Gå til innhold

Tarot for single (midten av januar)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer det inn noen kroner så blir det tarot på lørdag.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Beklager å ødelegge moroa, men jeg tror muligens det er i mot reglene å selge tjenester her inne?

Skrevet

Beklager å ødelegge moroa, men jeg tror muligens det er i mot reglene å selge tjenester her inne?

Frivillige sponser Gjest med øl fordi hun er ei bra skreppe, og hun trekker kort gratis :-)

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner fortsatt ingenting...

Anonymous poster hash: 5c1b2...004
Skrevet (endret)

Jeg selger ingenting. Uansett så blir det bare et engangstilfelle, folk vil ha singletarot før februar, og og jeg kan ikke skaffe dem det pga jeg er blakk frem til 1 og og da tilbød noen seg å sponse meg bittelitt.

Endret av Gjest
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Her skal jeg da så absolutt være med på dugnaden.

Jeg har jo en amerikansk 'womanizer' hengende i skjørtene om dagen, - kjenner jeg undrer meg på hva han vil komme til å bidra med....

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har jo en amerikansk 'womanizer' hengende i skjørtene om dagen, - kjenner jeg undrer meg på hva han vil komme til å bidra med....

Jeg trakk djevelen for deg og han kom fram opp ned. Dette er en alvorlig advarsel om misbruk av penger, makt, sex eller personlig sjarm. Du, eller noen i livet ditt har blitt grådig, egosentrisk eller materalistisk.

Seksuelt sett, innebærer djevelen opp ned, kan kortet bety sær eller vill seksuell atferd. Om du tester ut denne mannen, kan noen av dine seksuelle fantasier bli oppfylt. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg trakk djevelen for deg og han kom fram opp ned. Dette er en alvorlig advarsel om misbruk av penger, makt, sex eller personlig sjarm. Du, eller noen i livet ditt har blitt grådig, egosentrisk eller materalistisk.

Seksuelt sett, innebærer djevelen opp ned, kan kortet bety sær eller vill seksuell atferd. Om du tester ut denne mannen, kan noen av dine seksuelle fantasier bli oppfylt. :)

Jævla bra, he, he, he.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jævla bra, he, he, he.

Gammel kortstokk som generelt er til å stole på.

Gjest ungogdum
Skrevet

Burde jeg gi etter for han jeg er veldig usikker på? En flamme som har vært der i mange år, men som har gitt meg forskjellige signaler som har gjort at jeg ikke stoler på han og er veldig usikker. Men følelsene, de er dessverre der.

Skrevet

Finner vi tilbake til hverandre igjen?

Jeg har en million spørsmål.

Anonymous poster hash: 5c1b2...004
Skrevet

5/Mynter.

68.jpg

Beklager, han der eksen trekker deg ut av penger og energi. Du bør kutte ham totalt ut.

Tusen takk for svar! Det stemmer ikke helt overens med min oppfatning, men vi får se hva som skjer :)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Søkke være ! :blink:

Hmmm... kun til lek og moro, men passe på så man ikke legger ned noen forpliktelser mht. penger eller foretningskontrakter/lovnader etc. vil jeg tro... utifra omgivelsene...

Sitter på hver vår side av business-bordet.

Takk min skaper for at investoren (ref. Gjest) og Pusen hans deler syn på lek og moro....

Jeg må tygge mer på den... jeg har jo et visst pengeforbruk selv også...

Jævla bra, he, he, he.

Ja, det kan jeg tenke meg :fnise:

Edit:

Siden jeg muligens ikke er her på lørdag (alltid noe som skjer :( ) så spør jeg pent om ikke Gjest, dersom tid og anledning på lørdag... kunne se på akkurat samme spørsmål:

Da ble jeg kanskje litt klokere i eget hode (det hender det hodet fungerer litt langsomt innimellom... :blush: )

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Søkke være ! :blink:

Hmmm... kun til lek og moro, men passe på så man ikke legger ned noen forpliktelser mht. penger eller foretningskontrakter/lovnader etc. vil jeg tro... utifra omgivelsene...

Sitter på hver vår side av business-bordet.

Takk min skaper for at investoren (ref. Gjest) og Pusen hans deler syn på lek og moro....

Jeg må tygge mer på den... jeg har jo et visst pengeforbruk selv også...

Ja, det kan jeg tenke meg :fnise:

Edit:

Siden jeg muligens ikke er her på lørdag (alltid noe som skjer :( ) så spør jeg pent om ikke Gjest, dersom tid og anledning på lørdag... kunne se på akkurat samme spørsmål:

Da ble jeg kanskje litt klokere i eget hode (det hender det hodet fungerer litt langsomt innimellom... :blush: )

DEt kan jeg, men jeg må spise middag først.

Gjest Lille-pus
Skrevet

DEt kan jeg, men jeg må spise middag først.

Ja kjære.... jeg mente ikke på sparket... her sniker man ikke i køen.. :blush:

Skrevet

Myntpasjen.

74.jpg

Beklager, du må nok lete videre, men du kan jo ha det artig mens du leter. ;)

Hadde det artig med daten, men det var visst en annen som ventet på meg :D

Skrevet

Jeg gleder meg! Har vi blitt enige om noen tid?? :D

Skrevet

Hadde det artig med daten, men det var visst en annen som ventet på meg :D

Det var jo det jeg skrev.

Skrevet

Jeg gleder meg! Har vi blitt enige om noen tid?? :D

Jepp, det har du fått pm om.

• Liker 1
Skrevet

Bare noen timer igjen! juuuhuuuu!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...