Gå til innhold

Dere vakre kvinner og menn


Bitter kvinne

Anbefalte innlegg

Dere er egoisktiske, bortkjemte og kravstore. Jeg er selv en kvinne som ikke er særlig vakker. Jeg har opplevd alle vakre mennekser som bortskjemte og frekke, rett å slett!!!!.

Dere har vel blitt servert alt på et sølvfat helt i fra dere var små, har dere ikke??. Foreldrende deres har sikkert skjemt dere ut.

Jeg har aldri sagt dette til noen, så det var godt å få det ut her på KG. Og til slutt: hvofor ser dere ned på oss mindre pene. Og ja, jeg er bitter på alle pene mennsker rundt meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd at noen av de søteste jentene jeg har vært borti og kjekkeste mennene er noen av de snilleste :klo: Tror ikke trynefaktoren er det som er avgjørende for hvor en personlighet tar veien, selv om noen sikkert kan la det gå til hodet på en.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er et lotteri dessverre. Jeg er selv stygg som et uvær og kan like godt gå og dø.



Anonymous poster hash: 59399...91f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her..

Nå var dette innlegget met for di som har en magefølelse på at de ikke kommer til å få barn på grunn av at di ikke finner kjærligheten..

Handler ikke om å ikke kunne bli gravid og lignende..

For min del var jeg forelsket i sommer og er enda forelsket i samme typen. Gjør nå en innstats for å komme over han.. Likevel følels det som jeg ikke blir å møte noen andre som det faktisk vil bli gjensidig med. Ser det liksom ikke for meg, derfor dårlig magefølelse :(

Har gått så langt at jeg nå skal til psykolog for å få hjelp for mine tanker..



Anonymous poster hash: dabdd...c3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bringebær55

De få gangene jeg faktisk skjemmer bort datteren min er det ikke fordi hun, i mine øyne, er verdens peneste. Noe jeg forøverig tror dine foreldre mente/mener om deg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheRighteous

TS her..

Nå var dette innlegget met for di som har en magefølelse på at de ikke kommer til å få barn på grunn av at di ikke finner kjærligheten..

Handler ikke om å ikke kunne bli gravid og lignende..

For min del var jeg forelsket i sommer og er enda forelsket i samme typen. Gjør nå en innstats for å komme over han.. Likevel følels det som jeg ikke blir å møte noen andre som det faktisk vil bli gjensidig med. Ser det liksom ikke for meg, derfor dårlig magefølelse :(

Har gått så langt at jeg nå skal til psykolog for å få hjelp for mine tanker..

Anonymous poster hash: dabdd...c3f

Tror du postet på heelt feil tråd nå.. Hahaha

Endret av TheRighteous
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja. Jeg har ugly duckling syndromet ;) så jeg har ikke vært populær på skolen eller blitt sett på som den pene. Nå i voksen alder ser jeg derimot bra ut men jeg er snill og har bra personlighet. Tror du har møtt idioter som TILFELDIGVIS har sett bra ut ( i dine øyne vel og merke) de frekkeste menneskene jeg har møtt har faktisk ikke sett bra ut

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer godt utseende på et sølvfat?

Genene selvfølgelig. Enkelte er pene uansett hvordan de går kledd eller ter seg. Allting kler den smukke, ingenting den tykke.

Anonymous poster hash: db50b...2c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar helt feil, utseende har ofte lite å si når det gjelder personlighet.

Det er sant. Vil absolutt definere meg selv som den peneste jenta i klassen. Men jeg har ingen venner. Jeg sliter litt psykisk, og går ofte alene. Jeg er hyggelig mot klassekamerater når vi blir satt sammen etc, men ingen snakker til meg. Blir ikke engang invitert til klassesiden, der en får masse viktige beskjeder.

Anonymous poster hash: 354a8...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe jeg alltid har lurt på, pene mennesker vil ikke være stygge og stygge mennesker vil være pene for ha den ytterste forakt mot stygge mennesker?

Attraktive mennesker som er frekke er styggere enn om at stygge mennesker er frekke, derfor finner vi en slags moderlig omsorg for trådstarterens innlegg, - stakkars stygge deg som vil bare være pen, mens et tilsvarende innlegg fra et attraktivt og pent og ungt menneske ville by på hån, sjikaneringer og generell forakt.

Aller morsomt er det å observere kvinneguiden, da får man enda bedre underholdning. Jeg heier på dere begge jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blanchefleur

Det er dere stygge som har skyld i at vi er så ufyselige, hvordan tror du det er å leve med all den bitterheten og sjalusien rundt seg? Sukk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir i all fall ikke noe penere å være så bitter og ha en så fordomsfull innstillling! Det er meget mulig at du ikke blir bedt på klassefester etc fordi du utstråler veldig negativitet og at det ikke har noe med ditt utseeende å gjøre! Seriøst, kjenner mange såkalt mindre atraktive mennesker , og de blir ikke holdt utenfor likevel, fordi at personlighten deres er flott. Du vil aldri komme i "det gode selskap" med din innstilling i all fall!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv er jeg lita og rund, jeg har et grovt ansikt og jeg har kort hår. Jeg er ganske kraftig bygd. Jeg er så bitter på venninnen min fordi at hun er ekstra pen. Jeg overser bare pene overfladiske mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pen, og for all del, man får jo fordeler. Men utenom det så er jeg bipolar og har flere selvmordsforsøk bak meg. Så du trenger ikke å være bitter på meg.



Anonymous poster hash: b93b0...40f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Genene selvfølgelig. Enkelte er pene uansett hvordan de går kledd eller ter seg. Allting kler den smukke, ingenting den tykke.

Anonymous poster hash: db50b...2c7

Fedme kan man jo faktisk gjør noe med selv, da...

Min erfaring er at utseende har lite å si for personligheten til folk. Finnes både hyggelige og fæle personer blant alle typer utseender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passing by

Personligheten avgjør, ikke utseende. Hurper og drittsekker kommer i alle størrelser, utseende og fasonger. Sannsynligheten er stor for at du ikke er så stygg som du tror, mange graver seg ned i elendigheten og føler seg styggere enn de er. Jobb heller med deg selv med å finne det du liker med deg selv, og bygg videre på det. Tror det er enklere enn å endre på personligheten til andre folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...