Gjest LongJohnson Skrevet 17. januar 2014 #61 Skrevet 17. januar 2014 Hvor greit det er å kalle barnebarna for "negerunger" kommer vel an på om det er sagt med kjærlighet eller hat.
Gjest Chlorophyll Skrevet 4. februar 2014 #62 Skrevet 4. februar 2014 Minner meg om bestefaren min og mamma Bare at dei er 100 ganger verre Hvordan er det mulig? Denne mannen er jo stygg som bare fy! For en dust. Ikke at det hadde gjort det mer greit men antar at han ikke omtaler de andre barnebarna som hvitungene. Anonymous poster hash: 89877...fa4 Møkkamann. Håper jeg aldri blir sammen med en sånn dritt selv. Er svigerfaren din lettere psykisk utviklingshemmet? Han mangler i alle fall noen antenner. Skrullebukk Jeg hadde holdt ungene mine vekke fra en sånn mann. Du får nok av dritt i livet om du ikke skal få det hjemme og. Helt enig. Hjemme skal man føle seg trygg og verdsatt. Ikke hatet og kritisert. Hahaha! Hysterisk morsomt, jeg beklager, men det fikk meg seriøst til å le høy, å litt mer en jeg mest sannysnelig burde ha ledd av det! Men jeg er enig jeg, det er jo sannheten, å ikke minst like frekt! Hahaha. Lo godt jeg også. Synes ikke det er frekt mot en sånn drittmann. da er det faktisk lov å være direkte.
Gjest Chlorophyll Skrevet 4. februar 2014 #63 Skrevet 4. februar 2014 Hvor greit det er å kalle barnebarna for "negerunger" kommer vel an på om det er sagt med kjærlighet eller hat. Hvis du har lest litt mer av tråden, ser du at han er ekkel mot dem. Det virker ikke som det ligger kjærlighet bak akkurat.
LatersBaby Skrevet 5. februar 2014 #64 Skrevet 5. februar 2014 Hadde noen i min familie kalt datteren min for "negerunge" så hadde jeg klikket i vinkel! Slikt tull skal man ikke tolerere! For et svigermonster. 2
Gjest Chlorophyll Skrevet 14. februar 2014 #65 Skrevet 14. februar 2014 En neger er en neger, uansett om det er slekt eller ikke .Anonymous poster hash: 3912e...a0c En dust er en dust, og evner ikke å se det selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå