Gå til innhold

Svigerfar kaller barnebarna "negerunger"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, når det gjelder disse "negerungene" så har han jo helt rett, det er jo det de både er, og ser ut som! Men han kunne kansje droppe å si det så de hører det,

Alt det andre derimot kunne han spart seg.

Men er nok ikke mye å få gjort med slike grettne gamle gubber desverre.

Anonymous poster hash: 7725d...8c1

Nei, det er de ikke.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene er vel strengt talt mulatter om man skal flisespikke litt, men det er unødvendig å snakke på den måten om sine barnebarn. Han høres for øvrig ut som en skikkelig dass av en mann.

• Liker 1
Skrevet

Ungene er vel strengt talt mulatter om man skal flisespikke litt, men det er unødvendig å snakke på den måten om sine barnebarn. Han høres for øvrig ut som en skikkelig dass av en mann.

Om man skal flisespikke enda mer, så kan man be folk søke opp opprinnelsen til ordet mulatt. Stygt som pokker.

• Liker 4
Gjest Belle âme
Skrevet

Minner meg om bestefaren min og mamma

Bare at dei er 100 ganger verre

Skrevet

For en dust. Ikke at det hadde gjort det mer greit men antar at han ikke omtaler de andre barnebarna som hvitungene.

Anonymous poster hash: 89877...fa4
  • Liker 1
Skrevet

Er svigerfaren din lettere psykisk utviklingshemmet?

• Liker 2
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg hadde nektet han å se barnebarna jeg.

Skrevet

LOL :D

Er det ikke på tide å legge seg for folk sm deg?

Anonymous poster hash: 95f57...cfc

Skrevet

En neger er en neger, uansett om det er slekt eller ikke .

Anonymous poster hash: 3912e...a0c

• Liker 2
Skrevet

Pisspreik.

• Liker 3
Skrevet

Ja da, noen er svarte og noen er hvite. Men så lenge jeg ikke omtaler de runt meg som hvitingene, hvitingbarna så kan man heller ikke si negerbarna. Det er klart det er superrasistisk.

Man kaller jo ikke barn med downs for downsingbarnet heller bare fordi det er sannt, eller det stygge barnet for styggingen selv om det også er sannt. (selv om denne mannen dog kanskje hadde gjort akkurat det)

Anonymous poster hash: 12de3...4d0

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde holdt ungene mine vekke fra en sånn mann. Du får nok av dritt i livet om du ikke skal få det hjemme og.

• Liker 1
Skrevet

Hva med å konsekvent omtale ham som "gamle skrullete gubben som sikkert dauer om noen år", og dersom han reagerer kan du jo si; "Men kjære, du ER jo gammel og skrullete, og dauer garantert om noen få år! Skal vi kalle deg spretne ungfole liksom?"

:rulle: Hahaha! Hysterisk morsomt, jeg beklager, men det fikk meg seriøst til å le høy, å litt mer en jeg mest sannysnelig burde ha ledd av det!

Men jeg er enig jeg, det er jo sannheten, å ikke minst like frekt!

Gjest KomleKjetil
Skrevet

Er det ikke på tide å legge seg for folk sm deg?

Anonymous poster hash: 95f57...cfc

Hva do mene?

Skrevet

Min svoger er gift med en afrikansk jente, og de har 3 nydelige barn. Problemet er at min svigerfar omtaler disse barnebana som "negerungene", også når mor og barna hører dette. Barnas far reagerer ikke negativt på dette, men forsvarer det når resten av familien sier ifra. Barnas far og bestefar sier at "jammen, de ER jo negere, hva ellers skal man kalle dem?"

Bestefar er en mørk og stor kar, med autoritært ansikt, røst og væremåte. Han er kjeftete og kritisk mot barnebarna. Forventer for mye, feks så prøver han med sint og streng stemme å snakke fornuft og logikk inn i ettåringen når han kaster leken ned fra fanget slik at den som holder han skal plukke den opp, fordi han synes dette er festlig.

Lille julaften ble hele familien invitert for å pynte juletre sammen, men bestefar bare kjeftet og pekte og kommanderte barna.

Han sier til de større barnebarna at de spiser for mye, begynner å bli tykke, må begynne å trene, maser om fritidsaktiviteter og henviser til vekt.

På julaften sukker han "..bortskjemte jente..." pga en av gavene hun fikk og strengt tatt fortjente etter et vanskelig år mtp sin biologiske far som er dødssyk, og at hun alikevel klarte å få 5 i nesten alle fag til jul.

Aner virkerlig ikke hvordan vi skal få bestefar til å forstå at det ikke er noe hyggelig for barnebarna. Min jente vil ikke besøke han lenger.. Vi har flere ganger sagt ifra utenfor situasjoner, og sier ifra når situasjonene oppstår, men svigerfar mener at det er da ikke noe galt i der han gjør eller sier. Må sies at han har et stort ego og vet best selv.. Svigermor prøver av og til å si noe, men blir avfeiet. Ser ut som hun har resignert, for hun rister bare på hodet og ser ut som hun skammer seg når han begynner..

Anonymous poster hash: 46ea0...131

Rart det der. Folk har en tendens til å enten bli helt vrange, eller mer sympatiske og omgjengelige med åra. Desverre er det nok den bitre varianten som beskrives her.

Skrevet

Så forfriskende med en svigerfar-tråd blant alle om svigermødre!

• Liker 2
Skrevet

Pisspreik.

Neger kommer bare fra portugisisk/spansk negro, og betyr svart. Dessuten har negerne selv tatt tilbake ordet og dets betydning, negere seg imellom refererer ofte til hverandre som "my niggah" også videre, og da må det være stuerent at også hvite bruker dette ordet. Noe annet ville jo bare bidra til sosial segregering og forvirring. Når jeg er utenlands må jeg finne meg i å bli referert til som både gringo og whit guy og diverese andre beskrivende uttrykk, og det ser jeg ingen problemer med. At negere selv identifiserer seg som nettopp negere er jo hevet over enhver tvil, da dette er en naturlig del av måten de tiltaler hverandre på. "That niggah rocks" eller "I wouldnt mess with dat niggah".

• Liker 1
Skrevet

"Hva ellers skal man kalle dem?" Vel... som med de fleste andre kunne han jo brukt navnene deres...

• Liker 9
Skrevet

Akkurat det med negerbarna synes jeg var morsomt, særlig siden faren også synes det er greit. :laugh:

Anonymous poster hash: e327c...4d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...