Gå til innhold

Miley cyrus hår stil


Cocogirl

Anbefalte innlegg

Gjest New_Girl

Tja, jeg syns looken hennes nå er maskulin og rebelsk, men det er vel litt av poenget. Sånn rent utseendemessig syns jeg hun er penere med langt hår, men det kortet håret hennes står jo i stil med personligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er ikke mye voksen, hun er 21 :ler: og så må du trekke fra hanna montana årene der de fleste fikk lov til å utforske seg selv, mens hun var stuck i en disneyrolle.

Du sier det selv 21år voksen nok :) henne hadde faktisk ikke noe valg det med Disney hehe ;):P men skjønner hva du mener her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det selv 21år voksen nok :) henne hadde faktisk ikke noe valg det med Disney hehe ;):P men skjønner hva du mener her ;)

Kan du virkelig ikke forskjell på når du ska bruke hun og henne? HUN hadde, ikke HENNE hadde….

Anonymous poster hash: 37a14...042

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du virkelig ikke forskjell på når du ska bruke hun og henne? HUN hadde, ikke HENNE hadde…. Anonymous poster hash: 37a14...042

Hørt om dialekt ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om dialekt ?!

En kan skrive nynorsk eller bokmål i følge reglene på KG, men ikke dialekt.

Anonymous poster hash: 37a14...042

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kan skrive nynorsk eller bokmål i følge reglene på KG, men ikke dialekt.

Anonymous poster hash: 37a14...042

Hva er problemet? Du forsto hva hun mente vel?

Anonymous poster hash: 3e0f1...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan skrive nynorsk eller bokmål i følge reglene på KG, men ikke dialekt. Anonymous poster hash: 37a14...042

Jeg gir deg opp azz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om dialekt ?!

Nå er ikke rettskriving tema for denne tråden. Men jeg tror ikke "henne" i subjektsform er dialekt. Du bør øve på å skrive gramatikalsk riktig, for din egen del. For selv om folk skjønner hva du mener, så blir du dessverre vurdert ut i fra skrivemåten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet? Du forsto hva hun mente vel?

Anonymous poster hash: 3e0f1...8e9

Problemet er at det er sinnsykt irriterende å lese når noen ikke behersker elementær rettskriving, på lik linje som de som konsekvent skriver dialekt. Trodde de fleste voksne mennesker klarer forskjellen på hun og henne egentlig...

Anonymous poster hash: 37a14...042

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at det er sinnsykt irriterende å lese når noen ikke behersker elementær rettskriving, på lik linje som de som konsekvent skriver dialekt. Trodde de fleste voksne mennesker klarer forskjellen på hun og henne egentlig... Anonymous poster hash: 37a14...042

Så slutt å irriter deg over det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Hva er problemet? Du forsto hva hun mente vel?

Anonymous poster hash: 3e0f1...8e9

Jeg forstod ikke hva henne mente...... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DIGGER Miley! Hun og klesstilen er rå! liker at hun tar på seg akkurat det hun vil

Endret av Mariell007
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...