Gå til innhold

Miley cyrus hår stil


Cocogirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At hun bør unngå å se på bilder og videoer av seg selv den dagen hun har modnet litt...



Anonymous poster hash: a7e45...eb5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes håret hennes er veldig fint til henne. Kler henne mye bedre enn det kjedelige lange håret hun hadde før. Klesstilen derimot er jeg ikke stor fan av, men hun kommer vel på bedre tanker med åra.



Anonymous poster hash: e73c1...1bb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo litt på hvilken klesstil det er snakk om, noen ganger ser hun jo prikk lik ut som Justin Bieber mens andre ganger er hun skikkelig hot.

Miley%2BCyrus%2BOuterwear%2BLeather%2BJa



Anonymous poster hash: a01fb...db9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes håret hennes er veldig fint til henne. Kler henne mye bedre enn det kjedelige lange håret hun hadde før. Klesstilen derimot er jeg ikke stor fan av, men hun kommer vel på bedre tanker med åra. Anonymous poster hash: e73c1...1bb

Noen av bildene er hun kjempe fin, men henne overdriver veldig også ( oppmerksomhet ser der )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs jo litt på hvilken klesstil det er snakk om, noen ganger ser hun jo prikk lik ut som Justin Bieber mens andre ganger er hun skikkelig hot. Miley%2BCyrus%2BOuterwear%2BLeather%2BJaAnonymous poster hash: a01fb...db9

Henne er jo god venn med Bieber, som jeg sa, henne kler seg fint noen ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo litt på hvilken klesstil det er snakk om, noen ganger ser hun jo prikk lik ut som Justin Bieber mens andre ganger er hun skikkelig hot.

Miley%2BCyrus%2BOuterwear%2BLeather%2BJa

Anonymous poster hash: a01fb...db9

Ja, enig. Der så hun ikke så verst ut.

Cocogirl; du bruker "henne" feil. I setningene du skrev skal det stå "hun". Unnskyld, ikke meningen å pirke. Alle kan skrive feil.

Anonymous poster hash: e73c1...1bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig. Der så hun ikke så verst ut.Cocogirl; du bruker "henne" feil. I setningene du skrev skal det stå "hun". Unnskyld, ikke meningen å pirke. Alle kan skrive feil. Anonymous poster hash: e73c1...1bb

Hehe tidlig på morninga.. På tiden med oppfyll i kaffe koppen føler jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tidlig på morninga.. På tiden med oppfyll i kaffe koppen føler jeg :P

;)

Anonymous poster hash: e73c1...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe mot kort hår, mange kler det, men det får henne til å se ut som en spinkel gutt med store lepper og ører. Klesstilen er for maskulin for min smak.

Mann



Anonymous poster hash: 0ae6b...289
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe mot kort hår, mange kler det, men det får henne til å se ut som en spinkel gutt med store lepper og ører. Klesstilen er for maskulin for min smak.Mann Anonymous poster hash: 0ae6b...289

Litt enig med deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes hun er utrolig vakker og jeg liker den nye hårstilen hennes utrolig godt.
Klestilen også (som regel). Hun varierer jo stilen sin veldig, så såklart varierer det jeg syns om klærne hennes også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bare å poste bilder og videoer av henne ;) av de som dere liker og ikke liker ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Haha om dere syns hun ser fæl ut, dere skulle sett meg da jeg var sen tenåring og tidlig i 20 åra og prøvde å finne min egen stil. Holy shi*balls. :fnise:

Men det er det som er halve moroa med å være ung, det er herlig horribelt å se tilbake på bilder og grøsse på ryggen :laugh:

Endret av gulmelon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha om dere syns hun ser fæl ut, dere skulle sett meg da jeg var sen tenåring og tidlig i 20 åra og prøvde å finne min egen stil. Holy shi*balls. :fnise:

Men det er det som er halve moroa med å være ung, det er herlig horribelt å se tilbake på bilder og grøsse på ryggen :laugh:

Nå er det snakk om voksen alder... Og Miley ;) hehe :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Nå er det snakk om voksen alder... Og Miley ;) hehe :P

Hun er ikke mye voksen, hun er 21 :ler: og så må du trekke fra hanna montana årene der de fleste fikk lov til å utforske seg selv, mens hun var stuck i en disneyrolle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...