Gå til innhold

Har du kjøpt noe på Tv-Shop?

*M*

Anbefalte innlegg

Bare lurer. Har vært syk lenge og fått med meg noen av reklamene. Er det noen av produktene deres som faktisk virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker jeg kjøpte en sånn ab-do'er for to års tid siden. jeg så og si kasta pengene rett ut av vinduet! det var et apparat som lignet en stol som jeg skulle trene med for å få sterkere magemuskler, men jeg endte bare opp med ekstremt vondt i ryggen. heldigvis fikk jeg solgt den til noen som var like godtroende som meg :ler:

Derimot kjøpte jeg to pilates-videoer som jeg bruker nesten daglig. de er jeg kjempefornøyd med og jeg vurderer å kjøpe flere filmer.

Tror det er mye på tv-shop som ikke fungerer overhodet, men er du heldig så finner du noe du kan ha bruk for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og kjøpt Winsor Pilates. Jeg har ikke holdt på med det så lenge, men er forløpig fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjøpte solbriller med to rammer og utbyttbare uknuselige glass. Dessverre var ikke rammene uknuselige. Den ene knakk av å falle i gulvet fra under en meters høyde, den andre knakk ved bytte av glass. BARE DRITT :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri kjøpt noe der, og det kunne ikke falle meg inn heller.

...men det er skikkelig god underholdning da! :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig flaut, for jeg har vurdert sånn Comet Body Contour... Og det til sjærsten, fordi han har vært så flink å slanke seg, men til hans fortvilelse blir ikke den slappe magehuden borte. (Jeg bryr meg forresten ikke om det, fine magen, syns nå jeg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt litt fordommer mot TV-shop, men kom jeg over et støvsugermunnstykke, og det måtte jeg bare prøve. Det var kjempebra, husker ikke hva det heter, men bruker det den dag idag, tror jeg kjøpte det for 3 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært hypp på et rengjøringsprodukt som heter Didi Seven (?). Noe som - ifølge reklamen- til og med vasker møkkete vann rent, hadde det bare vært genialt å prøve!

(men jeg har aldri somlet meg til å bestille...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...