Gå til innhold

samboer vil ikke slikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter to år med samboeren min spurte jeg hvorfor han aldri har villet slikke. Han svarte han syns det er ekkelt.

Han har aldri prøvd på meg, men han elsker at jeg suger ham.

Jeg savner det, men det er jo ikke noe jeg kan gjøre med det. Jeg prøvde å foreslå at han kunne jo prøve litt, selvsagt ikke når som helst men når jeg er nydusja, men da sammenlignet han det med at han ikke presser meg til analsex, så da burde jeg godta at han ikke vil slikke.

Kan vel nevnes at vi ikke har et særlig sprekt sexliv ellers heller. Har aldri hatt sex andre plasser enn i senga, og kun samme stillingen hver gang.

Anonymous poster hash: ad8fc...883

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil ikke slikke, da lar du det ligge også får du heller vente til han tar det opp selv, om han vil.

Om det er andre ting i sexlivet du savner må du nesten bare ta det opp med han.

Anonymous poster hash: 8ce04...465
Skrevet

Beklager å måtte si det, men du er ikke sammen med en "ekte" mann. Menn elsker å slikke, det ligger i vårt DNA.

Nydusja fitte smaker jo heller ingen ting, så han kan ikke bruke det som unnskyldning. Sjekk han full og ta det derfra ;)

Jeg kan banne på at han liker det når han først ha prøvd, han må bare våge...

Anonymous poster hash: 9c28f...b33
  • Liker 5
Skrevet

Underforstått: "homofile menn er ikke ekte menn".

Anonymous poster hash: 3498d...1ad
  • Liker 2
Skrevet

Beklager å måtte si det, men du er ikke sammen med en "ekte" mann. Menn elsker å slikke, det ligger i vårt DNA.

Nydusja fitte smaker jo heller ingen ting, så han kan ikke bruke det som unnskyldning. Sjekk han full og ta det derfra ;)

Jeg kan banne på at han liker det når han først ha prøvd, han må bare våge...

Vås.

• Liker 10
Gjest Lille-pus
Skrevet

Etter to år med samboeren min spurte jeg hvorfor han aldri har villet slikke. Han svarte han syns det er ekkelt.

Han har aldri prøvd på meg, men han elsker at jeg suger ham.

Jeg savner det, men det er jo ikke noe jeg kan gjøre med det. Jeg prøvde å foreslå at han kunne jo prøve litt, selvsagt ikke når som helst men når jeg er nydusja, men da sammenlignet han det med at han ikke presser meg til analsex, så da burde jeg godta at han ikke vil slikke.

Kan vel nevnes at vi ikke har et særlig sprekt sexliv ellers heller. Har aldri hatt sex andre plasser enn i senga, og kun samme stillingen hver gang.

Anonymous poster hash: ad8fc...883

Da vet vi det.

Var det noe vi skulle forsøke å hjelpe med også?

• Liker 1
Skrevet

Men altså, hvorfor har du flyttet sammen med denne mannen om dette er så viktig for deg? Folk forandrer seg sjeldent.

• Liker 3
Skrevet

At du gidder å være med en slik.

Skrevet

Men altså, hvorfor har du flyttet sammen med denne mannen om dette er så viktig for deg? Folk forandrer seg sjeldent.

Hvor står det at det var veldig viktig? Ho skreiv bare at ho savna det..

• Liker 1
Gjest Allergikeren
Skrevet

Klart han liker bedre å bli sugd enn å slikke. :P Jeg blir i alle fall mer stimulert av å bli slikket enn av å suge sånn sett. Men jeg syns du bør akseptere det. Eller slå opp og finne noen som liker å slikke, alt ettersom hva som er viktigst for deg. Hadde du klart å nyte det hvis du visste at han egentlig syns det er ekkelt? Det hadde ikke jeg ...

Skrevet

Vås.

Vås? Er du kresen, gutt?

Skrevet

Finn deg en ekte mann! Dette er en liten pysegutt. Takler ikke slikke en fitte engang. Det blir liksom ikke mindre mannlig enn det!

Anonymous poster hash: 47669...675
Skrevet

Hvor står det at det var veldig viktig? Ho skreiv bare at ho savna det..

Det er jo viktig nok til at hun har tatt det opp flere ganger, og i tillegg søker råd fra andre om saken.

For de aller fleste er jo et godt sexliv veldig viktig, og da lurer jeg virkelig på hvorfor man etablerer seg med noen hvor det grunnleggende ikke er tilstede.

• Liker 1
Gjest Lars1009
Skrevet

Jeg var med en dame som ikke sugde før, og det blir jo et savn. Trist å evt måtte gå resten av livet uten det. Skjønner deg godt. Det er viktig å gi litt i senga. God sex er en nødvendighet for mange, og man bør ikke slå seg til ro med noe halvhjertet dritt.

Skrevet

Vås? Er du kresen, gutt?

Jeg er kvinne.

Skrevet

Slikker ikke han så suger ikke du, done deal! :-)

• Liker 5
Gjest Awzm me
Skrevet

Slikker ikke han så suger ikke du, done deal! :-)

Hvorfor det?

Om hun liker å suge så burde hun jo ikke gjøre det som en barnslig protest...

Han liker det faktisk ikke, det er bare å respektere det

• Liker 4
Skrevet

Var det noe vi skulle forsøke å hjelpe med også?

Det var vel rimelig åpenbart.

Hva får du egentlig igjen for å spille dum på denne måten?

Anonymous poster hash: 77aea...94e

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ALDRI vært sammen med en mann som ikke slikker. Heldige meg har en mann som slikker meg, stikker tungen inn, suger, smatter og sier "mmmm..." det er digg det! Uansett kommer jeg bare ved stimulering av klitoris. Jeg suger villig selv, jeg syntes at når man er i forhold at man skal gi og ta!

• Liker 4
Skrevet

Høres ut som du er sammen med en sindig balansert fyr med liten seksualdrift. Du får veie fordelene mot ulempene.

Det er absolutt ikke noe poeng å få noen til å gjøre noe de synes er ekkelt, men du bør selvsagt finne anledninger, og argumenter, til å påvirke han i din retning, det er det ikke noe galt i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...