lillsunshine Skrevet 23. januar 2014 #21 Skrevet 23. januar 2014 Jeg reagerer på argumentet hans mot at dere ikke har analsex. Særlig når han får BJ. Det var en urimlig sammenligning. Tja, synes også det er dumt at han ikke viser vilje til å ville prøve en gang?
Tinnmannen Skrevet 23. januar 2014 #22 Skrevet 23. januar 2014 Forstår godt at du synes dette er kjipt, jeg hadde savnet fryktelig å bli sugd selv hvis jeg hadde vært i tilsvarende situasjon. En ærlig sak å ikke ville, men det er ikke til å nekte for at for fryktelig mange mennesker virker man som en kjiping. Men det er som du sier. Er ikke så mye du kan gjøre med det, bortsett fra å spørre, som du faktisk har gjort. Før han har lyst selv er dette like lite en ting man kan mases på/presses til å gjøre som alle andre sexaktiviteter. Det vil jo heller virke mot sin hensikt. Akkurat som menn som maser på damer som ikke vil suge. Så får man heller ta en runde med seg selv om mangelen på slikking blir en så stor dealbreaker at man ikke er villig til å leve med det. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 23. januar 2014 #23 Skrevet 23. januar 2014 Etter to år med samboeren min spurte jeg hvorfor han aldri har villet slikke. Han svarte han syns det er ekkelt. Han har aldri prøvd på meg, men han elsker at jeg suger ham. Jeg savner det, men det er jo ikke noe jeg kan gjøre med det. Jeg prøvde å foreslå at han kunne jo prøve litt, selvsagt ikke når som helst men når jeg er nydusja, men da sammenlignet han det med at han ikke presser meg til analsex, så da burde jeg godta at han ikke vil slikke. Kan vel nevnes at vi ikke har et særlig sprekt sexliv ellers heller. Har aldri hatt sex andre plasser enn i senga, og kun samme stillingen hver gang.Anonymous poster hash: ad8fc...883 Kanskje barnslig men da hadde jeg slutta å suge han.. Med mindre du liker det da, men om du stort sett gjør det for hans del hadde jeg slutta med det. 3
Gjest Whitestripes Skrevet 23. januar 2014 #24 Skrevet 23. januar 2014 Han liker ikke å slikke. Enten må du leve med det, eller så får du bytte han ut For øvrig håper jeg dusten som skriver om 40 år gamle kvinner, går tilbake og leser denne tråden når han selv blir 40. Da får han se hvor utrolig lite opplyst og erfaren han er. Jeg er midt i 40-åra, og får så mye oralsex jeg bare orker. Mora di får sikkert det, hun også 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #25 Skrevet 23. januar 2014 Beklager å måtte si det, men du er ikke sammen med en "ekte" mann. Menn elsker å slikke, det ligger i vårt DNA. Nydusja fitte smaker jo heller ingen ting, så han kan ikke bruke det som unnskyldning. Sjekk han full og ta det derfra Jeg kan banne på at han liker det når han først ha prøvd, han må bare våge... Anonymous poster hash: 9c28f...b33 Jeg er 100% hetro, og liker ikke å slikke! Som samboeren til TS, synes jeg det er jævelig ekkelt. Kan der være tidligere opplevelser som gjør det vanskelig for han? For min del er det nettopp det, da min EKS kjærste "tvang" meg til å slikke henne! Hun hadde ikke dusjet den dagen, og hun hadde mensen! Værste jeg har gjort noen gang.Anonymous poster hash: ee2e0...64b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #26 Skrevet 23. januar 2014 Å sammenligne med analsex blir feil. Da er det heller mere rett du hadde sammelnlignet med at du gir han oralsex og ikke han tilbake. Jeg elsker å bli slikekt, og har en mann som elsker å slkke (og jeg er 38, for du som nevnte de over 40 osv..) Jeg suger han, og han elsker å bli sugd. Hadde han nektet å slikke meg, så hadde jeg ikke sugd han heller. Så barnslig hadde jeg faktisk vært. Iallfall når han ikke har prøvd om hal likte det. Hadde han prøvd og absolutt ikke greide å slike meg, så hadde jeg heller godtatt det. Men når han engang ikke har prøvd!! Anonymous poster hash: bf6e0...030 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #27 Skrevet 23. januar 2014 Å sammenligne med analsex blir feil. Da er det heller mere rett du hadde sammelnlignet med at du gir han oralsex og ikke han tilbake. Jeg elsker å bli slikekt, og har en mann som elsker å slkke (og jeg er 38, for du som nevnte de over 40 osv..) Jeg suger han, og han elsker å bli sugd. Hadde han nektet å slikke meg, så hadde jeg ikke sugd han heller. Så barnslig hadde jeg faktisk vært. Iallfall når han ikke har prøvd om hal