Gå til innhold

Dere vakre kvinner og menn


Bitter kvinne

Anbefalte innlegg

Du tar helt feil, utseende har ofte lite å si når det gjelder personlighet.

Det er jeg ikke enig i, men det kan slå begge veier.

Noen pene kan få en fin personlighet fordi de opplever mye positivitet rundt seg og gir positivitet tilbake, mens andre utvikler en arrogant holding og trur de er bedre enn andre.

Noen "stygge" for en fæl personlighet fordi de opplever mye negativitet rundt seg og gir negativitet tilbake, mens andre utvikler en mer ydmyk personlighet.

Anonymous poster hash: b4039...24e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er egoisktiske, bortkjemte og kravstore. Jeg er selv en kvinne som ikke er særlig vakker. Jeg har opplevd alle vakre mennekser som bortskjemte og frekke, rett å slett!!!!.

Dere har vel blitt servert alt på et sølvfat helt i fra dere var små, har dere ikke??. Foreldrende deres har sikkert skjemt dere ut.

Jeg har aldri sagt dette til noen, så det var godt å få det ut her på KG. Og til slutt: hvofor ser dere ned på oss mindre pene. Og ja, jeg er bitter på alle pene mennsker rundt meg.

Jeg eg pen, men jeg har på ingen måte fått alt servert på sølvfat. Jeg har vokst opp med narkomane foreldre, gått sulten og redd, blitt slått og måttet flytte 17 ganger før jeg ble 18 år så jeg har aldri fått slå røtter noe sted.

Jeg var og er populær blandt guttene, og jeg har noen få gode venninner, men du ANER ikke hvor mange bitre kjerringer som deg det er som går rundt gjør livet surt bare fordi de er misfornøyd med sitt eget utseende. Hvorfor ikke bare prøve å gjøre det beste ut av det naturen har gitt deg og jobbe med personligheten fremfor å oppføre deg råttent og rakke ned på andre?

INGEN kler bitterhet, det tyter ut porene.

Du aner ikke hva som skjuler seg bak utseendet til folk du ikke kjenner. Idiot.

Anonymous poster hash: fc8de...588

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er egoisktiske, bortkjemte og kravstore. Jeg er selv en kvinne som ikke er særlig vakker. Jeg har opplevd alle vakre mennekser som bortskjemte og frekke, rett å slett!!!!.

Dere har vel blitt servert alt på et sølvfat helt i fra dere var små, har dere ikke??. Foreldrende deres har sikkert skjemt dere ut.

Jeg har aldri sagt dette til noen, så det var godt å få det ut her på KG. Og til slutt: hvofor ser dere ned på oss mindre pene. Og ja, jeg er bitter på alle pene mennsker rundt meg.

Uhm... hvis (pene) mennesker ser ned på deg, er det kanskje fordi du er liten surfis? Okay, det var ment som en spøk (hovedsakelig). Men hvis dette er noe du faktisk har lyst til å ha en seriøs diskusjon om, så ville du vel ha formulert deg litt annerledes. Du lukter litt troll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eg pen, men jeg har på ingen måte fått alt servert på sølvfat. Jeg har vokst opp med narkomane foreldre, gått sulten og redd, blitt slått og måttet flytte 17 ganger før jeg ble 18 år så jeg har aldri fått slå røtter noe sted. Jeg var og er populær blandt guttene, og jeg har noen få gode venninner, men du ANER ikke hvor mange bitre kjerringer som deg det er som går rundt gjør livet surt bare fordi de er misfornøyd med sitt eget utseende. Hvorfor ikke bare prøve å gjøre det beste ut av det naturen har gitt deg og jobbe med personligheten fremfor å oppføre deg råttent og rakke ned på andre?INGEN kler bitterhet, det tyter ut porene. Du aner ikke hva som skjuler seg bak utseendet til folk du ikke kjenner. Idiot. Anonymous poster hash: fc8de...588

Jeg føler meg støtt av at du kaller meg for idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

For noe vas TS. Jeg kjenner at jeg blir mektig provosert av dine uttalelser. Hva i svarte få deg til å tro at vi vakre mennesker får servert alt på et sølvfat?,

Jeg er selv en jente som blir betraktet som svært attraktiv og vakker, men det betyr søren ikke at jeg har har hatt noe lett liv for det. Jeg hadde en stemor hatet meg og jeg ble mobbet på skolen og mye mer. Det er slike som deg TS som gjør at folk får psykiske vansker.

Det får da være måte på!!



Anonymous poster hash: e1107...6c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er egoisktiske, bortkjemte og kravstore. Jeg er selv en kvinne som ikke er særlig vakker. Jeg har opplevd alle vakre mennekser som bortskjemte og frekke, rett å slett!!!!.

Dere har vel blitt servert alt på et sølvfat helt i fra dere var små, har dere ikke??. Foreldrende deres har sikkert skjemt dere ut.

Jeg har aldri sagt dette til noen, så det var godt å få det ut her på KG. Og til slutt: hvofor ser dere ned på oss mindre pene. Og ja, jeg er bitter på alle pene mennsker rundt meg.

Ingen får noe gratis! Og du høres ut som en bitter gammal kjerring, hvorfor gjør du ikke noe med den bedritne personligheten din så kanskje du også blir likt en dag!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De mest sure, ufyslige og bitchy oersonene jeg har opplevd har vært stygge feite jenter.

De aller fleste meget pene personer er veldig hygglige og greie, med noen få unntak som er blitt litt vel selvopptatt.

Anonymous poster hash: 8f114...a40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre skjemmer da vekk barna barna sine uavhengig av hvordan de ser ut, noen gir dem alt de vil ha og andre gjoer det ikke. Og alle foreldre synes sine barn er vakre.

At foreldre av "vakre" mennesker er mer disponert til aa "gi dem ting paa solvfat" er det dummeste jeg har hoert idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre skjemmer da vekk barna barna sine uavhengig av hvordan de ser ut, noen gir dem alt de vil ha og andre gjoer det ikke. Og alle foreldre synes sine barn er vakre.

At foreldre av "vakre" mennesker er mer disponert til aa "gi dem ting paa solvfat" er det dummeste jeg har hoert idag.

Hvis det høres dumt ut bør du sjekke fakta rundt dette temaet. At penere mennesker (samt barn) lettere får viljen sin er en kjent sak. Og for å definere pen: symmetri. Symmetrisk ansikt er det mennesker synes er vakrest. Som oftest behøver ikke pene barn "jobbe" så mye for å få fordeler av sine foreldre. Man ser også oftere at "ekstremt" vakre personer ikke er så morsomme og eller sjarmerende, fordi de ikke har hatt behov for å vise så mye av sin personlighet, men kommet langt pga utseende. Man kan ikke nekte for at et godt utseende har myye å si for hvordan man blir behandlet i samfunnet. Et eksempel på dette, som dog er litt på siden, men hvor mange "stygge" popstjerner vet du om? Disse sjternene hadde ikke kommet dit de er i dag kun pga talent. Det har vist seg i enda sterkere grad i disse "talentshowene" hvor man må "hele pakka" som det er snakk om: altså utseende med en dæsj talent ;)

Husk at dette er generelle betraktninger, og absolutt ikke absolutte ;)

Anonymous poster hash: ad8a5...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det høres dumt ut bør du sjekke fakta rundt dette temaet. At penere mennesker (samt barn) lettere får viljen sin er en kjent sak. Og for å definere pen: symmetri. Symmetrisk ansikt er det mennesker synes er vakrest. Som oftest behøver ikke pene barn "jobbe" så mye for å få fordeler av sine foreldre. Man ser også oftere at "ekstremt" vakre personer ikke er så morsomme og eller sjarmerende, fordi de ikke har hatt behov for å vise så mye av sin personlighet, men kommet langt pga utseende. Man kan ikke nekte for at et godt utseende har myye å si for hvordan man blir behandlet i samfunnet. Et eksempel på dette, som dog er litt på siden, men hvor mange "stygge" popstjerner vet du om? Disse sjternene hadde ikke kommet dit de er i dag kun pga talent. Det har vist seg i enda sterkere grad i disse "talentshowene" hvor man må "hele pakka" som det er snakk om: altså utseende med en dæsj talent ;)

Husk at dette er generelle betraktninger, og absolutt ikke absolutte ;)

Anonymous poster hash: ad8a5...c36

At penere mennesker blir bedre behandlet er det ikke tvil om. Det har jeg heller ikke benektet. Og det er jo ikke bare vakre menneskers feil, men alle som gir dem fordeler, alle som gaar og ser filmer fordi de er tiltrukket av hovedrolleinnehaveren, alle som drar paa konsert med den ene fremfor den andre bare fordi hun er saa digg, alle som kjoper Playboy eller Vogue for aa faa skjonnhetstipsene til hun vakre paa forsiden, alle som vil date noen de synes er pene (dog skal sies at styling er en massiv del av pakka, mange i Hollywood er ikke utpreget vakre, men stylet og photoshoppet til ingen ende). Mennesker tenker bedre om vakre mennesker, vil naerme seg dem, og antar at de har god genetikk paa alle omraader. Dette er aapenbart og alle vet det.

Det betyr derimot ikke at utseende er svaret paa alt - det kan alle som er heldige med utseende skrive under paa. Du faar ikke en jobb eller en kjaereste lagt i fanget, til motsetning av hva noen ser ut til aa tro.

Det er derimot mer en symmetri som spiller inn. En person kan ha god symmetri uten aa vaere vakker. En kvinne som er vakker har som regel store oyne, liten nese, fyldige lepper, skinnende og langt haar i tillegg til symmetri.

Det jeg betvilte i innlegget var hvorvidt foreldre faktisk skjemmer bort sin egen 5 aaring mer dersom hun viser trekk til aa bli en vakker kvinne. Jeg har sett vanvittig mange med lubne og mindre pene barn som kjoper alt til dem. Jeg ser ingen logikk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser mest på de som påstår de er pene, og som rakker ned på andre som ikke er det. Går jo en sånn tråd her nå om dagen. Hvorfor tenker ikke de pene "takk og lov at jeg så heldig å være pen", istedenfor "hvorfor er dere så mye styggere enn meg?" Dere som er øverst på skalaen bør jo være glad til når andre i deres øyne ser ut som dasser.



