AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #41 Skrevet 22. januar 2014 De mennene som har hatt mange sexpartnere har hatt det fordi de har sosial verdi dvs sosial person med et nettverk og egne interesser. De har også flere andre kvalifikasjoner som gjør dem pop og som gjør at damene vil ha dem. Det er ikke fordi de puler rundt at de er pop hos damer, de får pult damer fordi de utstråler sosial verdi/kulhet/tøffhet osv... Igjen, man trenger ikke å ha alt det du skriver for å kunne få med seg en dame hjem. Vet om flere som ikke er spesielt sjarmerende, kjekke og heller ikke no særlig kropp å snakke om. Men de har fått mange sexpartnere fordi de er iherdige, de prøver seg mye og etterhvert lærer seg hva som fungerer på damer og hva som ikke fungerer. Ville absolutt ikke kallt noen av de populære hos damerAnonymous poster hash: 6357e...4f6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #42 Skrevet 22. januar 2014 Det er mange menn som går ut hver eneste helg i året uten engang å få klint med ei dame. Og det er en bare en veldig liten prosentandel som har sex med nye damer hver måned. Så ja, hvis en mann klarer det du beskriver er han ikke bare populær, men ekstremt populær blandt damene. En som får napp på 1 av 40-80 jenter er ekstremt populær? Haha, du er morsom hvertfall.Anonymous poster hash: 6357e...4f6 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #43 Skrevet 22. januar 2014 Men kan være enig i en ting, guttene på 15-18 år som har hatt mange sexpartnere er kanskje sett litt opp til, men når de kommer over den alderen der er det ingen som bryr seg.Anonymous poster hash: 6357e...4f6 1
Gjest Lincoln Skrevet 22. januar 2014 #44 Skrevet 22. januar 2014 En som får napp på 1 av 40-80 jenter er ekstremt populær? Haha, du er morsom hvertfall.Anonymous poster hash: 6357e...4f6 Haha, du har ingen begreper om hvordan det fungerer å være mann på relasjonsmarkedet. 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #45 Skrevet 22. januar 2014 Jeg synes ikke det er noen forskjell, jeg. Det kommer rett og slett an på hvorfor man har sex. Altså, en mann kan være like mye "hore" som en kvinne. Hvis jeg hadde funnet ut at min samboer hadde hatt sex med mange kvinner, hadde jeg sett helt annerledes på han. Han får ikke heltestatus av meg i alle fall, men kanskje av sine mannlige kompiser (?). Jeg synes det er urettferdig og dumt at så mange kvinner får denne statusen mye raskere og mer enn menn. Jeg har flere ganger hatt sex med min samboer fem ganger om dagen tidlig i forholdet. Ble litt sår, men ellers ingen forskjell. Kommer kanskje an på, fra kvinne til kvinne. Uansett fortjener ingen å bli kalt hore før de faktisk er det. De som tar imot penger for sex, utnytter andre for sex, eller har sex bare for å få seg en stor liste, for å føle seg stolt av hvor mange personer de har hatt sex med. Ekkelt. Anonymous poster hash: 81052...341
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #46 Skrevet 22. januar 2014 Haha, du har ingen begreper om hvordan det fungerer å være mann på relasjonsmarkedet. Haha, jo jeg er mann selv. Og mtp. hvem du anser som ekstremt populære(basert på andel av jenter de prøver seg på, de klarer å få med seg hjem), så er jeg så populær at jeg vurderer å melde meg inn i Guinness rekordbok. Anonymous poster hash: 6357e...4f6 1
Gjest Lincoln Skrevet 22. januar 2014 #47 Skrevet 22. januar 2014 Haha, jo jeg er mann selv. Og mtp. hvem du anser som ekstremt populære(basert på andel av jenter de prøver seg på, de klarer å få med seg hjem), så er jeg så populær at jeg vurderer å melde meg inn i Guinness rekordbok. Anonymous poster hash: 6357e...4f6 Nei, jeg ser på resultater. Money talks, bullshit walks. Har du sex med 50 damer på 3 år så er du EKSTREMT populær blandt damer. 2
Gjest Coolaid Skrevet 22. januar 2014 #48 Skrevet 22. januar 2014 Seksuell diskriminering eksistere fortsatt sammen med fordommer. Det er vel bare trangsynthet hos mennesker som gjør at disse eksisterer fortsatt. Og så er det slik at kvinner har seksuell makt. Det vil si at de har noe som de aller fleste gutter vil ha. En jente kan få seg et ligg når som helst. Det er vanskeligere for gutter. Dermed blir jenter ofte sett på som løs, horeaktige osv.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #49 Skrevet 22. januar 2014 Nei, jeg ser på resultater. Money talks, bullshit walks. Har du sex med 50 damer på 3 år så er du EKSTREMT populær blandt damer. Det er jo hvor stor andel av jenter man prøver seg på, man klarer å få med seg hjem som sier noe om hvor populær man er. Antall sier tross alt bare hvor ofte man er interessert i å ha ONS. Anonymous poster hash: 6357e...4f6 1
Pene sko... Skrevet 22. januar 2014 #50 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Jeg synes løse gutter også er "horer", ikke den betydning at de tar betalt for sex, selvfølgelig. Kommer ikke på noe positivt om en løs gutt, og kunne aldri tenkt meg en ekkel og utbrukt gutt selv, æsj.Enig! Om man er gutt eller jente spiller ingen rolle. Å være billig og ligge rundt med alle og hvermann er ikke positivt uansett kjønn synes jeg. Føler det er mer stas å kunne si nei. Og veldig ofte er det lurt å si nei, slik at man slipper å gjøre og oppleve ting som man senere angrer bittert på resten av livet. Heller for få enn for mange. Endret 22. januar 2014 av Pene sko... 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #51 Skrevet 22. januar 2014 Kvinnehat og dårlig selvtillit/selvbilde. Anonymous poster hash: 5bebe...c89 1
mordecaiham Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #52 Skrevet 22. januar 2014 Men har ikke det sammenheng med at kvinner blir kalt for horer nettopp fordi de blir pult/utbrukt av den mannlige personen, eller rett og slett utpult når hun ligger med en mann som hun ikke liker eller har følelser for med tre til opptil flere ganger i løpet av en natt, og derav kan bli kalt for hore?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #53 Skrevet 22. januar 2014 Hmmm, kanskje grunnen til at menn ikke kalles horer er fordi de ofte er så store horer at det blir overflødig. Som å beskylde himmelen for å være blå. Anonymous poster hash: 5bebe...c89
Gjest Lincoln Skrevet 22. januar 2014 #54 Skrevet 22. januar 2014 Det er jo hvor stor andel av jenter man prøver seg på, man klarer å få med seg hjem som sier noe om hvor populær man er. Antall sier tross alt bare hvor ofte man er interessert i å ha ONS. Anonymous poster hash: 6357e...4f6 Det blir som å si "jeg kunne vært fotballproff hadde jeg bare trent litt mere, det er ikke noe spesielt vanskelig."
Ms.Mx Skrevet 22. januar 2014 #55 Skrevet 22. januar 2014 Tror i grunnen ikke det er noe vanskligere for gutter enn jenter å få sex hvis de bare senker standarden ned til det nivået de selv klager over at jenter ikke er på (og er man der blir man selvfølgelig stemplet som hore). Jeg kunne sikkert gått ut og fått meg noe på under en time hvis jeg var villig til å ligge med en jeg ikke har lyst til å ligge med. Å finne en jeg HAR lyst til å gå til sengs med på under en time er nok hakket vanskeligere. Ikke det at jeg har lyst til å gå til sengs med fremmede menn uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #56 Skrevet 22. januar 2014 Det blir som å si "jeg kunne vært fotballproff hadde jeg bare trent litt mere, det er ikke noe spesielt vanskelig." Metaforer er ikke helt din greie ser jeg. Anonymous poster hash: 6357e...4f6 1
Gjest Lincoln Skrevet 22. januar 2014 #57 Skrevet 22. januar 2014 Metaforer er ikke helt din greie ser jeg. Anonymous poster hash: 6357e...4f6 Å forstå metaforer er ikke helt din greie skjønner jeg. Det er den vanligste unnskyldningen misunnelige folk bruker på hva det skulle være. "Det kunne jeg også klart hvis bare atte ditt og datt". 1
Gjest Vena Cava Skrevet 22. januar 2014 #58 Skrevet 22. januar 2014 Var menn som begynte med dette. De var/er misunnelig på oss som ikke trenger gjøre mer enn øyekontakt og vrikke litt på rumpa;) Bitre, bitre menn...
Gjest Lincoln Skrevet 22. januar 2014 #59 Skrevet 22. januar 2014 Var menn som begynte med dette. De var/er misunnelig på oss som ikke trenger gjøre mer enn øyekontakt og vrikke litt på rumpa;) Bitre, bitre menn... Snodig at kvinner er de verste til å dømme hverandre og kalle hverandre horer da. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #60 Skrevet 22. januar 2014 Nei, jeg ser på resultater. Money talks, bullshit walks. Har du sex med 50 damer på 3 år så er du EKSTREMT populær blandt damer. Eventuelt blir ansett som billig og desperat. "Jeg er kåt i kveld, sjekker opp han for et uforpliktende ligg". Anonymous poster hash: 367e0...105 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå