Gå til innhold

Good peeling


LilleSol

Anbefalte innlegg

Noen som har en god peeling å anbefale meg? Både en til kropp og en til ansiktet.

Har litt uren hud og sorte prikker, men sjelden kviser

Huden minv er også følsom og sensitiv, og er ofte uenig med meg mht hvilke produkter den skal bruke. :roll:

Noen som har noen tips? Vil ha noe med ordentlig peelingeffekt hvor jeg kan kjenne forskjell på huden etterpå. Ikke alle peelinger er sånn har jeg fått erfare.

Ser også etter en god peeling til kroppen. Kan ikke bruke exofotonic (?)

Da gjør huden min seg klar til kamp :evil: Det samme med hampott og sånne hansker..

Ha en fin dag!

LilleSol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til ansiktet anbefaler jeg Nivea Visage Gentle Face Scrub. Og den koster ikke skjorta heller. :)

Til kroppen bruker jeg akkurat nå Nivea Massage Peeling Shower (men det er fordi jeg vant den og en masse andre Nivea-produkter, skjønt jeg liker den godt) bruker vanligvis ikke egne peelingprodukter til kroppen fordi jeg har en slags "skrubb" jeg bruker hver gang jeg dusjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Jeg anbefaler Body Shop sin Seaweed til ansiktet og Loreal (den grønne boksen) til kroppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest onyx, i.i.

Jeg anbefaler faktisk La Prairie sin peeling til ansiktet jeg. Av parfymerimerkene er den faktisk blant de billigste, den koster 470 kr for 200 ml. Er jo et litt voldsomt beløp for peeling, men det er drøyt og en diger tube! Peelingen er veldig effektiv uten at den "riper" huden + at huden min aldri føles tørr og stram etter bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ansiktspeelingen til Nivea synes jeg ingenting om. Det er ikke noe tak i den.

St. Ives Apricot Scrub er helt nydelig. Det finnes tre varianter hos Vita, jeg bruker den groveste, på hvit tube. Blemish control eller noe. Både ei venninne av meg og jeg selv, har sensitiv hud, hun mye mer enn meg. Men vi kan begge to bruke denne, faktisk.

Koster ca 80 kr for en tube på 200(?)ml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Den ansiktspeelingen til Nivea synes jeg ingenting om. Det er ikke noe tak i den.

St. Ives Apricot Scrub er helt nydelig. Det finnes tre varianter hos Vita, jeg bruker den groveste, på hvit tube. Blemish control eller noe. Både ei venninne av meg og jeg selv, har sensitiv hud, hun mye mer enn meg. Men vi kan begge to bruke denne, faktisk.

Koster ca 80 kr for en tube på 200(?)ml.

Kjøpte denne etter anbefaling fra deg :) Den var kjempegod, minst like god som Dermalogica sin. Kostet forresten 69 for 150 ml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst til å prøve den selv..den var jo veldig billig da :-)

Hvordan var resultatet..hva var bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Loreal Exfotonic (grønn boks) er min all-time favorite til kroppen men for Guds skyld, du må ikke finne på å bruke den til ansikt/hals. Til det er den altfor grov.

Til ansiktet bruker jeg Dermalogica Daily Microfoliant og den er virkelig deilig (for min hud hvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Fikk lyst til å prøve den selv..den var jo veldig billig da  :-)  

Hvordan var resultatet..hva var bra?

Huden ble veldig myk og glatt, likte også konsistensen på kremen. Har brukt Dermalogica Daily Microfoliant før (men ikke hver dag..), men kommer til å kjøpe St Ives fra nå av. På pakken står det at den kan brukes hver dag, men det virker litt ekstremt. Peeling er for hard kost til ansiktet hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...