Anonymous poster hash: af5c5...e6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker ikke særlig oppegående når du skriver sånt.

Anonymous poster hash: fe7bc...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er egoisktiske, bortkjemte og kravstore. Jeg er selv en kvinne som ikke er særlig vakker. Jeg har opplevd alle vakre mennekser som bortskjemte og frekke, rett å slett!!!!.

Dere har vel blitt servert alt på et sølvfat helt i fra dere var små, har dere ikke??. Foreldrende deres har sikkert skjemt dere ut.

Jeg har aldri sagt dette til noen, så det var godt å få det ut her på KG. Og til slutt: hvofor ser dere ned på oss mindre pene. Og ja, jeg er bitter på alle pene mennsker rundt meg.

Det var nå voldsom da... :fnise:

Anonymous poster hash: c1046...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Dere er egoisktiske, bortkjemte og kravstore. Jeg er selv en kvinne som ikke er særlig vakker. Jeg har opplevd alle vakre mennekser som bortskjemte og frekke, rett å slett!!!!.

Dere har vel blitt servert alt på et sølvfat helt i fra dere var små, har dere ikke??. Foreldrende deres har sikkert skjemt dere ut.

Jeg har aldri sagt dette til noen, så det var godt å få det ut her på KG. Og til slutt: hvofor ser dere ned på oss mindre pene. Og ja, jeg er bitter på alle pene mennsker rundt meg.

Jeg er pen. Noen vil kanskje si at jeg er innbilsk fordi jeg sier det, men jeg vet at jeg er pen. Jeg er høy, slank, har store mandeløyne, høye kinnbein, fyldige lepper, symmetrisk ansikt, ren og glatt hud og langt skinnende hår.

Jeg har møtt mye fordommer pga av utseende mitt. At folk forventer at fordi jeg er pen så skal jeg ha en fæl personlighet. Så blir de overrasket når jeg åpner kjeften og faktisk er en normal og oppegående dame. At selv om jeg liker å dolle meg litt og se fresh ut, så har jeg faktisk andre interesser. At jeg liker å klatre, dykke, skyte med våpen, gaming etc.

Når de blir kjent med meg så sier de rett ut at når de så meg første gang så var de nesten redd for å prate med meg fordi siden jeg var så pen så hadde vi mest sannsynligvis ikke mye til felles. De satt meg i en bås som hun der pene som sikkert har vært modell som yngre og som ikke har andre interesser enn å la seg selv blende av sitt eget speilbilde.

Jeg kjenner ingen stygge personer. Det skal en del til for å være stygg. Men jeg vet om mange stygge personligheter og som oftest tilhører de ikke den "vakre" siden av skalaen. Som oftest er de bitre og føler seg bedre med seg selv av å rakke ned på andre. Sånne som deg.

Sånne som føler seg mislykket og som trenger noen å skylde på for sin egen misnøye.

Bare fordi jeg er pen så betyr det ikke at jeg ikke har hatt motgang. At jeg ikke har kjent på urettferdighet, sorg, dødsfall, tragedier, hatt tunge dager. Jeg lever ikke i en rosa boble der alt serveres på et sølvfat. Jeg har jobbet hardt hele livet med masse motgang. Jeg har vært gjennom ting der jeg har klart å finne styrke fremfor å la meg knekke. Et pent og symmetrisk ansikt gjorde ikke en dritt for meg når verden kollapset rundt meg.

I dag er jeg voksen, er gift med en flott og kjekk mann(som forøvrig også mange tror er modell), jeg har en god økonomi, en god jobb, en flott leilighet, er i super form og trener 6 dager i uka.

Noen vil tenke at dette har jeg fordi jeg er pen.

Da bør du våkne opp and smell the coffee.

Jeg har dette fordi jeg har jobbet for det. Jeg jobber for pengene og jeg jobber for kroppen. Jeg må jobbe like mye med ekteskapet som alle andre etter 7 år sammen.

Å sitte der og være bitter på vakre mennesker fordi du selv er ulykkelig med ditt eget liv er bare patetisk. Man har ansvar for sitt eget liv og sin egen lykke. Slutt å sammenligne deg selv med andre. Du kan aldri bli en annen enn den du er.

Så ta litt fordømt ansvar og gjør noe med deg selv og livet ditt fremfor å rakke ned på de som er pene. De har ingenting med din lykke å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Livet er et lotteri dessverre. Jeg er selv stygg som et uvær og kan like godt gå og dø.

Anonymous poster hash: 59399...91f

.... Alle som er født i Norge har jo vunnet førstepremien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg støtt av hele innlegget ditt TS. Jeg er pen men det betyr ikke at jeg har hatt noe greit liv for det. Jeg ble mye mobbet osv. Du kan ikke ta alle under en kam.

Anonymous poster hash: 1b835...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot er du, rett å slett som kan uttale deg sånn om andre mennesker. Jeg er pen men det betyr ikke at jeg har hatt det lett for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...