Gå til innhold

Tyrkia - Matforgiftning

Sandman

Anbefalte innlegg

Linken:

http://pub.tv2.no/nettavisen/reiseliv/arti...ticle228699.ece

Dette er jo en del av hverdagen for folk som drar til Tyrkia. Ingen grunn til å slå det opp som en stor nyhet...

Pussig at folk ikke lærer, eller hører på andre(også jeg..) som har vært så dumme en gang å velge dette feriemålet...Når jeg var i Side(1998), så endte halve hotellet på sykehus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Pussig. Har vært i Tyrkia flere ganger, dog verken i Side eller Alanya, og har aldri blitt syk.

Min søster har tilbrakt de fire siste sommerferiene i Side, og hun har ikke sagt et ord om at hun har vært syk.

Så hvor vanlig det er å bli syk der nede, er nok et mangesidig spørsmål....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Greece-fan

Skjønner heller ikke at folk drar til Tyrkia. Det er jo dessuten 100 andre grunner enn matforgiftning til ikke å dra dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det var saklig, da...

Smaken er uansett som baken; du trenger ikke disse Tyrkia fordi du tilfeldigvis liker Hellas (jeg liker også Hellas, var der senest for en måned siden).

Matforgiftet kan man bli i Norge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har en venninne som bodde på hotellet,men nå oppholder hun seg på sykehus....Kom på onsdag med en moren sin og datteren på 2 år,lagt inn på sykehus i går.Det er vissst helt jævlige smerter,og så står informasjons kjærringa på star tour og sier at det er ingen som får igjen noen penger.Dette er ingen vanlig matforgiftning når det er 300 pers som er syke. :sinna::sinna: Hele hotellet burde vært stengt å desinfisert. Tenk så mange som får ødelagt ferien sin. det hadde stinket klor der på torsdag kveld så folk hadde gått rundt å brekt seg.Jeg mener at star tour burde finne nye hotell til gjestene å få ryddet opp i dritten :kjempesinna::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er da ikke uvanlig, og har svært lite med at det er i Tyrkia å gjøre. Det er ikke lenge siden det var en tilsvarende sak på Mallorca. Dette har og skjedd i Norge, et stort hotell i nærheten av hvor jeg bor, måtte avlyse julebordet vårt, da et titalls gjester hadde blitt syke der helga før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Jeg var på Høyfjellshotell i Norge og hele hotellet (over 100 personer) ble matforgiftet. Det er sånt som skjer en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv vært i Tyrkia og kjenner ganske mange andre som også har vært er. Ingen av oss har noensinne blitt dårlige der nede.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vært lite om dette i avisa nå.Var det ikke så ille som folk ville ha det til alikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som har vært der 2 uker nå,ingen er dårlig.

Vært 2 ganger selv,og folk som drar tilbake år etter år.

Aldri noen som har blitt dårlig.

Geez,kunne da like gjerne blitt matforgifta på karl johan :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker ikke tyrkere. er det grunn nok til å ikke dra dit? av respekt for tyrkerne??? wuhu..... denmark here i come..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest merkeligt

hallo!

merkeligt at halve hotelle blei det da, eg har reist til tyrkia 5 ganger i åre fra 2000, eg har aldri blitt syke i det heila, det kan hende at du må velle ett hotell med littt standar, og ikkje dritt hotellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har vært i Alanya på ferie to ganger, aldri blitt dårlig.

To forskjellige hotel, den første gangen på Pascha Bay som eies av Star Tour, andre gang på et lite hotel midt i byen.

Gikk så bra så, kjempefine ferier..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...