Gjest Kallenavn Skrevet 18. januar 2014 #21 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg er og nysgjerrig på hvordan du ser ut. PM sendt .. om 30 sek ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vasilisa Skrevet 18. januar 2014 #22 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg er også nysgjerrig på utseendet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kallenavn Skrevet 18. januar 2014 #23 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg er også nysgjerrig på utseendet ditt! PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyBlue Skrevet 22. januar 2014 #24 Del Skrevet 22. januar 2014 Nå ble jeg litt nysgjerrig på om du er den jeg mistenker at du er.. Kan jeg også få se bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 22. januar 2014 #25 Del Skrevet 22. januar 2014 Blir også nysgjerrig på hvordan du ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soley Skrevet 24. januar 2014 #26 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Så vidt jeg vet, er det et ganske godt døvemiljø i Gjøvik. Hva med å prøve å komme i kontakt med noen der, først og fremst, selv om du bare dater hørende jenter? Da kan du i hvert fall utvide bekjentskapskretsen din. Det virker merkelig på meg at du ikke vil ha kontakt med andre døve, og ikke ser på deg selv som døv, når du faktisk er det. Kanskje kan du få deg en aha-opplevelse hvis du løfter blikket ditt og ser andre muligheter. Og jeg tror at absolutt alle kan få seg kjæreste. Det ser jeg eksempler på hver eneste dag Jeg tror ikke at alle kan få seg dame, klart med min holdning kommer jeg sikkert aldri til å få meg, men det er Sannheten! PS: kan jeg få et bilde av deg TS? Endret 24. januar 2014 av Soley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absint Skrevet 5. mars 2014 #27 Del Skrevet 5. mars 2014 Hei, Om du synes det er så skummelt og vanskelig å treffe noen ansikt til ansikt, kan du prøve DeafDating som er en datingtjeneste for døve. Ser ut til å være gratis å registrere seg.http://www.deafdating.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 4. april 2014 #28 Del Skrevet 4. april 2014 Hvordan hører du at dama roper ut "GUUUUD, DU ER BEST!!!" i senga? Du har skrevet mye utrolig dumt, men dette her tar kaka! Er du en idiot, Elseby13? TS skrev at han kan lese på leppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå