Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte mine første "thongs" i Sydney da jeg var på ferie der, og nå har jeg mange par. Det er sandaler man rett og slett må venne seg til, og så er det veldig luftig og behagelig! Men det er ikke sko jeg går på langtur med for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker flip-flops! Eller kjipp-kjappær, som vi kalte dem i min barndom.

Har flere par, noen får jeg gnagsår av ved sesongstart, andre ikke. Kjøpte et par med sølvpaljetter på (pluss ekstra rem over foten) for å ha som ekstrapar på bryllupsdagen. Det var digg å ta på seg i tolvtiden etter å ha spankulert i skyhøye sølvstiletter hele dagen, ja!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ elsker flippflopper!! Har vært fast sommerskotøy i flere år, må ha minst to-tre par nye hvert år. Noen er skikkelig forferdelig på og ender opp som pynt i skohylla ( hvis reima mellom tærne er veldig hard plast er de vonde) men noen er supre og blir brukt til de er i filler. Har ennå ikke kjøpt Havaianas ( angre angre... hvorfor kjøpte eg ikke på Kreta ifjor.....???) Var 4 uker i Thailand i vinter, da gikk eg med flippflopper hele tiden, et par i bast(?) m skjellpynt og et favorittpar i sort gummi med perler på reima.. Nå har eg akkurat kjøpt rosa stripete fra H&M og blå Hawaiiblomsterte fra økonomisko. Lindex og Kappahl har og mange fine iår...løp og kjøp!!!

Gjest Coral
Skrevet

Jeg liker det også veldig godt, men helt klart en vanesak å gå i! De har mange fine i butikkene i år, har flere par men kunne godt tenke meg noen nye :oops:

Skrevet

Synd fli-fliper er deilige å gå inn hvis de er flate! Kjøpte et par kjempe fint på Victoia Sko i Oslo i fjor sommer. De hadde litt hæl og jeg trodde jeg skulle dø av å gå med dem :oops: At man har høy hæl gjør jo liksom at bakdelen av foten blir løftet opp samtidig som når man går blir vekten av hele kroppen skøvet litt fremover (det er jo vanlig å skli litt i høye sko) og med den greia mellom tærne da..auuuuuuuuuuu :grine:

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

I love flip flops!!! :-) :-)

Kjøpte ett nytt par i går faktisk på en veskebutikk som hadde sko også!

De er hvite med skinn reimer og så blir det til plastik..vanskelig og forklare,men noen plasser er de gjennomsiktige.Sålen er i skinn og de er utrolig gode og gå i.Føler jeg svever på flip flopper.. :P

Disse var DKNY og kostet 599,-.Absolutt ikke gale syns jeg for så gode sko.Havianas (?)har jeg prøvd og de er goooode,men ser litt "enkle" ut til og være litt dyre...

I fjor kjøpte jeg 3 faktisk ganske søte åar på nille til 29,- stk!de skal jeg bruke i år også :P:P

Skrevet

kjøpte meg mine første flipflops idag. de er svarte og har nagler på seg. kjempefine! :) morsomme å gå i men gruer meg til å gå lengre turer ute i dem... :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...