likte det. Hadde han prøvd og absolutt ikke greide å slike meg, så hadde jeg heller godtatt det. Men når han engang ikke har prøvd!! Anonymous poster hash: bf6e0...030 Gjør ikke du ditt eller datt, da gjør ikke jeg ditt eller datt. Ja, høres ut som en oppskrift på et godt sexliv. Noen jenter svelger ikke, noen menn slikker ikke. Hvorfor vet jeg ikke, men slik er det.Anonymous poster hash: 9af47...17b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #28 Skrevet 23. januar 2014 Jeg sa ikke at du ikke kunne få det. Jeg sa at du ikke kunne FORVENTE å få det. Kvinner i 40 årene på jakt etter ny partner kan ikke regne med å få oralsex. De kan selvfølgelig ønske det, men å forvente at det er overskudd på menn som syns det å slikke 40 år gammel vagina er særlig fett, er det faktisk ikke.Anonymous poster hash: 5ea45...f22 Jeg innser at jeg har skutt gullfuglen... Og at jeg må tviholde på ham :D Anonymous poster hash: 2860f...94a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #29 Skrevet 23. januar 2014 Etter to år med samboeren min spurte jeg hvorfor han aldri har villet slikke. Han svarte han syns det er ekkelt. Han har aldri prøvd på meg, men han elsker at jeg suger ham. Jeg savner det, men det er jo ikke noe jeg kan gjøre med det. Jeg prøvde å foreslå at han kunne jo prøve litt, selvsagt ikke når som helst men når jeg er nydusja, men da sammenlignet han det med at han ikke presser meg til analsex, så da burde jeg godta at han ikke vil slikke. Kan vel nevnes at vi ikke har et særlig sprekt sexliv ellers heller. Har aldri hatt sex andre plasser enn i senga, og kun samme stillingen hver gang.Anonymous poster hash: ad8fc...883 Dump han eller han en på si som vil slikke deg! Anonymous poster hash: 519db...27f 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #30 Skrevet 23. januar 2014 Jeg er gift med en mann som ikke slikker, han liker det rett og slett ikke. Det må jo jeg bare godta. Jeg suger han gjerne for jeg liker det. Anonymous poster hash: b31c2...55c
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #31 Skrevet 23. januar 2014 Forstår godt at du synes dette er kjipt, jeg hadde savnet fryktelig å bli sugd selv hvis jeg hadde vært i tilsvarende situasjon. En ærlig sak å ikke ville, men det er ikke til å nekte for at for fryktelig mange mennesker virker man som en kjiping. Men det er som du sier. Er ikke så mye du kan gjøre med det, bortsett fra å spørre, som du faktisk har gjort. Før han har lyst selv er dette like lite en ting man kan mases på/presses til å gjøre som alle andre sexaktiviteter. Det vil jo heller virke mot sin hensikt. Akkurat som menn som maser på damer som ikke vil suge. Så får man heller ta en runde med seg selv om mangelen på slikking blir en så stor dealbreaker at man ikke er villig til å leve med det. Er du ren der nede? Ingen som vil slikke noe som lukter pyton. Anonymous poster hash: 519db...27f
Tinnmannen Skrevet 23. januar 2014 #32 Skrevet 23. januar 2014 Er du ren der nede? Ingen som vil slikke noe som lukter pyton. Anonymous poster hash: 519db...27f Hvorfor siterte du meg for denne kommentaren? Jeg er ikke dame, og ja, jeg vasker meg nedentil. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #33 Skrevet 24. januar 2014 Og når det gjelder å senke forventningene ser jeg ikke hvorfor kvinner skulle måtte gjøre det i større grad enn menn? Begge kjønn eldes, begge kjønn endrer tenningsmønster noe med alderen, og min erfaring er at de som er opptatt av oral i tjueåra er like opptatt av det tredve år etter, og fortsatt finner hverandre. Anonymous poster hash: 77aea...94e 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #34 Skrevet 24. januar 2014 Har ikke lest alle kommentarene,men det var et tråd her en gang som het "hun vil ikke suge" og da kom det masse kommentarer om at man ikke skal tvinge henne og at hvis han prøver å mase så skal han ikke forundre seg om dama brekker seg eller spyr, for alle vet at penis smaker dritt. Ja, ikke alle syns kjønnsorganer er delikate. Syns han kunne ha prøvd EN gang i det minste, hvis du var nydusjet,men bortsett fra det er det ingenting du kan gjøre. Anonymous poster hash: b5a03...1a9
Gjest Daenerys Skrevet 29. januar 2014 #35 Skrevet 29. januar 2014 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Daenerys, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå