AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #21 Skrevet 14. januar 2014 Jeg sender og får masse sånne bilder. Er ikke i forhold da, men gjør det med venner. Anonymous poster hash: d3f3e...990 Jeg skjønner ikke at du tar sjansen på det. Skal dytte en tråd jeg dyttet i natt, les litt i den. Spesielt linkene. Anonymous poster hash: a52c8...667
Påfugl Skrevet 14. januar 2014 #22 Skrevet 14. januar 2014 Har sendt "dirty" bilder til flere kjærester gjennom tidene og det har aldri slått negativt tilbake. Selvfølgelig er det noe man bør vurdere nøye mtp. modenhet og fare for hevnreaksjoner ved evt. brudd, og at noen kompiser på et eller annet tidspunkt får smugkikke tror jeg er garantert (hey, han er sikkert stolt av dama si). Men hvis du ikke har noe problemer med det synes jeg skal gjøre det hvis du ønsker det. Bare pass på å aldri ta bilder som inkluderer ansiktet ditt eller veldig gjenkjennbare tegn ved deg som tattoveringer ol. Da kan du nekte for at det er deg om det en dag skulle bli nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #23 Skrevet 14. januar 2014 Men det er kanskje forskjell på en gutt på 18 og en på 22 også. Min kjæreste er også ganske moden for å være 22 år (joda, det høres utrolig teit ut og si det, men han er rett og slett veldig annerledes) og har ikke helt samme interesser som mange jevnaldrede. Vet at kompisene hans f.eks har spurt hvor pen jeg er på en skala fra 1-10 og annet bullshit, og da har han bare ikke svart noe, for han synes ikke at det er ok og snakke om den han er glad i på den måten. Uansett når jeg sender snap så ser han det jo bare noen sek før det forsvinner (med mindre han tar screenshot noe jeg får beskjed om om han gjør) Men som sagt så vil jeg uansett ikke ha med ansikt, men det er vel pga at jeg ikke skjønner helt hvordan man skal få til det. -TS Anonymous poster hash: f33c0...b77 Jodajoda, det er det, men det er bare en grei måte å sikre seg på. Det var ikke en gjeng barnslige idioter, det er en gjeng der samtlige i dag er masterstudenter innen medisin, psykologi eller jus. Jeg bare sier hvordan mange unge menn er, selv om de (vi?) kan være aldri så greie ellers. Jeg mistenker ikke kjæresten din for noe som helst, og han er sikkert en ryddig og moden fyr, men det finnes ryddige og modne fyrer som har blitt sure eller uvørne og sørget for at slikt har havnet i gale hender før. Jeg er ingen kjip gamling (jeg er tvert imot på din kjærestes alder), jeg sier nå også at du gjerne må sende det, bare at det ikke finnes en eneste jente hvis bilder i dag sirkulerer på nett som ikke mente at den hun sendte bilder til var ryddig, snill og forsiktig. Du virker ganske oppegående, så du har antagelig mer rett når du sier han er ryddig, snill og forsiktig enn mange andre tenåringsjenter har, men du har likevel ingen garanti. Men jeg skal la det ligge, det påvirker jo ikke meg. Jeg ville bare si fra. Virker jo som du ikke tar med ansiktet uansett, så da er det jo ikke noe problem i det hele tatt. Anonymous poster hash: cbcb4...81c 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #24 Skrevet 14. januar 2014 Denne her er også relevant: http://www.side3.no/article3548639.ece Vil bare informere dere om denne siden: http://anonib.com/ Har selv en del venninner som det har blitt lagt ut bilder av der. Det går i at folk spør etter bilder av den og den, gjerne tatt et bilde fra facebook og etterspør noe mer "juicy". Søk på by/kommune i søkefeltet på høyre side. Går gjerne i "Har noen nakenbilder av jenter fra *der og der*". Denne siden er ganske kjent blant kåte guttunger. Jeg tar turen innom i blant for å se om noen jeg kjenner eller meg selv har noen som burde virkelig bli snakket til. Anonymous poster hash: a52c8...667
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #25 Skrevet 15. januar 2014 Det er jo normalt at kjærester har sånne bilder av hverandre lagret uansett går jeg utifra? Så hva er forskjellen om han får det på mms, eller lagrer det via snap? Jeg har aldri hatt sånne bilder liggende av kjærestene mine, og har aldri sent slike heller. Har du hørt om tillit? Det er noe jeg og kjæresten min har Så enkelt er det egentlig. Så go ahed og kall meg naiv for at vi har et fint forhold der vi stoler på hverandre, men det er ganske mye bedre enn å ha sånne forhold der man sitter og mistenker kjæresten for utroskap og må sjekke mobilen osv til den man er sammen med. Trist at du har det sånn. -TS Jeg har aldri hatt et forhold preget av mistillit og utroskap. Jeg har heller aldri sjekket kjærestens mobil. Fantastisk at du føler du må dra den konklusjonen når jeg oppfordrer deg til ikke å sette nakenbilder av deg selv i omløp. Jeg ga deg et velment råd for å forsøke å beskytte deg, og du blir så sinna at det vesle hodet ditt nesten eksploderer. Du må selvfølgelig gjøre som du vil, jeg prøvde bare å advare deg om at alle som har opplevd at slike bilder kommer avveie, stolte i utgangspunktet på personen de sendte dem til. Problemet er at mange ikke er like modne når de er sure, bitre og hevngjerrige etter et brudd. Man kan anta og tro at den snille kjæresten man er med aldri ville gjøre slikt, men det finnes nok av eksempler på dem som har brent seg på å tenke på den måten. Når man først ser seg selv naken og spredt på nettet, så er det dessverre for sent å angre. Nå må selvsagt folk endelig gjøre hva de selv er komfortable med, men eneste garantien man har for å unngå et slikt worst case scenario er å sørge for at slikt materiale rett og slett ikke finnes. Dette. Anonymous poster hash: af2e7...459
Gjest Inferno Skrevet 15. januar 2014 #26 Skrevet 15. januar 2014 Kjør på, men ikke vær så naiv at du forkaster enhver formaning om å være forsiktig fordi kjæresten din er så pokkers moden og snill. Det er en sjanse for at bildene havner på avveie uansett. Kan du stå for det, flott, kan du ikke, la være å sende bilder i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå