Gå til innhold

Flørt med mann 45+ - null erfaring!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 32 år gammel og har vært i forhold i mange år og har igrunn aldri vært på sjekkeren siden tenårene. jeg ble nylig svært betatt av en selger og i så grad at det kjennes ut som om jeg har pustebesvær. Jeg er i utgangspunktet en ganske sjenert og tilbakeholden dame, men denne voksne mannen fikk meg til å slappe av på en litt annen måte og jeg fant meg selv i å flørte.

Heldigvis for meg måtte jeg tilbake til denne mannen 3 ganger før salget var i orden, og det var helt ok for meg ;)

En viktig ting her er at jeg er gift men i ferd med å ta ut separasjon og jeg er IKKE ute etter utroskap, det har jeg null og niks til overs for.

Saken er at denne mannens blikk, fremtoning og alt fikk meg til å falle pladask, og det er litt klønete siden jeg er en del yngre og ikke i samme omgangskrets overhodet OG i starten på separasjon.

Mannen fikk undervegs i handelen vite at jeg er gift, og han møtte min mann. Jeg fikk vite at han nylig ble separert/skilt, og at han (iallefall fremsto) som singel.

Jeg skal være ærlig på at jeg ikke helt kanskje klarer skille på selger-sjarm, og manne-sjarm, men lengre øyeblikk med blikk kontakt, og nærmest elektrisk stemning når nærhet oppsto så kjentes det iallefall ut for meg at det var pittelitt mer kjemi enn kun selger-sjarmen gav.

Jeg holdt på å avslutte handelen med å fortelle ham hvor magisk vakre øyne han hadde, men hadde vett nok til å la være.

Han avsluttet med håndtrykk, og takk for at jeg fikk bli litt kjent med deg.. Jeg for min del stammet og oppførte meg vel bra rar siden jeg prøvde finne på noe lurt å si..

Han oppfordret selvsagt til å ta kontakt om jeg trengte hjelp til noe.

Senere samme kveld hadde jeg klart å trykke på noe som gjorde at noe ble borte, jeg tok ett MMS bilde av det, og sendte på mld med beklagelse om etter stengetid men om han visste hvordan jeg fikk rettet på det igjen.

Han svarte etter noen timer at han ikke husket men at om jeg fortsatt ikke fikk til så skulle jeg komme dagen etter, og at han skulle trene.

Jeg fikset det selv, men må jo innrømme at fristelsen til å gjøre meg selv dummere enn jeg er for å få se ham igjen var stor...

Jeg har denne mannen på hjernen...rett og slett! Og i går, etter mye fundering og overveielse så sendte jeg en sms hvor jeg presiserte at jeg kanskje lager en kjempe flause, men at noen ganger må man bare ta en sjanse - og ba ham på en kaffe el.l en dag i fremtiden.

Jeg analyserte alt før jeg sendte, og var klar over risikoen for avslag, men tenkte at en mann på 45+ gjør vel det på ordentlig vis..

Vel, jeg har ikke fått noe svar... Og det er vel svar nok.. Men så er jeg så redd for at han tenker at det er fordi jeg er gift... Ikke vet jeg om hans er var utro... Jeg fortalte ikke selgeren at jeg er på tur ut av ett langt forhold, og nå angrer jeg selvsagt bittert..

Jeg ønsker ikke oppfattes som masete og desperat, så jeg lar det bare være - men jeg må jo si at det er en mann jeg virkelig kunne tenke meg bli bedre kjent med.

Men hva gjør man da? Glemmer det til neste gang våre veier møtes, og ser da..

Ergrer meg at jeg falt så pladask!

Anonymous poster hash: ce4b8...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var nok kanskje ikke et sjakktrekk å sende den meldingen uten at han visste at du var på vei ut av ekteskapet. Nå virker det jo som du er ute etter et sidesprang?

For min del får jo dette bare mannen til å virke enda mer interessant da, han har tydeligvis moral! ;)

Kanskje du kunne sendt ham en melding til og prøvd å få forklart ham på en eller annen måte at du er på vei ut av ekteskapet?



Anonymous poster hash: 14d18...c27
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

...jeg VET, dårlig planlagt!

Samtidig så håpet jeg at en så voksen mann tok invitasjon til en kaffe som nettopp det - kaffe.. ;)

Jeg må tenke litt på det der med å sende enda en sms, jeg vil på ingen som helst måte fremstille meg helt på jordet men føler virkelig for å presisere at jeg ikke er ute etter ett sidesprang..

Anonymous poster hash: ce4b8...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han kan selge hva som helst og få enkelte damer til å kjenne akkurat det du kjente. Gode selgere er flinke skjønner du.



Anonymous poster hash: 0b9aa...c8c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

...jeg VET, dårlig planlagt!

Samtidig så håpet jeg at en så voksen mann tok invitasjon til en kaffe som nettopp det - kaffe.. ;)

Jeg må tenke litt på det der med å sende enda en sms, jeg vil på ingen som helst måte fremstille meg helt på jordet men føler virkelig for å presisere at jeg ikke er ute etter ett sidesprang..

Anonymous poster hash: ce4b8...694

Men hvorfor? Dersom mannen var interessert, men ikke i et sidesprang er 45 år gammelt nok til en "takk for komplimentet det er at du trives i mitt selskap, men føler ikke det passer seg i forhold til din mann e.l.".

Han er vel litt himmelfallen/oppgitt over at selgersjarmen ble mistolket, vil jeg tro. Antagelig er det heller ikke på noe vis første gangen damer med behov for litt romanse i et ellers traurig liv har drømt seg kraftig vekk. Av erfaring (tross alt kg påstår) er et svar med rent avslag noe de aller, aller fleste tar som en invitasjon til å prøve enda hardere og mase enda mer, så en total stillhet fra han er nok taktisk.

Anonymous poster hash: 38824...e64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her; jeg er så enig i dere, det som gir meg den pittelille tvilen er det faktum at han fortsatte dele sitt private selv etter varen var solgt og han hadde sikret seg sin provisjon..

Da er det ikke selgersjarm lengre tenker jeg.

Men jeg ser hva dere sier, og magefølelsen min er enig.. Hjertet vil bare noe annet ;) jeg er voksen nok til å ta det, jeg hadde bare vært mye mer avslappet om det kom ett avslag.

Anonymous poster hash: ce4b8...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det ikke selgersjarm lengre tenker jeg.

Anonymous poster hash: ce4b8...694

Sier ikke at han er sånn, men noen vil se hvor langt de kan klare å ta de forskjellige situasjonene. Å hale i land et kvinnfolk er av og til en stor bragd for enkelte, bare for sportens skyld. Anonymous poster hash: 0b9aa...c8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sms like etter jeg postet innlegg nr 2 her, og da fikk jeg sjansen til å fortelle at jeg kun var ute etter kaffe, at jeg er på vei ut av ekteskap på eget initiativ, og at han vippet meg fullstendig av pinnen. Bruddet hans er rimelig ferskt og han har fokus på barn og jobb men kanskje en gang i fremtiden.. Så da har jeg fått svaret jeg hadde behov for, og begynner lure på om han er her på KG ;)

Anonymous poster hash: ce4b8...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må vel egentlig føle seg i himmelen. ;) Kommer ut fra et ekteskap og det som faller ned i fanget hans er ei som er 13+ år yngre! Noe å vise fram for ekskona garantert! ;)

Anonymous poster hash: a2972...a63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det, men det faktum at denne kvinnen på 32 år er trebarnsmor drar kanskje følelsen ned mot realiteten, jeg vet nå iallefall at slik jeg ser denne mannen idag uten å kjenne ham særlig godt så trigger han hver fiber i kroppen min, og gir meg pustevansker... Egentlig en ganske ubehagelig følelse, spesielt siden jeg ikke får gjort noe med den ;)

Anonymous poster hash: ce4b8...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar40

Du mener altså at selv svaret var bløff?

Er virkelig voksne menn så lite voksne altså..

Da er det jo ikke håp i verden da ;)

Anonymous poster hash: ce4b8...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steinar40

Du mener altså at selv svaret var bløff?

Er virkelig voksne menn så lite voksne altså..

Da er det jo ikke håp i verden da ;)

Anonymous poster hash: ce4b8...694

Jeg mener at selgere sier hva som helst for å få solgt.

Hvorfor skal man stole på dem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mannen bare er selger på jobb?

Virker da ekte nok til tross syntes jeg.

Anonymous poster hash: ce4b8...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mannen bare er selger på jobb?

Virker da ekte nok til tross syntes jeg.

Anonymous poster hash: ce4b8...694

Du har allerede klart å glemme at du traff ham i en salgs-sammenheng der han var selger og du kjøper?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida, jeg har ikke det... Men på sms så er han privatperson tenker jeg, ikke selger. Men hva vet vel jeg?

Har nå utvekslet ett par sms, og jeg avsluttet min siste m at jeg håpet å høre fra ham igjen, og nå skal jeg la det være videre.. Så desperat er jeg ikke, og har nok m flytting og å komme inn i egne rutiner en stund fremover :)

Anonymous poster hash: ce4b8...694

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hvordan gikk det med deg? Skilsmisse og flørt?

Anonymous poster hash: c8042...3ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...