Gå til innhold

Dere som nettdater.......

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg prøver å skrive korte, presise meldinger, hvor jeg får med hva som gjorde meg interessert, kort om hvem jeg er og hva jeg vil, og minst et spørsmål til slutt. Svarer egentlig på det samme, er veldig svak for enlinjere som fanger essensen i profilen min og/eller vekker nysgjerrighet. (er kvinne.)

Anonymous poster hash: 0e119...1d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er nettopp det. Også er jeg opptatt av å finne en partner som jeg kan føre både små og store samtaler med, og jeg får ikke følelsen av at det er viktig for en som ikke spør noe tilbake.

Anonymous poster hash: a15b4...11b

Ja men vet man det over noen meldinger?? Mange er f.eks ikke så flinke til å skrive over nettet, men kan ha dype samtaler i virkeligheten.. Har du noen gang sagt dette til noen som er korte? Spurt om de er like korte i virkeligheten f.eks? Eller er han ikke interessant nok uansett?

Jeg har bare blitt så positivt overrasket over en del som virket kjedelige og ikke så veldig kjekke via nettet, som var helt anderledes og sjarmerende i virkeligheten.. og det omvendte.. kjekke og sjarmerende på nettet og dust i virkeligheten..

Jeg bare håper ikke at det er bare de kjekke sjarmerende på nett som får sjans, for det virker jo som om de fleste bare møter på duster, og jeg tenker at det kanskje er årsaken??

Skrevet

Jeg prøver å skrive korte, presise meldinger, hvor jeg får med hva som gjorde meg interessert, kort om hvem jeg er og hva jeg vil, og minst et spørsmål til slutt. Svarer egentlig på det samme, er veldig svak for enlinjere som fanger essensen i profilen min og/eller vekker nysgjerrighet. (er kvinne.)

Hva gjør at du opprettholder eller mister interessen for de?

Skrevet

Hva gjør at du opprettholder eller mister interessen for de?

Jeg er nok ikke typisk for kvinner, men foretrekker at vi beveger oss mot et treff relativt raskt, siden jeg foretrekker å vurdere folk i reallife. Går det ikke i retning treff i løpet av 4-5 meldinger mister jeg interessen. Men så lenge det er minst et konkret spørsmål i hver melding føler jeg meg nødt til å svare på det, og da kan det fortsette ganske lenge.

Skrevet

Jeg er nok ikke typisk for kvinner, men foretrekker at vi beveger oss mot et treff relativt raskt, siden jeg foretrekker å vurdere folk i reallife. Går det ikke i retning treff i løpet av 4-5 meldinger mister jeg interessen. Men så lenge det er minst et konkret spørsmål i hver melding føler jeg meg nødt til å svare på det, og da kan det fortsette ganske lenge.

Jeg er veldig lik deg, og gidder ikke skrive opp og ned i mente.. Det er i virkeligheten det skjer.. og hvis de ikke slår til så kommer det nesten alltid noen andre å vekker oppmerksomheten.. men nettopp det føler jeg har fått gutta til å slutte å slå til og.. fordi de bare ikke gidder å jobbe for en dame lenger.. mens hvis en dame jobber for han, så tenker han at -hey jeg kan få hu, da kan jeg garantert få noe bedre..

Nei, jeg har ikke klart å knekke nettdatingkoden enda, men jeg gir meg ikke så lett...

Skrevet

Ja men vet man det over noen meldinger?? Mange er f.eks ikke så flinke til å skrive over nettet, men kan ha dype samtaler i virkeligheten.. Har du noen gang sagt dette til noen som er korte? Spurt om de er like korte i virkeligheten f.eks? Eller er han ikke interessant nok uansett?

Jeg har bare blitt så positivt overrasket over en del som virket kjedelige og ikke så veldig kjekke via nettet, som var helt anderledes og sjarmerende i virkeligheten.. og det omvendte.. kjekke og sjarmerende på nettet og dust i virkeligheten..

Jeg bare håper ikke at det er bare de kjekke sjarmerende på nett som får sjans, for det virker jo som om de fleste bare møter på duster, og jeg tenker at det kanskje er årsaken??

Er ikke så opptatt av om de er kjekkaser eller ikke, for i virkeligheten er de fleste mye mer sjarmerende enn bilder klarer å vise. Så på det området har jeg blitt positivt overrasket mer enn en gang. Kontakter også de uten bilde om profilen fenger meg nok.

Eneste er hvis jeg føler samtalen er enveis fra min side.

Anonymous poster hash: a15b4...11b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...