d...ca7

• Liker 8
Skrevet

Det er selvfølgelig helt normalt! :) Bare pass på å ikke la evt. kjærestemateriale få vite det.

Anonymous poster hash: 17375...952
  • Liker 1
Skrevet

Synes det er litt mye på kort tid. Skaff deg en pulevenn isteden?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen med posten. Skal vi bekrefte at det er for mye, evnt. helt ok? Hva med å ta egne valg?

Åtte stykker på så kort tid er godt over gjennomsnittet, men hvorfor bry seg om hva som er gjennomsnittlig?

Som en over meg sier, bare ikke la en fremtidig kjæreste få vite det. Hehe

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er for mange, og ganske ekkelt. Hadde noen av mine venner holdt på sånn, så hadde jeg ikke vært redd for å si min mening dersom det hadde blitt en samtale om det. Jeg også kan bli ganske seksuelt frustrert noen ganger, men da løser jeg det selv. Evt. oppstår det kanskje et "FF-forhold" med en fast person. ONS er vel i de fleste tilfeller noe som skjer etter en fuktig kveld på byen, og jeg kan ikke fatte at folk vil dra med seg så mye ymse hjem fra byen. Fysj...

Anonymous poster hash: 57021...9d2

• Liker 1
Gjest Pulmones
Skrevet

Ja, for min del er det mye.

Men det er vel kanskje et 'resultat' av nettopp gått ut av et forhold...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...