Gå til innhold

Slank gutt, men med litt mage. Turn-off?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en så irriterende mage.. Har nesten ikke overflødig hud, men allikevel buler det ut fra navlen og ned. Er jeg det man kaller innfeit? :frown:

Er det turn-off, jenter?



Anonymous poster hash: 31acb...78f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du lite testosteron?

Anonymous poster hash: 5dfcf...c9f

Vet ikke.

Er bulemage et tegn på det?

Ellers har jeg lite kroppshår og skjeggvekst, samt ganske spe beinbygning.

Anonymous poster hash: 31acb...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ihvertfall at grunnen til at kvinner ofte har litt bulemage er fordi østrogen gjør at fettet samler seg på magen. Men ikke turn off, sånn at du vet det :)



Anonymous poster hash: 69519...211
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omtrent så usexy som det kan få blitt, dessverre. Litt pondus er greit, dersom du ellers er velbygd, men er du tynn blir bulemage veldig tydelig. Begynn å tren styrke, så får du litt mer skuldre/brystkasse og lårmuskler til å balansere bygningen din. Heldigvis for deg er det ganske lett for menn å trene seg bort fra dette.



Anonymous poster hash: 65c28...cd6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke.

Er bulemage et tegn på det?

Ellers har jeg lite kroppshår og skjeggvekst, samt ganske spe beinbygning.

Anonymous poster hash: 31acb...78f

kan jo være verdt et forsøk å ta en blodprøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Om du er trent ellers og har en stram kropp så er det jo ikke noe jeg tenker på :)

Jeg har en piiitteliten klump under navlen selv og det er arvelig betinget, men menn får det oftere enn kvinner. Men jeg er ganske trent ellers igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i mot det :) De fleste jeg har vært med har hatt en god utovermage samtidig som de har vært normalt slanke ellers, har aldri tenkt på det som turnoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke turn off nei. En dame som ikke tenner på deg med en liten ekstradært på magen, er uansett ikke damen for deg.

Jeg har en piiitteliten klump under navlen selv og det er arvelig betinget, men menn får det oftere enn kvinner. Men jeg er ganske trent ellers igjen da :)

Menn får lettere skikkelig kulemage men kvinner får mye lettere en ekstra fettansamling nederst på magen. Denne fettansamlingen henger sammen med østrogen og skal ikke være for stor hos verken menn eller kvinner, men den er mer naturlig hos kvinner enn hos menn.



Anonymous poster hash: 2e512...366
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Ikke turn off nei. En dame som ikke tenner på deg med en liten ekstradært på magen, er uansett ikke damen for deg.

Menn får lettere skikkelig kulemage men kvinner får mye lettere en ekstra fettansamling nederst på magen. Denne fettansamlingen henger sammen med østrogen og skal ikke være for stor hos verken menn eller kvinner, men den er mer naturlig hos kvinner enn hos menn.

Anonymous poster hash: 2e512...366

ååå, okei! Da vet jeg det. Jeg har hatt det helt siden jeg var en 11-12 år uansett hvor tynn jeg har vært. Magen min er jo nesten helt flat da, men det er en liiten bump helt nederst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, tror ikke det. Men er ikke så lett å si før man ser det med egne øyne liksom.



Anonymous poster hash: 378eb...bc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er trent ellers og har en stram kropp så er det jo ikke noe jeg tenker på :)

Jeg har en piiitteliten klump under navlen selv og det er arvelig betinget, men menn får det oftere enn kvinner. Men jeg er ganske trent ellers igjen da :)

Takk for opplysningen! Viktig å presisere at du er ganske godt trent sånn ellers, da:):)

Anonymous poster hash: c7531...2a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tynnfeit? sorry, det blir ikke mindre sexy...



Anonymous poster hash: 9098b...6e2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Takk for opplysningen! Viktig å presisere at du er ganske godt trent sånn ellers, da:) :)

Anonymous poster hash: c7531...2a0

Ja, jeg tenkte at det er grei info og komme med, for jeg er jo ikke dvask, og jeg tror mange som er dvask har det, mens jeg har det uansett hvor trent jeg er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer an på hvem du spør. Mange kvinner aksepterer ikke noe annet enn perfekt veltrent sixpack mens mange andre ikke bryr seg eller foretrekker at han ikke er for trent.

Uansett bør du trene litt styrke for egen del, for helsas skyld om du ikke er fysisk i hverdagen.



Anonymous poster hash: 0f34d...c9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvem du spør. Mange kvinner aksepterer ikke noe annet enn perfekt veltrent sixpack mens mange andre ikke bryr seg eller foretrekker at han ikke er for trent.

Uansett bør du trene litt styrke for egen del, for helsas skyld om du ikke er fysisk i hverdagen.

Anonymous poster hash: 0f34d...c9e

Jeg trener, men er mest kondisjon. Så skal begynne med litt styrke. Tror kostholdet er den verste synderen her, og det er forferdelig vanskelig å gjøre noe med.

Ts

Anonymous poster hash: 31acb...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg trener, men er mest kondisjon. Så skal begynne med litt styrke. Tror kostholdet er den verste synderen her, og det er forferdelig vanskelig å gjøre noe med.

Ts

Anonymous poster hash: 31acb...78f

Hva spiser du da? Det er ikke så vanskelig som du skal ha det til. Om du spiser kneipp f.eks kan du bytte det ut med knekkebrød. Spis grønnsaker og nøtter om du er småsulten i stedet for potetgull og smågodt. Er jo ikke akkurat som om at du må begynne på noen dietter heller. Og som middag så spiser du heller salat ved siden av enn ris og poteter f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...