Gjest Virvar Skrevet 19. mai 2004 #1 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvor lang tid pleier det å ta før du får orgasme under samleie eller mens partner fingrer deg? Jeg har hørt at jenter bruker lengre tid enn menn - noe som for meg er en trøst for da er det ennå håp liksom :oops: . Men, må han jobbe lenge (eller du også for den saks skyld) for at det skal gå for deg? Og er det flaut synes du om det tar tid? Er dette med tiden noe som går seg til etter som man blir kjent om samstemte, eller er det slik at noen må stimuleres i f.eks en halvtime hele livet for å få orgasme? Nå er det jo fint å ha god tid sammen da, men, om mannen sukker oppgitt og kikker på klokken underveis, eller klager over kramper fordi man aldri greier komme, så er det liksom ikke drømme situasjonen *ler* (heldigvis har jeg ikke opplevd akuratt det ennå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 19. mai 2004 #2 Del Skrevet 19. mai 2004 Bruker alt fra 2 min til en halvtime, jeg! Kommer an på dagsform og tenning. Tror det er heeelt normalt å bruke litt tid, og at de fleste oppegående menn vet om dette. (Håper jeg for mennenes skyld... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 19. mai 2004 #3 Del Skrevet 19. mai 2004 Bruker alt fra 5 min og opp til en time. Ting tar tid av og til, og det er ikke alltid gjort i en håndvending. Jeg bruker like lang tid i dag som i begynnelsen, så hos meg har det ikke blitt "lettere". Det har med kroppen min å gjøre, og den går sine egne veier som reglen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2004 #4 Del Skrevet 19. mai 2004 Sjølvsagt er det ikkje flaut om det tar tid, sjølv om det kan bli slitsomt viss ein held på sånn hardt, lenge. Det hjelper å øve, særleg åleine! Dersom du tar på deg sjølv (gjerne åleine i begynnelsen, så du får slappa skikkeleg av) er det lettare å auke/redusere intensitet alt ettersom kva du kjenner behov for. Det kan oft vere lurt å begynne litt roleg, slik at du gir deg tid til å bli skikkeleg opphissa, for då svulmar klitoris opp, og blir meir følsom. Etter kvart som du får "øvd deg", lærer du deg sikkert eit par triks både for å framskunde og utsette orgasmen. Sjølv syns eg det er veldig deilig å stramme/sleppe muskulaturen underlivet. Dette er nok som fører til auka blodgjennomstrømming, som igjen fører til betre og raskare reaksjon. Ks deg då! Lukke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2004 #5 Del Skrevet 19. mai 2004 I iveren glømte eg svare på spm! :oops: Ved direkte klitoris-stimuli brukar eg 1-10 min på å få orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 19. mai 2004 #6 Del Skrevet 19. mai 2004 2-3 jukk (ja jeg har telt, greit??? :oops: ) Jeg er altfor følsom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. mai 2004 #7 Del Skrevet 19. mai 2004 Vanligvis 5-10 minutter, noen ganger raskere, sjelden noe lengre tid. Vi er veldig samstemte og kjenner hverandre godt, vet hva slags knapper man skal trykke på for å si det slik. Det er noe som kommer etterhvert som forholdet utvikler seg og man blir mer kjent og tryggere på hverandre. Noen vil nok alltid trenge lenger tid enn andre, men det er da ikke noe å være flau over. Det hjelper liksom lite å ligge og tenke på at nabojenta kommer på 2 minutter, hvis du selv trenger 15. Og kjæresten din vil neppe tenke over det, han vil bare at du skal ha det godt, uansett hvor lang eller kort tid det tar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2004 #8 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Det varierer veldig hvor lang tid jeg bruker. Alt fra 2 - 30 minutter. Tipper et snitt på 10 minutter. Endret 26. januar 2006 av Persille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 20. mai 2004 #9 Del Skrevet 20. mai 2004 For meg er tiden ganske uvenselig, det viktigste er at jeg nyter handlingen og det som skjer med kroppen min underveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 20. mai 2004 #10 Del Skrevet 20. mai 2004 5 min til en time, alt ettersom. Hodet mitt MÅ være med på leken, ellers funker det ikke. Jeg kjenner når jeg ikke er "klar" til å få orgasme (uansett stimuli) , så jeg sier det liksågodt til han, så får jeg igjen en annen gang Man gir og man tar! Vet hva du mener, Kattepus, tenkte veldig på det selv før i tiden, og da fikk jeg aldri orgasme (tilslutt fake't jeg bare, for jeg synes det var litt flaut at jeg aldri kom uansett hvor lenge de holdt på). Ta styringen litt selv, la det være pinlig, så kan dere ha morsom sex mens dere prøver ting dere aldri har gjort før. Og prøv å finne ut på egne hånd hva DU liker, han kan ikke vite før du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 20. mai 2004 #11 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg mener at "trening" hjelper. Har du en kraftig bekkenbunnsmuskulatur, så går det fortere. Er jeg kjempetent og alt klaffer tar det ett minutt, men det kan også ta 10... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 20. mai 2004 #12 Del Skrevet 20. mai 2004 Dette er jo veldig individuelt da! Og for meg har tid, sted, dagsform, forspill, tid på døgnet osv. noe å si på hvor lang tid det tar. Helt presist: alt fra 2 min, til 60 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 21. mai 2004 #13 Del Skrevet 21. mai 2004 Det varierer på omstendighetene og opphisselsen, selvsagt. Alt fra 1 min til 30 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå