Gå til innhold

En Smitt til Smule

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, og "mellombels". Kommer sterkere tilbake i 21-nyhetene. ;)

Gleder meg! Forhåpentligvis kan du rapportere om eit nyfødd born da.

Endret av Ciara
Skrevet

Nesten så jeg vurderer å ringe Dagsrevyen og tipse dem.

"Først i kveldens sending skal me til Ullevål sjukehus, der ei større forsamling kvinner aksjonerar utanfor. Dei krevjer Epidural, cava og serranoskinke til ei ikkje namngitt fødekvinne som, etter det NRK kjenner til, går under dekknamnet 'Mafalda'. Om aksjonsgruppa ikkje får krava sine innfridd, trugar dei med å sleppe eit titalls småborn laus inne på fødeavdelinga. Fleire av kvinnene verkar berusa, og Politiet er på veg til staden. Det meldast ikkje om personskader."

Hahaha, Nesevisa, you made my day. :)

Skrevet

Jeg er så spent! Håper Smitt er ute! Det har jo gått ganske mange timer nå?

Skrevet

Håper virkelig Smitt er ute nå! :hoppe:

Hvis ikke, så er det kanskje mulig at Smitt blir av de 5 % som kommer på termindatoen, OG at jeg tippet rett, da! :nigo: Men jeg håper for Mafaldas del at det ikke blir slik! :)

Skrevet

Ja, er veldig spent altså! Til og med mannen som godt veit hvem Mafalda er lurer på hvordan det går :)

Skrevet

HerrTekola og jeg venter også i spenning :fnise:

Håper for Mafaldas del at de nå er samlet hele gjengen for å beundre familiens nye tilskudd i form av flådd rotte!

Men Nesevisa er velkommen til flere nynorske nyhetssendinger :hoho:

Skrevet

Signerer! Det er nok materiale om Mafalda til å skape en slags "biografi" til neste sending klokka 21..

Skrevet

Enig.

Håper Smitt har fått hilse på resten av familien sin. Jeg har til og med bakt sjokoladekake. :)

Skrevet

Signerer! Det er nok materiale om Mafalda til å skape en slags "biografi" til neste sending klokka 21..

Me i redaksjonen arbeider med å få til eit dybdeintervju med den ikkje namngitte kvinna. Førebels har me ikkje fått attendemelding frå kvinna.

:P

• Liker 9
Skrevet

Skal ikke mangle på artige forsøk på å holde liv i dagboka :fnise:

Håper du har det bra Mafalda :klemmer:

Skrevet

Me i redaksjonen arbeider med å få til eit dybdeintervju med den ikkje namngitte kvinna. Førebels har me ikkje fått attendemelding frå kvinna.

:ler:

Skrevet (endret)

Nesten så jeg vurderer å ringe Dagsrevyen og tipse dem.

"Først i kveldens sending skal me til Ullevål sjukehus, der ei større forsamling kvinner aksjonerar utanfor. Dei krevjer Epidural, cava og serranoskinke til ei ikkje namngitt fødekvinne som, etter det NRK kjenner til, går under dekknamnet 'Mafalda'. Om aksjonsgruppa ikkje får krava sine innfridd, trugar dei med å sleppe eit titalls småborn laus inne på fødeavdelinga. Fleire av kvinnene verkar berusa, og Politiet er på veg til staden. Det meldast ikkje om personskader."

Fantastisk, Nesevisa! :skratte:

Jeg må si at jeg virkelig så (og hørte) innleggene dine for meg inni hodet mitt med en litt monoton fortellerstemme på korrekt nynorsk, og det var bare to helt fantastiske innslag!

Nå gjenstår det bare å se om NRK-reporteren kan melde om den sensasjonelle menneske-fødselen av en Rattus Norvegicus eller ikke... :fnise:

Endret av SmallTalk
  • Liker 1
Skrevet

Lenge etter alle andre (den ENE dagen jeg ikke kikker innom KG): Lykke til, Mafalda! Håper dere det har det bra, alle sammen. :klem:

Og Nesevisa: Hahaha! Du sto glatt for dagens ukontrollerte latterbrøl med tilhørende Mentos-saft i nesa :laugh:

Gjest AllisHagtorn
Skrevet (endret)

Hæhæhæhæ.....

Så kommer personalet ut i ren Navarsetestil; ""Dykk veit ikkje ka dykk snakka om, dykk veit ikkje ka dykk snakka om! Det er vi som har vore i forhandlingar med lange dagar og lange netter i fødslar!"

:ler:

Endret av AllisHagtorn
  • Liker 3
Skrevet

18 brukere leser dette emnet... :ler:

Snart tolv timer siden siste oppdatering fra damen. :unsure:

Skrevet

Tolv timer. Stakkars Mafalda! Måtte dette her snart være over så hun kan kose seg med Smitt!

Skrevet

Hva er greia med epiduralen?

Kort versjon: vi minner Mafalda på at hun må kvinne seg opp (evt få Gubben til å manne seg opp) og be KLART og TYDELIG om Epidural.

For langversjonen må du nesten bla deg litt bakover... :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...