tyttebæret Skrevet 4. november 2004 Forfatter #341 Del Skrevet 4. november 2004 Takk for heiarop og oppmuntrende tilrop, jenter! Halsbrannen er på plass...uvanlig! Mensmurringer er på plass...vanlig! Håper, men tror ikke...men vil veldig gjerne! Sådan er grahvis-tilstanden! En spesiell hilsen til deg, Siam - nye ansikt er alltis velkommen! Kjempekoselig at du har lagt igjen spor etter deg! Supert! Om noen timer reiser jeg til Gøteborg på en konferanse og kommer ikke hjem før søndagkveld - derfor ønsker jeg alle KG babes en usedvanlig trivelig helg! - og du amdden - når jeg kommer hjem skal jeg teste kakeoppskriften altså! JIIPPII! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. november 2004 #342 Del Skrevet 5. november 2004 ÅÅÅÅ...Gøteborg.... *sukk* kan ikke jeg få være med..... Jeg ELSKER Gøteborg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. november 2004 #343 Del Skrevet 5. november 2004 God tur til Gøteborg! Sitter akkurat å planlegger tur dit i begynnelsen av desember Spennende med IKM, krysser alt jeg har :-) God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. november 2004 #344 Del Skrevet 5. november 2004 Riktig god helg da tyttis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 8. november 2004 #345 Del Skrevet 8. november 2004 Nå har du vel kommet hjem, vel... Hatt det bra i Gøteborg? Fått gjort noe annet enn å bare seriøse greier også, vel? Håper iallefall at du har det bra, og ønsker deg en god Mandag!!! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. november 2004 #346 Del Skrevet 8. november 2004 Vil du ikke si noe om test-resultat? Håper du har det bra! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 8. november 2004 Forfatter #347 Del Skrevet 8. november 2004 Har hatt det bra i Gøteborg! Har kosa meg glugg ihjel selv om jeg ikke kjente så mange (les:3 stk). Konf var helt toppers og ikke "seriøs" i det hele tatt. Masse humor og dans og fest. Jeg fikk dessverre ikke shoppa noe fordi butikkene stengte tidlig på lørdag - eller de åpnet ikke i det hele tatt. Det er fordi de i Sverige feirer alle helgens dag... Testing...? Tror dessverre ikke at det blir noen testing her i gården...Selv om puppene er ømme, halsbrannen er tilstede og jeg er trøtt...så er nok det bare PMS tegn...Tanta er i anmarsj og har meldt sin anmarsj ved å komme til syne som blod på papiret...så håpet er nok ute denne mnd... Jeg håpet i det lengste, men har nå stått og grått mine modige tårer i dusjen. Livet er urettferdig!!! :evil: Jeg fatter ikke at det skal ta så lang tid....!!!!!!!! Tusen takk ellers for koslige hilsner, jenter - det setter jeg stor, stor pris på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. november 2004 #348 Del Skrevet 8. november 2004 :trøste: Jeg føler med deg, Tyttis... :cry: (jeg mente egentlig ikke graviditets-test, men sæd-test... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 8. november 2004 Forfatter #349 Del Skrevet 8. november 2004 åja...sånn test Jeg skulle ringe etter 1 uke, dvs i morgen. Vet ikke om hun er på kontoret da, men hun skal værsågod ringe når hun kommer...Jeg skal ha pergo og vi skal søke IVF. Det har jeg bestemt! Nemlig for det tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. november 2004 #350 Del Skrevet 9. november 2004 Sender over en god til deg tyttis!! Håper prøvesvaret foreligger i dag..og at det er oppløftende nyheter for dere!! Og det er klart at du må få bli pergobabe du også!! Burde ikke være diskusjon engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 9. november 2004 Forfatter #351 Del Skrevet 9. november 2004 Definitivt ny pp... Dette er den lengste syklusen til nå, ny rekord...37 dager! Må få pergo nå. Det har jeg bestemt og er helt enig med deg, Madden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. november 2004 #352 Del Skrevet 9. november 2004 Heisann, tusen takk for hilsen i boka mi! En stor til deg i dag fordi du kanskje trenger det. Regner med at pergo gjør susen for deg, og at vi før jul kan lese om 2 blå i din bok også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. november 2004 #353 Del Skrevet 10. november 2004 Nå begynner du å ligne meg med sykluser ja... Ikke noe å le av akkurat.....men pergo gjør nok susen der også..jeg hadde prikkfrie sykluser med pergo...tanta kom på timen når hun skulle!! Hvordan gikk det med prøven forresten?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 10. november 2004 Forfatter #354 Del Skrevet 10. november 2004 avventer svar på prøven. Dr. gyn pleier ikke å innfinne seg på kontoret når jeg har bruk for henne, så nå har jeg bestilt en telefonkonsultasjon på mandag. Det er dessverre litt sent for å komme igang med pergo denne syklusen (ÆSJ!), men jeg skal hale noen tabeletter ut av henne for neste syklus og legge meg klar...Da er det jo jul, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. november 2004 #355 Del Skrevet 10. november 2004 Dumme utilgjengelige leger... Klart du skal ha pergo nå!! og da blir det produsert pergobabyer i jula!!!! :hoppe: Det er gøy det!!! Da blir det høst-barn i tyttis-heimen! og det kan vi like!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 10. november 2004 #356 Del Skrevet 10. november 2004 Og for en fantastisk julegave det hadde vært til både deg og mannen... Nesten så det er verdt å måtte vente en ekstra måned? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 11. november 2004 #357 Del Skrevet 11. november 2004 Ja, nå er det på tide å stå på krava! Pergo snarest, og IVF etter kort tid hvis ikke ønskelig resultat av det igjen! Håper du får en givende samtale med Dr. Gyn. Så skal du se det blir en strålende Jul! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. november 2004 #358 Del Skrevet 11. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 11. november 2004 #359 Del Skrevet 11. november 2004 Vil bare si hei. Håper du snart får tvunget legen til å gi deg pergo!! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. november 2004 #360 Del Skrevet 12. november 2004 Tusen takk for lang og koselig hilsen tyttis....det varmer utrolig mye at noen tar seg tid til å legge igjen så mye omtanke i dagboka mi... Det gir iallefall meg iver til å fortsette både skriving og lesing her inne i gravid-dagbøkene.. Håper du får ei flott helg...og at du får tynt ut av den legen din noe pergo! Hvis ikke så har jo jeg et års forbruk ca... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå