AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Ja jenter, kunne dere gjort det? Det er en utrooolig snill og omtenksom gutt som er interessert i meg. Det eneste som er galt er at penisen hans er utrooolig liten. Da vi hadde sex kunne jeg ikke kjenne noen verdens ting. Han var inni meg, men kjente ikke han var borti meg engang. Etter den episoden så har jeg ignorert han, føler meg så slem. Men sex er veldig viktig for meg, så tror ikke jeg kunne vært i forhold med noen som hat rett og utrolig liten penis. Er så typisk når han er så snill og søt! Er jeg veldig slem? Anonymous poster hash: 9f62f...7e8
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Ble noen skrive feil da jeg skriver på tlf. Men går utifra at dere forstår:-) tsAnonymous poster hash: daac6...b71
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Jeg klarte det ikke. Sex er viktig for meg også, og det funker ikke med en mikrotiss. Sorry. Det hjelper ikke om de er snille og greie og forguder meg. Utstyret må holde mål. Anonymous poster hash: 04c2a...c15 6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Kjøp en strap-on og be han knulle deg med den. Hvis det funker så er jo saken biff. Anonymous poster hash: 7f411...52f 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Jeg er såpass opptatt av penis størrelse at jeg sier nei takk til det. Jeg tenner ikke akkurat på en bitte liten penis. må jo kunne se den uten kikkert. Anonymous poster hash: 1ae63...fea 8
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Er det kanskje flaggermusa di som er overdimensjonert? Ekko. ekkko. ekkkko. Anonymous poster hash: 0a12c...7d2 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Haha "flaggermusa mi" er nok ikke overdimensjonert som du sier! Tvert imot. Er godt å høre at jeg ikke er den eneste som ser på sex som en viktig faktor når man dater/ er i et forhold. Var nesten sikker på at jeg kom til å få noen negative kommentarer om hvor teit jeg er som bryr meg om det Anonymous poster hash: daac6...b71
melly666 Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 jeg kunne gjort det. Sex er mye mer enn penetrasjon for meg. Men alle har jo ulike prioriteringer
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 Hvor liten er en veeeeldig liten penis? Dere kan i alle fall ikke syte når menn dumper dere for små/stygge pupper osv når dere er like shallow selv. Kvinner er langt mer ondskapsfulle og selektive enn menn, det er bortimot vitenskapelig dokumentert etter å ha lest her inne noen mnd. Anonymous poster hash: 11b14...7ba
Gjest Heartbeat Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 Ja, jeg liker små peniser Hvor liten snakker vi om her? Ekstrem liten som i 4 cm??
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #11 Skrevet 23. januar 2014 Hvor liten er en veeeeldig liten penis? Dere kan i alle fall ikke syte når menn dumper dere for små/stygge pupper osv når dere er like shallow selv. Kvinner er langt mer ondskapsfulle og selektive enn menn, det er bortimot vitenskapelig dokumentert etter å ha lest her inne noen mnd. Anonymous poster hash: 11b14...7ba En veldig liten penis vil si på ca 4 cm eller mindre var den. Han så rett og slett ut som om han har hatt problemer med utviklingen, så ut som en babytiss omtrent.. Jeg føler meg ikke som en ondskapsfull person, men tror det er bedre at han finner seg noen andre som godtar dette i og med det hadde i lengden blitt et veldig stort problem for meg, da sex (penis dvs penetrering) er veldig viktig for meg. Anonymous poster hash: daac6...b71
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #12 Skrevet 23. januar 2014 Til TS, Et bomskudd, du skal ikke ha noe problem med å kutte ut datingen med ham. Ingen har noen plikt å date noen, du trenger ikke noen annen grunn enn "jeg har ikke lust".Anonymous poster hash: 0348c...d9b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #13 Skrevet 23. januar 2014 Haha, morsomt Jeg har det akkurat likt nå. Så ut som han hadde babytiss Etter sex var jeg utrolig skuffet, og ville bare gå. Jeg har ikke greid å glede meg over å møte han etterpå. Nå er jeg veldig vant med stor kuk fra forrige forhold, men herlighet. Denne var ekstremt liten ! Kjente absolutt ingenting. Gjør akkurat det du vil Ikke tenk på at du er slem om du driter i han . Gutter gjør jo det selv, om det er noe galt på jenter . Anonymous poster hash: 5556b...dcd 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #14 Skrevet 23. januar 2014 Ja jenter, kunne dere gjort det? Det er en utrooolig snill og omtenksom gutt som er interessert i meg. Det eneste som er galt er at penisen hans er utrooolig liten. Da vi hadde sex kunne jeg ikke kjenne noen verdens ting. Han var inni meg, men kjente ikke han var borti meg engang. Etter den episoden så har jeg ignorert han, føler meg så slem. Men sex er veldig viktig for meg, så tror ikke jeg kunne vært i forhold med noen som hat rett og utrolig liten penis. Er så typisk når han er så snill og søt! Er jeg veldig slem?Anonymous poster hash: 9f62f...7e8 Føler meg slem når jeg sier det, men jeg hadde ikke klart det. Datet en fyr som hadde kanskje 5 cm stiv (så i alle fall sånn ut), og det gikk bare ikke. Jeg må ha seksuell kjemi med fyren jeg har et forhold til, og det klarte jeg bare ikke med den/han. Anonymous poster hash: 8b4b2...6b0 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #15 Skrevet 23. januar 2014 Ikke du som har ei slapp mus? He he he. Får stramme den opp. Anonymous poster hash: 58c17...e97
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #16 Skrevet 23. januar 2014 4 cm?? Den var altså like kort som denne linjen: _ | | | | | | | | | |_ Anonymous poster hash: 5ea61...c97 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #17 Skrevet 23. januar 2014 4 cm?? Den var altså like kort som denne linjen: _ | | | | | | | | | |_ Anonymous poster hash: 5ea61...c97 Kvinner er mest følsomme i åpningen. Anonymous poster hash: 657d2...b5b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #18 Skrevet 23. januar 2014 4 cm?? Den var altså like kort som denne linjen: _ | | | | | | | | | |_ Anonymous poster hash: 5ea61...c97 Ja, den var ikke større enn det hvertfall. og den var like tykk som lillefingen min (og jeg har tynne fingre) Har aldri vært borti noe slik før, så jeg var helt sjokka.. Anonymous poster hash: daac6...b71
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #19 Skrevet 23. januar 2014 Neida, du er ikke slem i det hele tatt. Norske kvinner er så ufattelig deilige selv, at de kan kreve hva som helst. Og han er helt sikkert vant til å bli dumpet på grunn av dette, så han vil selvsagt forstå det. Finn på en eller annen tåpelig unnskyldning, så letter du iallefall din egen samvittighet. Selv om han selvsagt vil forstå grunnen. Så skal du se han etterhvert trekker seg helt ut av markedet slik at man i fremtiden slipper flere slike ubehagelige situasjoner. Norske kvinner viser gang på gang at det verste man kan komme borti er en mann med liten penis, så her inne vil du selvsagt møte stor forståelse. Anonymous poster hash: a453c...537
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #20 Skrevet 23. januar 2014 Ja, du er slem. Ikke fordi du ikke liker kroppen hans, men fordi du ignorerer ham pga noe han ikke kan noe for. Anonymous poster hash: fa293...a2b 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå