AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Hei, du vakre kvinne som kom bort til meg på Kiwi i går kveld. Du var så søt og hyggelig. Du virket artig og intelligent, og vi ble stående lenge der ved fruktdisken. Det er synd du reagerte så sterkt da du ikke fikk nummeret mitt. Du lurer nok fremdeles på hvorfor. Du kjøpte ikke den "Det er ikke deg, det er meg", noe som er helt forståelig. Men saken er at det faktisk er meg, og ikke deg som er problemet. Jeg er den fyren som mange lurer på hvorfor er singel. Jeg har ingen problemer med å tiltrekke meg kvinner. Allikevel ser vennene mine at de forsvinner like raskt ut av livet mitt, som de kom inn. Men for en tid tilbake var det stopp. Jeg har bygd opp muren min. Det berømte forsvarsverket. Og jeg lever bedre nå enn noen gang. Uten usikkerheten. Uten flauheten. Uten skammen. Jeg husker det første blikket. Da jeg kledde meg naken for en kvinne første gang. Skuffelsen lyste i øynene hennes. Det gikk som det måtte gå. Under de forholdene presterte jeg ikke særlig bra. Og hun tok aldri kontakt igjen. Så fikk jeg høre detaljer fra ei felles venninne, og fant ut at jeg var blitt en slik historie alle flirer så godt av, også her på KG, hvor det faktisk er en egen tråd til slik. Da var det gjort. Joda, jeg har vært i forhold siden, hatt god sex med flere, men møter jeg ei ny dame, er det en overveiende sannsynlighet for at det førstnevnte skjer. For det har det gjort mange ganger. Jeg møter ei dame, kjemien er god, alt stemmer, så har vi sex, om jeg ikke blir kastet ut før, og så kjølner interessen kraftig. Så derfor, du vakre kvinne, takket jeg nei til nummeret ditt. Du er helt sikkert en kjempeherlig kvinne. Men jeg vil ikke utsette meg for den risikoen det er å åpne disse murene jeg har bygget opp. Som kan rive ned min nå trygge tilværelse. Takk for at du lyttet.Anonymous poster hash: 04e30...8ba Anonymous poster hash: 04e30...8ba 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Så du har liten tiss, er det det som er problemet? Anonymous poster hash: 1f4cb...a00 6
Nettinettet Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Sønnen min på 12 fikk følgende beskjed etter at hadde sutret til venninnen til "kjæresten" hans: "Du må jo ikke gi opp bare pga det. Grow some balls! Vis at du er mann liksom....." Når sønnen min på 12 kan, så kan du! Slutt å sutre, ta ansvar og grow some balls! 7
helloworld Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Helt enig med Nettinettet. Sorry å måtte si det, men jeg fikk ikke noe medlidenhet av det jeg leste her. Jeg har selv blitt såret X antall ganger(som tusen andre), men det har kun gjort meg sterkere. Det viktigste er ikke hvordan du har det, men hvordan du tar det. -Det ligger mye klokt i det utsagnet. Hvordan du har det er såklart viktig, men det henger mye sammen med hvordan du tar/takler situasjonen. Ikke bygg murer. Livet er kort. Endret 22. januar 2014 av helloworld 5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Dere som har svart her er drittsekker av noen damer. På vegne av kvinnekjønnet skammer jeg meg over dere. Man sparker ikke den som ligger nede. Anonymous poster hash: 0d3c3...d92 8
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Dere som har svart her er drittsekker av noen damer. På vegne av kvinnekjønnet skammer jeg meg over dere. Man sparker ikke den som ligger nede. Anonymous poster hash: 0d3c3...d92 Må få spørre om hva som er problemet, vel? Anonymous poster hash: 1f4cb...a00
Mona26 Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Jaha ja. Så leit at du opplever deg så tråkket på av en jente. Jeg som kvinne kan fortelle deg at de fleste av oss er ikke slik. Jeg vil også legge til at disse murene du snakker om finnes bare i hodet ditt. Det jeg da mener er at dette er noe bare du kan gjøre noe med. Finn deg selv og finn trygghet i deg selv. Det tar tid, men jeg skal love deg det er verd det! Mange av oss kvinner blir også tråkket på. Enkelte menn snakker høyt om brystene våre som om det var det mest naturlige i verden. Er lissom helt ok å sitte å si at små pupper er ekkelt. Noen menn svarer; " du var jævlig stygg uansett" når jeg avviser tilbud om sex på toalettet på byn. Jeg har hørt samtaler hvor menn diskuterer hvor "løs musa" var til sin siste erobring. Jeg vet at dette er bare noen få menn -og ikke alle. De aller aller fleste menn er gode og omtaler oss på en respektfullt måte. Håper du også kan få denne holdningen. At du også skjønner at de aller aller fleste kvinner behandler menn med respekt. 2
Gjest extra Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Hei, du vakre kvinne som kom bort til meg på Kiwi i går kveld. Du var så søt og hyggelig. Du virket artig og intelligent, og vi ble stående lenge der ved fruktdisken. Det er synd du reagerte så sterkt da du ikke fikk nummeret mitt. Du lurer nok fremdeles på hvorfor. Du kjøpte ikke den "Det er ikke deg, det er meg", noe som er helt forståelig. Men saken er at det faktisk er meg, og ikke deg som er problemet. Jeg er den fyren som mange lurer på hvorfor er singel. Jeg har ingen problemer med å tiltrekke meg kvinner. Allikevel ser vennene mine at de forsvinner like raskt ut av livet mitt, som de kom inn. Men for en tid tilbake var det stopp. Jeg har bygd opp muren min. Det berømte forsvarsverket. Og jeg lever bedre nå enn noen gang. Uten usikkerheten. Uten flauheten. Uten skammen. Jeg husker det første blikket. Da jeg kledde meg naken for en kvinne første gang. Skuffelsen lyste i øynene hennes. Det gikk som det måtte gå. Under de forholdene presterte jeg ikke særlig bra. Og hun tok aldri kontakt igjen. Så fikk jeg høre detaljer fra ei felles venninne, og fant ut at jeg var blitt en slik historie alle flirer så godt av, også her på KG, hvor det faktisk er en egen tråd til slik. Da var det gjort. Joda, jeg har vært i forhold siden, hatt god sex med flere, men møter jeg ei ny dame, er det en overveiende sannsynlighet for at det førstnevnte skjer. For det har det gjort mange ganger. Jeg møter ei dame, kjemien er god, alt stemmer, så har vi sex, om jeg ikke blir kastet ut før, og så kjølner interessen kraftig. Så derfor, du vakre kvinne, takket jeg nei til nummeret ditt. Du er helt sikkert en kjempeherlig kvinne. Men jeg vil ikke utsette meg for den risikoen det er å åpne disse murene jeg har bygget opp. Som kan rive ned min nå trygge tilværelse. Takk for at du lyttet.Anonymous poster hash: 04e30...8ba Anonymous poster hash: 04e30...8ba Veldig godt skrevet 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Hvordan sjekker man opp en mann som er sånn? Er veldig interessert i en med samme greia.Anonymous poster hash: 01a7c...47d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #10 Skrevet 22. januar 2014 Jeg tenker du har fått en verdifull smakebit på hvordan det føles for veldig mange kvinner, som du kan ta med deg videre. Menn er ofte så mye "sterkere" at det kan gå veldig inn på en kvinne hvis mannen bare er overbevisende nok om at hun ikke er bra nok, eller annet han måtte mene om henne. Det kan være veldig vanskelig å kvitte seg med meninger andre har trådd nedover hodet på en på en, hvis måten de gjorde det på traff godt nok. Man kan føle seg lammet og utsatt av det, enten det er fordi man tar det til seg eller fordi man stadig kjemper mot. Man vil skjerme seg så det ikke skjer igjen. Så møter man noen som virker snille, og boom så skjer det igjen en dag de er i det hjørnet. Man vet aldri. Mener mennene å si det de sier, vet de at kvinnene kan ta det så sterkt til seg? Jeg tror ikke de fleste gjør det for å skade. De bare tenker ikke lenger, eller de tenker mest på seg selv der og da. Akkurat som kvinnen som ikke virket fornøyd med deg. Det kan sitte lenge i, men du har gode erfaringer også, så hvorfor skal det hun ga uttrykk for veie tyngre enn det andre? Se også på det fra en litt annen vinkel. Du er ihvertfall ikke en drittsekk, slik at kvinner til slutt sier det med overlegg. Dermed er sjansen lavere for at du skal få negative kommentarer igjen, enn den kunne ha vært. Anonymous poster hash: 1f4cb...a00 2
Inwe Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 Sønnen min på 12 fikk følgende beskjed etter at hadde sutret til venninnen til "kjæresten" hans: "Du må jo ikke gi opp bare pga det. Grow some balls! Vis at du er mann liksom....." Når sønnen min på 12 kan, så kan du! Slutt å sutre, ta ansvar og grow some balls! Enig i denne. Vi kvinner blir avvist pga små pupper, strekkmerker, for stor mage osv. Men det betyr ikke at jeg aldri kommer til å vise frem mine små pupper og den ikke helt flate magen med strekkmerker til en annen mann igjen. Man finner alltid noen som liker det man har. Og er det liten tiss som er problemet var jeg sammen med en med utrolig liten tiss i 5 år og størrelsen hadde ikke noe å si for at det ble slutt. 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #12 Skrevet 22. januar 2014 Sutre? Grow some balls? Kvinner blir dumpet de også? Seriøst? Gir dere de samme kommentarene til usikre kvinner også? Nei, da skal de selvsagt heller bygges opp. En mann som er usikker skal bare ta seg sammen. Usikkerhet er ikke mandig. Så hvorfor er det såpass mange kvinner som ikke klarer å oppføre seg da, og skaper denne usikkerheten? Dersom du kjøper sjokolade og har en positiv opplevelse med sjokolade 1 av 4 ganger, kjøper du kanskje is istedet neste gang. Og dersom du trives best med is, så virker det dumt å tvinge seg selv tilbake til sjokolade bare fordi andre sier det er godt. Jo, du kan ha flaks og få tak i en god sjokolade, men det er ikke sikkert denne sjokoladen er en like god match på andre områder. Der vil de som har positive opplevelser med sjokolade gang på gang alltid ha en fordel. Men tenk så at en mur med opparbeidet selvtillit blir revet ned hver gang man har en slik negativ opplevelse, og at man bruker lang tid på å komme seg igjen. Hver eneste gang dette skjer. Da skal det faktisk enda mer til før man får lyst på sjokolade. Poenget mitt var hverken sutring, eller kjønnskamp. Jeg trives uten sjokolade. Det var mer et hjertesukk til en kvinne som kanskje fortjente bedre. Eller en måte å få ut tankene sine på. At jeg valgte feil forum, ble jeg selvsagt smertelig klar over. Hehe.Anonymous poster hash: 04e30...8ba 3
Nettinettet Skrevet 22. januar 2014 #13 Skrevet 22. januar 2014 Sutre? Grow some balls? Kvinner blir dumpet de også? Seriøst? Gir dere de samme kommentarene til usikre kvinner også? Nei, da skal de selvsagt heller bygges opp. En mann som er usikker skal bare ta seg sammen. Usikkerhet er ikke mandig. Så hvorfor er det såpass mange kvinner som ikke klarer å oppføre seg da, og skaper denne usikkerheten? Dersom du kjøper sjokolade og har en positiv opplevelse med sjokolade 1 av 4 ganger, kjøper du kanskje is istedet neste gang. Og dersom du trives best med is, så virker det dumt å tvinge seg selv tilbake til sjokolade bare fordi andre sier det er godt. Jo, du kan ha flaks og få tak i en god sjokolade, men det er ikke sikkert denne sjokoladen er en like god match på andre områder. Der vil de som har positive opplevelser med sjokolade gang på gang alltid ha en fordel. Men tenk så at en mur med opparbeidet selvtillit blir revet ned hver gang man har en slik negativ opplevelse, og at man bruker lang tid på å komme seg igjen. Hver eneste gang dette skjer. Da skal det faktisk enda mer til før man får lyst på sjokolade. Poenget mitt var hverken sutring, eller kjønnskamp. Jeg trives uten sjokolade. Det var mer et hjertesukk til en kvinne som kanskje fortjente bedre. Eller en måte å få ut tankene sine på. At jeg valgte feil forum, ble jeg selvsagt smertelig klar over. Hehe.Anonymous poster hash: 04e30...8ba Hvis du leser litt på forumet her vil du se at jeg ville sagt det samme til en kvinne som sutret på samme måte som deg. Du kan skylde på dårlige erfaringer og alle andre, men greia er at det er DU som velger å være alene og tenke at ALLE kvinner er like og vil behandle deg dårlig. Det er på samme måte som jeg nå bruker så og si 24 timer i døgnet på å "kjefte" på norske kvinner som dumper menn fordi de ikke gir det disse kravstore kvinnene trenger av bekreftelse. Vi har alle et ansvar for oss selv, og det ansvaret vil ikke du ta. Du vil heller være en martyr og få sympati fordi noen har vært slem mot deg, og du forventer at alle andre vil være slemme også. Det MÅ ikke være sånn, men det er opp til deg om du vil fortsette å ha det sånn eller om du vil ta tak i det som EGENTLIG ligger bak her (usikkerheten din for å ikke være bra nok) og få den endringen du trenger for å få det bra igjen! 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #14 Skrevet 22. januar 2014 TS, jeg har det samme problemet som deg. Tiltrekker meg jenter hele tiden, men har også bygget meg opp en mur. Mitt problem er derimot ikke at pikken er liten, men at jeg kommer etter to sekunder. Anonymous poster hash: c1914...95b
Mona26 Skrevet 22. januar 2014 #15 Skrevet 22. januar 2014 Hvis du leser litt på forumet her vil du se at jeg ville sagt det samme til en kvinne som sutret på samme måte som deg. Du kan skylde på dårlige erfaringer og alle andre, men greia er at det er DU som velger å være alene og tenke at ALLE kvinner er like og vil behandle deg dårlig. Det er på samme måte som jeg nå bruker så og si 24 timer i døgnet på å "kjefte" på norske kvinner som dumper menn fordi de ikke gir det disse kravstore kvinnene trenger av bekreftelse. Vi har alle et ansvar for oss selv, og det ansvaret vil ikke du ta. Du vil heller være en martyr og få sympati fordi noen har vært slem mot deg, og du forventer at alle andre vil være slemme også. Det MÅ ikke være sånn, men det er opp til deg om du vil fortsette å ha det sånn eller om du vil ta tak i det som EGENTLIG ligger bak her (usikkerheten din for å ikke være bra nok) og få den endringen du trenger for å få det bra igjen! Det er sannhet på sort og hvitt! Bra skrevet nettinettet! Jeg mente ihvertfall ikke å fornærme deg og syns jeg erkjennet dine følelser. Men for å få det bedre må man ta tak! Kvinner som menn. Handler ikke om at du skal "manne deg opp" men handler om at du må jobbe med din egen selvtillit. Gi deg selv det du fortjener og ikke drukne deg i melakoni. (: ta baby skritt og erkjenn alltid dine følelser. Med dette sagt ( skrevet) ikke unngå alt som er ubehagelig - du må gradvis utenfor din egen komfor sone for å oppleve bedring. Livet er kjærlighet -gi det en ny sjanse 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #16 Skrevet 23. januar 2014 At jeg valgte feil forum, ble jeg selvsagt smertelig klar over. Hehe.Anonymous poster hash: 04e30...8ba Var du misfornøyd med kommentaren min også? Anonymous poster hash: 1f4cb...a00
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #17 Skrevet 23. januar 2014 Hm. Trist å lese, men jeg håper det endrer seg for deg en dag. Anonymous poster hash: bc56f...931 1
Gjest BettyBoop Skrevet 23. januar 2014 #18 Skrevet 23. januar 2014 Dere som har svart her er drittsekker av noen damer. På vegne av kvinnekjønnet skammer jeg meg over dere. Man sparker ikke den som ligger nede.Anonymous poster hash: 0d3c3...d92 hørt om tough love? Det er det ts trenger. Han trenger hjelp til å ta seg sammen og tørre å finne kjærligheten
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #19 Skrevet 23. januar 2014 TS, jeg har det samme problemet som deg. Tiltrekker meg jenter hele tiden, men har også bygget meg opp en mur. Mitt problem er derimot ikke at pikken er liten, men at jeg kommer etter to sekunder. Anonymous poster hash: c1914...95b Sikkert noen som irriterer seg over sånt, ikke vet jeg. Personlig foretrekker jeg menn som kommer fort. Blir usikker når det tar evigheter eller skjer sjeldent. Da føler jeg at jeg ikke er flink nok/attraktiv nok. Tar det bare som et kompliment om det går fort i svingene. Anonymous poster hash: 01a7c...47d
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #20 Skrevet 23. januar 2014 TS, jeg har det samme problemet som deg. Tiltrekker meg jenter hele tiden, men har også bygget meg opp en mur. Mitt problem er derimot ikke at pikken er liten, men at jeg kommer etter to sekunder. Anonymous poster hash: c1914...95b Det kan gjøres noe med, finnes teknikker. Anonymous poster hash: 57180...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå