Gå til innhold

date noen med veeeldig liten penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle trodd det var meg som hadde skrevet dette innlegget! Er i AKKURAT samme situasjon.....hahahah. Ja ja, sex er viktig for meg. Kunne ikke hatt den sexen resten av livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var sammen med en fyr med veldig tynn og kort tiss i OVER FIRE ÅR!!! I begynnelsen var det greit, for jeg var jomfru og det var betryggende at den ikke var så stor. Men når jomfruhinna var borte, så begynte det å bli tragisk. Jeg fikk ingen orgasmer av at han penetrerte meg. Aldri. Så når han i tillegg begynte å få for tidlig sædavgang så var det kroken på døra. I tillegg til et par andre issues han hadde, så ble hele fyren bare tragisk og stakkarslig.

Så jeg anbefaler å veie grundig for og imot før man evt går inn i et forhold hvor mannen har veldig liten tiss.



Anonymous poster hash: 68233...369
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å ikke ønske mer sex med ham. Har vært borti det samme selv, og avsluttet fordi det ble for kleint. Jo mer erfaring jeg får, jo mer forstår jeg at jeg foretrekker stort og rett utstyr! Du skal ikke akseptere sånn liten eller skeiv penis. Bare å fortsette å lete. :-)



Anonymous poster hash: f3f41...755
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en fyr med veldig tynn og kort tiss i OVER FIRE ÅR!!! I begynnelsen var det greit, for jeg var jomfru og det var betryggende at den ikke var så stor. Men når jomfruhinna var borte, så begynte det å bli tragisk. Jeg fikk ingen orgasmer av at han penetrerte meg. Aldri. Så når han i tillegg begynte å få for tidlig sædavgang så var det kroken på døra. I tillegg til et par andre issues han hadde, så ble hele fyren bare tragisk og stakkarslig.

Så jeg anbefaler å veie grundig for og imot før man evt går inn i et forhold hvor mannen har veldig liten tiss.

Anonymous poster hash: 68233...369

Jeg får heller ikke orgasme av penetrering og kjæresten min er 22 cm.. Trpr det er ganske vanlig at man må fingre mens man holder på.

Endret av Vasilisa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke orgasme av penetrering og kjæresten min er 22 cm.. Trpr det er ganske vanlig at man må fingre mens man holder på.

Og jeg får lett orgasme av penetrering, så lenge penisen er gjennomsnittlig eller større. Så da vil jeg gjerne ha en fast partner jeg kan oppleve det med.

De med små peniser får heller finne seg en dame som seter større pris på fingring/oral og ikke er opptatt av vaginalorgasmer. Poenget er vel å finne noen man passer sammen med?

Og det er ikke slemt å kutte når det ikke fungerer, men er enig med henne over som sier at det er teit å ignorere. Send heller en sms hvor du skriver "beklager, men jeg tror ikke dette vil fungere" så han får kommet seg videre.

Anonymous poster hash: edee4...dba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts her. Jeg ringte han og sa at jeg ikke følte helt kjemien med han. Og at jeg ville bare være venner evt. Han ble litt lei seg men ellers så tok han det veldig bra heldigvis.

Anonymous poster hash: daac6...b71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Ville ikke klart meg uten å kunne ha nytelse gjennom penetrering, så skjønner godt om du ender det, TS.

Edit: Bra du endte det på en slik måte :)

Endret av Katten.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts her. Jeg ringte han og sa at jeg ikke følte helt kjemien med han. Og at jeg ville bare være venner evt. Han ble litt lei seg men ellers så tok han det veldig bra heldigvis.

Anonymous poster hash: daac6...b71

Ikke utelukket at han er en del inne på KG,verden er liten,av og til.

Anonymous poster hash: 657d2...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er stor tiss da? Skitt... Av og til hender det at jeg ikke kjenner stort.. Er jeg løs da? Har jo knapt hatt sex i livet mitt! Typen min har ca 17cm. Flaut ass... :sukk:



Anonymous poster hash: 26adf...d60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke utelukket at han er en del inne på KG,verden er liten,av og til.

Anonymous poster hash: 657d2...b5b

Uff ja, vet aldri.. Velger å tro at han ikke er det for min både hans del og min egen del!

Anonymous poster hash: daac6...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du er ikke slem i det hele tatt. Norske kvinner er så ufattelig deilige selv, at de kan kreve hva som helst. Og han er helt sikkert vant til å bli dumpet på grunn av dette, så han vil selvsagt forstå det. Finn på en eller annen tåpelig unnskyldning, så letter du iallefall din egen samvittighet. Selv om han selvsagt vil forstå grunnen. Så skal du se han etterhvert trekker seg helt ut av markedet slik at man i fremtiden slipper flere slike ubehagelige situasjoner. Norske kvinner viser gang på gang at det verste man kan komme borti er en mann med liten penis, så her inne vil du selvsagt møte stor forståelse.

Anonymous poster hash: a453c...537

Vil du ta fra oss gleden med sex ved å gi oss dårlig samvitighet. Er sikker på at de fleste menn som date`a en dame som gjorde at de ikke fikk noe ut av sexen ville dumpa henne. Snakk om likestilling din mansjåvenistfjompetaper som sikkert ikke får damer av mange grunner...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg får heller ikke orgasme av penetrering og kjæresten min er 22 cm.. Trpr det er ganske vanlig at man må fingre mens man holder på.

Mens jeg får orgasme med engang jeg bli penetrert nesten , og også med små peniser, så vi er forskjellig skrudd sammen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Summers

Ja, jeg liker små peniser ;)

Du er seriøst helten min, små peniser og menn som kommer tidlig, her ser vi det positive i det uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg får orgasme med engang jeg bli penetrert nesten , og også med små peniser, så vi er forskjellig skrudd sammen :)

Noen er heldigere enn andre, visst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I know ;) Derfor er en liten en, som er rask på avtrekkeren en bonus for meg :fnise:

hva er liten penis for deg?

Anonymous poster hash: d047d...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt OK dette TS. Ingen grunn til dårlig samvittighet, så lenge du er forsiktig, og det var du jo. Bra!

Lurer for øvrig på om noen av damene her inne var med i diskusjonen hvor han fyren dumpa dama etter han så henne naken. Hun var slapp i fisken, eller smålubben som det heter, og hadde (etter hans syn) ei "stygg fitte".

I den tråden var det sikkert 100 damer som kom til unnsetning for den anonyme tredjeparten og forsvarte henne og kalte TS for en overfladisk tosk osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt OK dette TS. Ingen grunn til dårlig samvittighet, så lenge du er forsiktig, og det var du jo. Bra!

Lurer for øvrig på om noen av damene her inne var med i diskusjonen hvor han fyren dumpa dama etter han så henne naken. Hun var slapp i fisken, eller smålubben som det heter, og hadde (etter hans syn) ei "stygg fitte".

I den tråden var det sikkert 100 damer som kom til unnsetning for den anonyme tredjeparten og forsvarte henne og kalte TS for en overfladisk tosk osv.

Jeg har ikke sett den. Jeg er en av damene her som er litt skeptisk til min dates reletivt lille der nede.. Likevel er jeg litt i mot å dumpe noen av den grunn, så lenge kjemien ellers stemmer. Så overfladisk. Jeg er av typen som aldri kaster meg i sengehalmen fra første stund. Liker å bli kjent med personen først. Dersom alt virker bra, og jeg begynner å bli betatt, så skal jeg dumpe han for liten penis? Da blir det jo en evig jakt etter å finne er type der kjemien er på topp, og at utstyret er bra. Vrien case..

Anonymous poster hash: d047d...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Makemeloveit

Ja jenter, kunne dere gjort det?

Det er en utrooolig snill og omtenksom gutt som er interessert i meg. Det eneste som er galt er at penisen hans er utrooolig liten. Da vi hadde sex kunne jeg ikke kjenne noen verdens ting. Han var inni meg, men kjente ikke han var borti meg engang.

Etter den episoden så har jeg ignorert han, føler meg så slem. Men sex er veldig viktig for meg, så tror ikke jeg kunne vært i forhold med noen som hat rett og utrolig liten penis. Er så typisk når han er så snill og søt!

Er jeg veldig slem?

Anonymous poster hash: 9f62f...7e8

Fordi du ignorerer han ja, ikke spesielt snilt. Forstår at du har nyst å ha god sex, men kanskje den blir bedre? Er ikke alltid man kjenner det like godt første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...