Gå til innhold

Hvorfor blir jenter kalt "horer"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er enig at det er vanskeligere for gutter enn jenter, men absolutt ikke vanskelig.

Eneste man trenger er å ha litt selvtillit

Anonymous poster hash: 6357e...4f6

Pluss se noenlunde grei ut, enten naturlig eller ved klesstil

Videoannonse
Annonse
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Det er absolutt ikke vanskelig for gutter heller nei. Anonymous poster hash: bf49e...06d

Nei, det er ikke vanskelig for kjekkasen fra Oslo Vest som kjører BMW og har med pappas gullkort i lomma. For han tynnhåra som jobber i kommunen og bor på ettroms er det sinnsykt mye verre.

Jenter har så manglende begrep om dette at det nesten er komisk.

Endret av Lincoln
  • Liker 4
Skrevet

Og gutter med mange sexpartnere har mer selvtillit enn dem uten.

I gjennomsnitt har de vel sikkert det, men ser vel ikke akkurat noen grunn til at de skal bli hyllet for å ha noe så elementært som selvtillit.

Gjest Lincoln
Skrevet

I gjennomsnitt har de vel sikkert det, men ser vel ikke akkurat noen grunn til at de skal bli hyllet for å ha noe så elementært som selvtillit.Anonymous poster hash: 6357e...4f6

Vel, jenter har jo sex med dem for å ha noe så elementært som selvtillit så...

• Liker 2
Skrevet

Vel, jenter har jo sex med dem for å ha noe så elementært som selvtillit så...

Ja og derfor er det ikke noen grunn til å se opp til noen bare fordi de klarer å ha sex med mange jenter..

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Ikke for jenter nei. For gutter er det mye vanskeligere. Derfor får menn med mange sexpartnere status.

Er egentlig ikke så vanskelig for gutter å få seg noe så lenge de er sjarmerende og klarer å flørte. Jeg fortalte om dette til flere kompiser av meg, vi har snakket om det, og ingen av de kjente seg igjen i at det var vanskelig å få seg et ligg. Og alle de var ikke 10ere heller, og jeg har også sett det i action, faktisk flere jenter som kommer opp til de.

Og en mann som har mange sexpartnere får ikke akkurat status. De blir vel heller mest stempler som desperat, når de tar meg seg hva som helst hjem, så lenge de får noe. Ikke akkurat sexy

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes løse gutter også er "horer", ikke den betydning at de tar betalt for sex, selvfølgelig.

Kommer ikke på noe positivt om en løs gutt, og kunne aldri tenkt meg en ekkel og utbrukt gutt selv, æsj.

Ja det finnes mange mannehorer.

Skrevet

Glemte å nevne 2 ting.

Det ene er at man trenger ikke nødvendigvis ha selvtillit, så lenge man kan fake å ha det.

Det andre er at hvis man er villig til å være falsk, øker sjansene drastisk for å få seg noe

• Liker 1
Skrevet

Er egentlig ikke så vanskelig for gutter å få seg noe så lenge de er sjarmerende og klarer å flørte. Jeg fortalte om dette til flere kompiser av meg, vi har snakket om det, og ingen av de kjente seg igjen i at det var vanskelig å få seg et ligg. Og alle de var ikke 10ere heller, og jeg har også sett det i action, faktisk flere jenter som kommer opp til de.

Og en mann som har mange sexpartnere får ikke akkurat status. De blir vel heller mest stempler som desperat, når de tar meg seg hva som helst hjem, så lenge de får noe. Ikke akkurat sexy

Ikke alle gutter er sjarmerende, og du kunne like greit sagt kjekk, da det betyr omtrent det samme. Langt i fra alle gutter kan å flørte, men enda viktigere, så er det langt ifra alle gutter som VIL flørte eller har noen interesse av å holde på sånn. Det er en typisk jentelek, som noen menn praktiserer for å få seg noe, men stort sett er det dødfødt og ufattelig lite interessant for gutten. Du bommer fullstendig hvis du skulle få frem at det er lett for gutter å få seg noe. For noen gutter ja, langt i fra alle.

• Liker 1
Skrevet

Glemte å nevne 2 ting.

Det ene er at man trenger ikke nødvendigvis ha selvtillit, så lenge man kan fake å ha det.

Det andre er at hvis man er villig til å være falsk, øker sjansene drastisk for å få seg noe

Og hva får deg til å tro at dette er lett for gutten å være?

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Men så er det ikke alle gutter som er "sjarmerende og klarer å flørte". Faktisk tror jeg under halvparten av menn vil havne i den kategorien.

Så kompisene sier at de har draget på damer ja. SELVFØLGELIG sier de det. Å ikke ha draget på damer er en stor skam for menn. På samme måte som å ha draget er status.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Skrevet

"Og en mann som har mange sexpartnere får ikke akkurat status."

Jo, en mann som har hatt mage sexpartnere blir sett på som populær og får med det status blant damene. Da er det flere damer som ønsker å ligge med han siden han er så populær.

Anonymous poster hash: 51dd9...15d
Skrevet

Og hva får deg til å tro at dette er lett for gutten å være?

Prøver bare å forklare hvorfor det ikke er noe imponerende å ha sex med mange jenter

Skrevet

"Og en mann som har mange sexpartnere får ikke akkurat status."

Jo, en mann som har hatt mage sexpartnere blir sett på som populær og får med det status blant damene. Da er det flere damer som ønsker å ligge med han siden han er så populær.

Alle gutter som har mange sexpartnere er populære hos jenter? :O

Skrevet

Nei, men menn som har mange sex-partnere er populære blant jentene. Det sier seg jo selv, ellers ville de ikke fått så mange hakk i sengekanten.

Skrevet

De mennene som har hatt mange sexpartnere har hatt det fordi de har sosial verdi dvs sosial person med et nettverk og egne interesser. De har også flere andre kvalifikasjoner som gjør dem pop og som gjør at damene vil ha dem. Det er ikke fordi de puler rundt at de er pop hos damer, de får pult damer fordi de utstråler sosial verdi/kulhet/tøffhet osv...

Skrevet

Nei, men menn som har mange sex-partnere er populære blant jentene. Det sier seg jo selv, ellers ville de ikke fått så mange hakk i sengekanten.

Okey.. Så en som er ute på byen hver helg, prøver seg på 20 forskjellig jenter og klarer kanskje å få med seg en jente hjem en gang eller 2 i måneden, har gjort dette i 3-4 år og tilsammen fått seg 50 sexpartnere.

Dette er beskrivelsen av en populær mann hos deg?

Han har jo tross alt hatt mange sexpartnere!

Skrevet

Det er godt man er lesbisk...

Anonymous poster hash: a16f8...74c
  • Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Det er godt man er lesbisk...

Anonymous poster hash: a16f8...74c

Heldig du :)

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Okey.. Så en som er ute på byen hver helg, prøver seg på 20 forskjellig jenter og klarer kanskje å få med seg en jente hjem en gang eller 2 i måneden, har gjort dette i 3-4 år og tilsammen fått seg 50 sexpartnere.

Dette er beskrivelsen av en populær mann hos deg?

Han har jo tross alt hatt mange sexpartnere!

Det er mange menn som går ut hver eneste helg i året uten engang å få klint med ei dame. Og det er en bare en veldig liten prosentandel som har sex med nye damer hver måned.

Så ja, hvis en mann klarer det du beskriver er han ikke bare populær, men ekstremt populær blandt damene.

Endret av Lincoln
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...