Gå til innhold

Tarot for single (midten av januar)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må jo si at den ene spådommen, for tre tråder siden eller noe, er gått i oppfyllelse, når alle involverte trodde at det ikke ville fungere. Så det ble overraskede miner, ja

Så får man tolke det som man vil.

Hva var spådommen? Den at du skulle få en datter?

Anonymous poster hash: cb86a...32b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var spådommen? Den at du skulle få en datter?

Anonymous poster hash: cb86a...32b

Nei, en annen. Husker ikke formuleringen.

Skrevet

Tar et spørsmål fra ti single angående singledom (som det heter). Jeg skal bruke Vanessa Tarot.

For sent ute denne gangen ser jeg. Og jeg som hadde et spørsmål jeg lurer så veldig på. Vel-vel. Kan ikke være heldig hver gang. Takk for at du tar deg tid Gjest. Ha en fin kveld!

Skrevet

Pleier det å stemme? :bolledeig:

Anonymous poster hash: 05f90...95a

ja.

Skrevet

Jeg må jo si at den ene spådommen, for tre tråder siden eller noe, er gått i oppfyllelse, når alle involverte trodde at det ikke ville fungere. Så det ble overraskede miner, ja.

Så får man tolke det som man vil.

Den der med å ikke liste seg inn på dem og lempe dem i en haug? :fnise:

Søren klype. Går glipp av all moroa. Men det kommer kanskje nye sjanser?

Ja da, må bare bli ferdige med januar først. Jeg fikk meg noen økonomiske overraskelser like etter forrige helg og må stramme inn livreima optimalt frem til første feb, men da har jeg råd til å kjøpe to sixpack Carlsberg og da skal vi ta en runde med øl og spåing med tarot. Frem til da blir det shakshuka i ukedagene og kyllingwok i helga.

• Liker 1
Skrevet

Den der med å ikke liste seg inn på dem og lempe dem i en haug? :fnise:

Ja da, må bare bli ferdige med januar først. Jeg fikk meg noen økonomiske overraskelser like etter forrige helg og må stramme inn livreima optimalt frem til første feb, men da har jeg råd til å kjøpe to sixpack Carlsberg og da skal vi ta en runde med øl og spåing med tarot. Frem til da blir det shakshuka i ukedagene og kyllingwok i helga.

Den der, ja. Jeg er fremdeles overrasket over at det funket, spesielt med tanke på tidligere erfaringer.

• Liker 1
Skrevet

Den der, ja. Jeg er fremdeles overrasket over at det funket, spesielt med tanke på tidligere erfaringer.

Det varmer mitt hjerte å ha vært behjelpelig i en vanskelig sak.

Skrevet

Det varmer mitt hjerte å ha vært behjelpelig i en vanskelig sak.

Vel, hadde nå gjort som jeg gjorde uansett, men poenget her var at du hadde rett i utfallet. Og det var jeg altså skeptisk til.

Skrevet

Vel, hadde nå gjort som jeg gjorde uansett, men poenget her var at du hadde rett i utfallet. Og det var jeg altså skeptisk til.

He, he, he, men det var ikke jeg, sånn sett. Jeg har 80% sjanse for å ha rett når jeg begår divinasjon.

Skrevet

Jeg er VELDIG spent på om det kortet jeg fikk forrige gang stemmer. Fikk da beskjed om at singeltilværelsen min skulle være over om 90 dager. Og nå har jeg begynt å snakke litt med en som virker veldig trivelig. Skal gi deg tilbakemelding om hvordan det går Gjest.

Skrevet

Klarer dere å spå når jeg får kjøtt på staken neste gang?

Anonymous poster hash: 53b1b...ead
Skrevet

Jeg er VELDIG spent på om det kortet jeg fikk forrige gang stemmer. Fikk da beskjed om at singeltilværelsen min skulle være over om 90 dager. Og nå har jeg begynt å snakke litt med en som virker veldig trivelig. Skal gi deg tilbakemelding om hvordan det går Gjest.

Det vil jeg sette pris på.

Skrevet

Klarer dere å spå når jeg får kjøtt på staken neste gang?

La meg se hva kortene har for deg. Jo, du skal få kjøtt på staken som du kaller det om ca 6 år og 234 dager og 8 timer. Nu har du noe å se frem til i årene fremover.

Skrevet

La meg se hva kortene har for deg. Jo, du skal få kjøtt på staken som du kaller det om ca 6 år og 234 dager og 8 timer. Nu har du noe å se frem til i årene fremover.

Men hva med før det?, har planer om å møte ei om noen uker?

Skrevet

Men hva med før det?, har planer om å møte ei om noen uker?

Beklager kamerat, det er fånyttes ja.

• Liker 1
Skrevet

Beklager kamerat, det er fånyttes ja.

Men har pult henne alle gangene før, hvorfor blir det ikke noe denne gang da?

Skrevet

Men har pult henne alle gangene før, hvorfor blir det ikke noe denne gang da?

Kortene sier det er fordi hun har ingen tålmodighet med deg som elsker mer.

• Liker 1
Skrevet

Kortene sier det er fordi hun har ingen tålmodighet med deg som elsker mer.

Men jeg kan jo kjøpe meg hore før det har gått 6 år, så det kan jo ikke ta så lang tid, jeg har jo penger?

Skrevet

Men jeg kan jo kjøpe meg hore før det har gått 6 år, så det kan jo ikke ta så lang tid, jeg har jo penger?

Så gjør det da og ikke spør kortene.

• Liker 3
Skrevet

Så gjør det da og ikke spør kortene.

Men impliserer dette at kortene tar feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...