Gå til innhold

En Smitt til Smule

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp hurra for Smitt og mammaen! Humrer fortsatt over det utrolig flotte "NRK" innslaget :D

Skrevet

Ny leser melder seg og gratulerer så mye med den lille! :)

Skrevet

Jeg gleder meg til vi får høre fra Mafalda igjen, men nå skal hun selvfølgelig få kose seg med den lille gutten før hverdagen kommer igjen :babysmokk:

Skrevet

Å, gratulerer så mye! Håper dere har det bra sammen i fred og ro! :)

Skrevet

Hei og tusen, tusen takk for alle gratulasjoner! *rørt* :klem:

Alle gode KG-venner, nye og gamle snik-lesere og ikke minst den fantastiske gjesteopptredenen av Ingvil Bryn... eller muligens hennes ukjente tvillingsøster, det er jo genialt!

Noen nevnte at det hadde vært hyggelig med en oppdatering, men at jeg kanskje var opptatt med å kose med lille Smitt. Og det er akkurat sånn det er. Jeg har (som alltid, tatt tendensen til munndiaré i betraktning) masse å fortelle, men det frister virkelig lite å skrive lange innlegg på mobilen. Dessuten har Gubben påtvunget meg en 48 timers "babymoon";) Kjenner jo på at han er hjemme med fullt hus og enda fullere program, og vurderte sterkt å reise hjem i dag. Men mannen min satte foten ned og nærmest befalte meg å bli til lørdag. Bare Smitt og meg, et tomt hotellrom og Jo Nesbø. Minst mulig telefoner og internett, og mest mulig ligge i senga og gjøre ingenting. Som han sa, så fort jeg setter foten innafor døra er det full rulle og lite tid til å slappe av. Og han har jo, som så ofte ellers, rett i det.

Så jeg sitter her i en liten, rolig kokong og ser ut på gravlunden der pappa ligger, mens en bitteliten sjarmerende fyr tar seg en lur i plastkassa si. Livet er bra. Smitt, som kanskje ikke er helt på flådd gnager-nivå (men, min aller første reaksjon var likevel "Oi, han var ikke akkurat pen!", til jordmødres og Gubbes store fornøyelse), er en sterk og tøff liten kar, som allerede har bitt seg godt fast i puppen, produsert fire bleier med bek, og nesten rullet ned fra stellebordet. Bra fyr, og mor er kvalmende stolt!

I morgen er det noen sjekker, blant annet av øynene, siden guttungen var så hoven at legen ikke fikk undersøkt venstreøyet i dag :ler: Og er alt i orden der, drar vi hjem til resten av gjengen. Og til PC'en med skikkelig tastatur. Men først - Vera på NRK, litt lesing, mye pupping, enda mer kos, og ikke minst mange store og små filosofiske strøtanker i den stille natta på Ullevål hotell...

Igjen, tusen takk for hilsener. Håper alle har en fin fredagskveld! :klem:

• Liker 8
Skrevet

Han er ikke så dum, han gubben din - en rolig natt før du skal hjem til fullt hus høres absolutt ut som en god plan. Kos deg med Smitt og Nesbø! :)

Skrevet

Utrolig fornuftig mann du har! Kos deg i fred og ro ;)

Skrevet

Så fint dette var å lese! Jeg er glad for at du får litt velfortjent hvile med Smitt! :)

Skrevet

Så koselig med oppdatering! :) Gleder meg til å høre hvordan selve fødselen ble for deg!

Og lurt å bli på hotellet en natt til. Kanskje bli enda en natt? :) Du fødte jo i går, tross alt. Men skjønner samvittigheten gnager når det er så mye leven hjemme. Likevel, du er jo barselkvinne, og må ta det LITT med ro i alle fall. :)

Og kooos deg med den lille babygutten din! :hjerte: Kjenner jeg gleder meg til å snuse på min egen, men det er jo fortsatt en stund til. :)

Skrevet

Så koselig med en liten oppdatering :) Gubben din er lur, akkurat de første dagene skal du bare kose deg med Smitt :Nikke:

Skrevet

Å, begynte nesten å gråte da jeg leste om lille gutten i plastkassa som tok seg en lur!

Slapp mest mulig av du, før du må hjem til kaoset! Enda godt du ammer, eller så hadde du vel nesten ikke fått holde lillegutten selv hjemme :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...