Gå til innhold

Gode grunner til å IKKE spise nudler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne slanke meg men jeg spiser nudler HVER dag, 4-5 pakker ca. Vil ha en stopp på dette.. Kan noen gi meg noen gode grunner til å IKKE spise det??

Anonymous poster hash: d9a57...be1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er USUNT! Tomme kalorier. Du blir ikke mett.

Det er som usunn luft.

Anonymous poster hash: cf50f...82c
  • Liker 8
Skrevet

Eeh, blir du ikke lei når du spiser det samme hver dag?

• Liker 3
Skrevet

Eeh, blir du ikke lei når du spiser det samme hver dag?

NEI!! Absolutt ikke, jeg ELSKER nudler, det er det beste jeg noen gang har smakt, står opp på natten noen ganger også får og lage meg nudler. Idag har jeg spist 8 pakker

• Liker 1
Skrevet

Du blir ikke mett, det er ingen bra næringsstoffer i nudler, og i tillegg inneholder det mye salt og fett.

Anonymous poster hash: 3ab28...3dd
  • Liker 5
Skrevet

Salt, palmeolje og raske karbohydrater. Du kan spise og spise og aldri bli mett, men kaloriene tar du opp. Salt, sukker og fett er kjent for å skape avhengighet. Mengden du inntar kan tyde på at det har skjedd med deg.

• Liker 8
Skrevet

NEI!! Absolutt ikke, jeg ELSKER nudler, det er det beste jeg noen gang har smakt, står opp på natten noen ganger også får og lage meg nudler. Idag har jeg spist 8 pakker

Oi da :fnise: Nei, jeg ser den. Nudler kan være veldig godt, men det tilfører ingenting godt til din kropp (hvis man ser bort ifra metthetsfølelsen da).

Skrevet

Det er like mye kalorier i en porsjon nudler som i 1 porsjon bløtkake!

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke mat. Kun magefyll. Om du absolutt vil spise nudler , så sørg å spise noe ordentlig og, SÅ kan du " kose " deg med nudler om du må.

• Liker 1
Skrevet

1 pakke nudler inneholder like mye kalorier som blant annet; 4 skiver med skinke/8 epler/8 knekkebrød eller nesten en hel chipspose.

Skrevet

Jeg vil gjerne slanke meg men jeg spiser nudler HVER dag, 4-5 pakker ca. Vil ha en stopp på dette.. Kan noen gi meg noen gode grunner til å IKKE spise det??Anonymous poster hash: d9a57...be1

Det er på ALLE måter ekstremt usunt og farlig for helsen din. Masse tomme karbohydrater blandet med fett og salt, dømt til å gå dårlig.

Skrevet

Det er like mye kalorier i en porsjon nudler som i 1 porsjon bløtkake!

1 pakke nudler inneholder like mye kalorier som blant annet; 4 skiver med skinke/8 epler/8 knekkebrød eller nesten en hel chipspose.

Det er sykt. :sjokkert: :sjokkert:

1 porsjon bløtkake. :hakeslepp: Har du da spist 8 nudlepakker i dag, er det som å ha spist 1 kake?

Anonymous poster hash: cf50f...82c

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Inneholder 8 epler like mye som 4 skiver med skinke? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Fikk lyst på nudler jeg...

• Liker 3
Skrevet

Fikk lyst på nudler jeg...

Så spis det da .

Anonymous poster hash: 442be...f73

• Liker 1
Skrevet

Inneholder 8 epler like mye som 4 skiver med skinke? :klo:

4 skiver med skinke inneholder vel rundt 400 kalorier. La oss si at et lite eple ligger på rundt 50 kalorier. Så blir det jo det samme.

Skrevet

4 skiver med skinke inneholder vel rundt 400 kalorier. La oss si at et lite eple ligger på rundt 50 kalorier. Så blir det jo det samme. Anonymous poster hash: 3ab28...3dd

Da har du steike svære skinkeskiver ;)

• Liker 4
Skrevet

4 skiver med skinke inneholder vel rundt 400 kalorier. La oss si at et lite eple ligger på rundt 50 kalorier. Så blir det jo det samme.

Har sikkert også noe å si om det dreier seg om fire brødskiver med skinke, eller fire skiver skinke. Og hvor store skiver, og hva slags. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Så spis det da .

har ikke :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...