Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har veldig lyst på en ny tatovering, men må bare finne tid og penger først - høhø. Jeg har lyst på en kort tekst (fem ord) fra min favorittsang + en liiiten g-nøkkel på håndleddet. Så har jeg noen spm angående det:

* Jeg har tatt tatovering før, men det var på ankelen. Gjør det veldig vondt å ta på håndleddet? Eller er det omtrent som å ta på ankelen eller noe? Har hørt at det kan gjøre veldig vondt osv osv.

* Hvor mye vil det ca koste? Det er jo litt forskjellig fra studio til studio da.. Men likevel. Skal ha teksten "midtstilt" på to linjer, så g-nøkkelen under det igjen. Ikke sånn kjempestort. Noen som har peiling på ca pris?

* Noen tatoveringsstudio å anbefale? Tatoverte meg på Starlight tattoo første gangen.

* Hva synes du/dere om tatovering på håndleddet generelt? Og spesielt tekst?

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh..

Jeg har en på håndleddet og en på ankelen.

Jeg synes ankelen var kjempe vond!!

Håndleddet satt jeg å ventet på smerten skulle inntreffe, etter en stund så innså jeg at det ikke kom til å gjøre noe vondt i det hele tatt, å det gjorde det virkelig ikke. :D Men du må tenke på at folk har forskjellig smerte terskel, noen synes det gjør vondt, andre ikke :D

Men er godt mulig at det er fordi at jeg har min så langt bak da, i forhold til enkelte andre, da jeg liker å ha muligheten til å kunne skjule tattoveringer pga fremtidig jobb osv.

Skrevet

Jeg har flere steder, syns ikke håndleddet var vondt!

Anonymous poster hash: 1b87b...1c1

Skrevet

Jeg har en tatovering på korsryggen/ryggen, ca 25 x 25 cm. Den gjorde ikke vondt. den som er 3 x 3 cm på håndleddet gjorde SYKT vondt.

Pris vet jeg ikke noe om.

Anonymous poster hash: 1a472...9b0
Skrevet

Er ikke vondt.. den kommer sikkert på 1500-2000,- tipper jeg.

Aner ikke hvor du bor så kan ikke anbefale noen steder. :-)

Skrevet

Er ikke vondt.. den kommer sikkert på 1500-2000,- tipper jeg.

Aner ikke hvor du bor så kan ikke anbefale noen steder. :-)

Haha, godt poeng! Jeg bor på Hamar for tiden :)

Skrevet

Den jeg har på håndleddet (har på ankelen og ryggen også) gjorde JÆVLIG vondt! Tok en halvtime, og hadde ikke orka å sitte lenger heller, for det gjorde så vondt! Totalt verdt det, og skal ha en til på det andre håndleddet. Det jeg prøver å si er at smerte er individuelt, så det å spørre om andres smerteterskel blir egentlig litt søkt da du kan ha en helt annen opplevelse enn meg.

Angående pris så vil det nok bli som en over her sa minimum 1000 kr.

Kan anbefale Stay True Tattoo

Elsker min som jeg har på håndleddet i hvertfall :)

Gjest Kongsdatteren
Skrevet (endret)

Hei! Jeg har veldig lyst på en ny tatovering, men må bare finne tid og penger først - høhø. Jeg har lyst på en kort tekst (fem ord) fra min favorittsang + en liiiten g-nøkkel på håndleddet. Så har jeg noen spm angående det:

* Jeg har tatt tatovering før, men det var på ankelen. Gjør det veldig vondt å ta på håndleddet? Eller er det omtrent som å ta på ankelen eller noe? Har hørt at det kan gjøre veldig vondt osv osv.

* Hvor mye vil det ca koste? Det er jo litt forskjellig fra studio til studio da.. Men likevel. Skal ha teksten "midtstilt" på to linjer, så g-nøkkelen under det igjen. Ikke sånn kjempestort. Noen som har peiling på ca pris?

* Noen tatoveringsstudio å anbefale? Tatoverte meg på Starlight tattoo første gangen.

* Hva synes du/dere om tatovering på håndleddet generelt? Og spesielt tekst?

Takk for svar! :)

Jeg har to tatoveringer fra før, en på låret og en setning fordelt på begge bena.

Siden du kun skal ha skrift så kan jeg si at jeg ikke syns det var så vondt, men det er jo forskjellig fra person til person. Dessuten har jo ikke jeg noen på håndleddet så jeg aner ikke hvordan det er.

Jeg ser for meg en pris på mellom 1000 og 2000 kroner.

Jeg syns det er veldig stilig med tatovering på håndleddet og hadde tidligere lyst på en selv.

Da tenkte jeg også å ha tekst så det syns jeg er fint, men det kan være like kult med en figur.

Endret av Kongsdatteren
Skrevet

Håndledd gjorde ikke vondt, ankelen var au!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...