Gå til innhold

Sende bilder til kjæresten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i et halvt år og vi har et ganske bra seksualliv, men jeg hadde synes at det hadde vært morsomt om vi (eller jeg eventuelt) kunne sendt litt dirtye bilder om det går flere dager uten at vi ser hverandre.. Jeg har ikke sagt det sånn rett ut utenom at jeg har sagt at han må få seg snapchat noe jeg ikke tror han har lyst til :P

Men er kanskje ikke sikkert at han har tenkt på at da kan jeg sende dirtye bilder til han?

Må jeg virkelig si det rett ut? hah.

Så jeg lurer på om det er noe dere andre gjør i forhold? :)

Vi er 18 og 22.

Anonymous poster hash: f33c0...b77
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig dumt å gjøre. Det finnes alt alt alt for mange historier om at sånne bilder kommer på avveie.

• Liker 3
Skrevet

Det er veldig dumt å gjøre. Det finnes alt alt alt for mange historier om at sånne bilder kommer på avveie.

gjesp. Er bare å sende bilde hvor ansiktet ikke er med.

• Liker 1
Skrevet

Nettopp. Er vel bare å sende uten ansikt?

..jeg trodde dette var helt vanlig jeg ? :sjenert:

:fnise:

• Liker 4
Skrevet

Jeg er mann i 20-årene, og jeg har fått lettkledde bilder fra en hel del jevnaldrende jenter opp gjennom. Sier det ikke som skryt, jeg er jo en anonym bruker på et nettsted, men sier det fordi jeg derfor tror at det er ganske vanlig. Det klart tryggeste er å sende bilder uten ansiktet med, naturlig nok, og kanskje helt uten noe der man ser at det faktisk er hjemme hos deg.

Selv har jeg aldri sendt noen bilder videre eller vist dem til kamerater, det er ikke derfor jeg har blitt tilsendt bildene, men det er jo ikke så sjelden man hører om at slikt havne på avveie. Ta dine forholdsregler og sikre anonymiteten utad (altså at ingen andre enn mottaker kan vite sikkert at det er deg), så skal det gå fint.

Anonymous poster hash: cbcb4...81c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har sendt mange bilder til kjæresten min, og jeg har fått tilbake. Ser ikke noe galt i det.

Anonymous poster hash: faa9f...7de
Skrevet

Både sender og mottar av kjæresten min. Om man er urolig for at kjæresten kan sende videre burde man revurdere forholdet og finne en modnere mann.

Anonymous poster hash: 5216f...520
  • Liker 3
Skrevet

For det første så er jeg ikke sammen med en 14 år gammel guttunge heller, men jeg vil jo selvsagt ta bilde uten at hodet er med uansett.

Jeg og kjæresten min har i alle fall veldig mye tillit til hverandre, så det er nok ikke noe problem :P

-TS

Skrevet

Både sender og mottar av kjæresten min. Om man er urolig for at kjæresten kan sende videre burde man revurdere forholdet og finne en modnere mann.

Anonymous poster hash: 5216f...520

Jeg er helt enig

-TS

Skrevet

send på melding da vel?

MMS-funksjonen funker på mobilen min bare når den har lyst å funke noe som er ganske sjelden. Koster også en del penger i lengden. Kunne jo også sendt over FB osv, men føler kanskje at det er mer spennende og sende over mobilen da :P

-TS

Skrevet

Jeg er mann i 20-årene, og jeg har fått lettkledde bilder fra en hel del jevnaldrende jenter opp gjennom. Sier det ikke som skryt, jeg er jo en anonym bruker på et nettsted, men sier det fordi jeg derfor tror at det er ganske vanlig. Det klart tryggeste er å sende bilder uten ansiktet med, naturlig nok, og kanskje helt uten noe der man ser at det faktisk er hjemme hos deg.

Selv har jeg aldri sendt noen bilder videre eller vist dem til kamerater, det er ikke derfor jeg har blitt tilsendt bildene, men det er jo ikke så sjelden man hører om at slikt havne på avveie. Ta dine forholdsregler og sikre anonymiteten utad (altså at ingen andre enn mottaker kan vite sikkert at det er deg), så skal det gå fint.

Men jeg sender heller ikke akkurat til en fyr jeg ikke kjenner så godt. Vi har tross alt vært sammen en liten stund nå. Men er nok uansett vanskelig å ta et bilde der hele kroppen (inkludert hodet) er med uansett, så :)

-TS

Skrevet

Vi sendte til hverandre før når vi var i avstandsforhold (nå bor vi sammen) og fortsatt av og til hvis vi er fra hverandre. Men aldri via snapchat.

Skrevet

Men jeg sender heller ikke akkurat til en fyr jeg ikke kjenner så godt. Vi har tross alt vært sammen en liten stund nå. Men er nok uansett vanskelig å ta et bilde der hele kroppen (inkludert hodet) er med uansett, så :)

-TS

Nei, skjønner det, men jeg har flere kamerater som villig vekk har vist frem lettkledde bilder av kjæresten da vi var i tenårene, selv om de hadde vært sammen i et par-tre år flere av dem. Og de gangene man hører at slike bilder misbrukes aller mest er når forsmådde ekskjærester skal ta hevn. Det kan jo fint være at deres forhold varer, og det virker sikkert helt borti natta at han skulle funnet på noe sånt, men det er vanskelig å forutse og de færreste tror vel at det skjer dem. Plutselig legger han fra seg eller mister mobil eller PC eller noe sånt også, det trenger ikke være ond vilje.

Sannsynligvis deler han det ikke med noen, men det koster deg så lite å utelate ansiktet målt opp mot skaden det kan gjøre hvis bildene havner på avveie. Ta det fra en som har sett hvor mye sånt som havner på avveie. Husker ikke prosentandelen jeg leste, men den var betydelig. Ikke fordi du har noen grunn til å mistenke typen din for å være annet enn snill og grei, men fordi det er en del som har gått på en smell på den måten før deg. Bare et vennlig råd - som sagt, send gjerne, men dropp ansikt og kropp på samme bilde om det først er utfordrende bilder :)

• Liker 3
Skrevet

Nei, skjønner det, men jeg har flere kamerater som villig vekk har vist frem lettkledde bilder av kjæresten da vi var i tenårene, selv om de hadde vært sammen i et par-tre år flere av dem. Og de gangene man hører at slike bilder misbrukes aller mest er når forsmådde ekskjærester skal ta hevn. Det kan jo fint være at deres forhold varer, og det virker sikkert helt borti natta at han skulle funnet på noe sånt, men det er vanskelig å forutse og de færreste tror vel at det skjer dem. Plutselig legger han fra seg eller mister mobil eller PC eller noe sånt også, det trenger ikke være ond vilje.

Sannsynligvis deler han det ikke med noen, men det koster deg så lite å utelate ansiktet målt opp mot skaden det kan gjøre hvis bildene havner på avveie. Ta det fra en som har sett hvor mye sånt som havner på avveie. Husker ikke prosentandelen jeg leste, men den var betydelig. Ikke fordi du har noen grunn til å mistenke typen din for å være annet enn snill og grei, men fordi det er en del som har gått på en smell på den måten før deg. Bare et vennlig råd - som sagt, send gjerne, men dropp ansikt og kropp på samme bilde om det først er utfordrende bilder :)

Men det er kanskje forskjell på en gutt på 18 og en på 22 også. Min kjæreste er også ganske moden for å være 22 år (joda, det høres utrolig teit ut og si det, men han er rett og slett veldig annerledes) og har ikke helt samme interesser som mange jevnaldrede. Vet at kompisene hans f.eks har spurt hvor pen jeg er på en skala fra 1-10 og annet bullshit, og da har han bare ikke svart noe, for han synes ikke at det er ok og snakke om den han er glad i på den måten.

Uansett når jeg sender snap så ser han det jo bare noen sek før det forsvinner (med mindre han tar screenshot noe jeg får beskjed om om han gjør)

Men som sagt så vil jeg uansett ikke ha med ansikt, men det er vel pga at jeg ikke skjønner helt hvordan man skal få til det.

-TS

Skrevet

Jeg sender og får masse sånne bilder.
Er ikke i forhold da, men gjør det med venner.

Anonymous poster hash: d3f3e...990
Skrevet

Men det er kanskje forskjell på en gutt på 18 og en på 22 også. Min kjæreste er også ganske moden for å være 22 år (joda, det høres utrolig teit ut og si det, men han er rett og slett veldig annerledes) og har ikke helt samme interesser som mange jevnaldrede. Vet at kompisene hans f.eks har spurt hvor pen jeg er på en skala fra 1-10 og annet bullshit, og da har han bare ikke svart noe, for han synes ikke at det er ok og snakke om den han er glad i på den måten.

Uansett når jeg sender snap så ser han det jo bare noen sek før det forsvinner (med mindre han tar screenshot noe jeg får beskjed om om han gjør)

Men som sagt så vil jeg uansett ikke ha med ansikt, men det er vel pga at jeg ikke skjønner helt hvordan man skal få til det.

-TS

Dette her viser hvor naiv du er. Det finnes en haug med muligheter for å lagre snap chat-bilder uten at du får vite at det er gjort. Jeg kjenner folk som har apper som gjør at de bildene lagres helt automatisk, uten at avsender får beskjed om det. Og du vet ikke alltid om kjæresten er sammen med en kompis som tilfeldigvis ser over skulderen hans idet han åpner snapen fra deg. Det trenger ikke være at kjæresten din gjør det med vilje en gang, men du har ikke full kontroll. Men for all del, hvis du ikke bryr deg om at nakenbildene av deg kanskje går rundt til alle du kjenner, kjør på. Kjæresten din er sikkert en supermoden engel som aldri ville gjøre noe galt, selv om han var sint eller såret, eller hva enn fremtiden bringer.

Anonymous poster hash: af2e7...459

• Liker 1
Skrevet

Dette her viser hvor naiv du er. Det finnes en haug med muligheter for å lagre snap chat-bilder uten at du får vite at det er gjort. Jeg kjenner folk som har apper som gjør at de bildene lagres helt automatisk, uten at avsender får beskjed om det. Og du vet ikke alltid om kjæresten er sammen med en kompis som tilfeldigvis ser over skulderen hans idet han åpner snapen fra deg. Det trenger ikke være at kjæresten din gjør det med vilje en gang, men du har ikke full kontroll. Men for all del, hvis du ikke bryr deg om at nakenbildene av deg kanskje går rundt til alle du kjenner, kjør på. Kjæresten din er sikkert en supermoden engel som aldri ville gjøre noe galt, selv om han var sint eller såret, eller hva enn fremtiden bringer.

Det er jo normalt at kjærester har sånne bilder av hverandre lagret uansett går jeg utifra? Så hva er forskjellen om han får det på mms, eller lagrer det via snap?

Anonymous poster hash: 4c5a6...398

Skrevet

Har du hørt om tillit?

Det er noe jeg og kjæresten min har :)

Så enkelt er det egentlig. Så go ahed og kall meg naiv for at vi har et fint forhold der vi stoler på hverandre, men det er ganske mye bedre enn å ha sånne forhold der man sitter og mistenker kjæresten for utroskap og må sjekke mobilen osv til den man er sammen med.

Trist at du har det sånn.

-TS

Skrevet

Men det er kanskje forskjell på en gutt på 18 og en på 22 også. Min kjæreste er også ganske moden for å være 22 år (joda, det høres utrolig teit ut og si det, men han er rett og slett veldig annerledes) og har ikke helt samme interesser som mange jevnaldrede. (...)

Problemet er at mange ikke er like modne når de er sure, bitre og hevngjerrige etter et brudd. Man kan anta og tro at den snille kjæresten man er med aldri ville gjøre slikt, men det finnes nok av eksempler på dem som har brent seg på å tenke på den måten. Når man først ser seg selv naken og spredt på nettet, så er det dessverre for sent å angre.

Nå må selvsagt folk endelig gjøre hva de selv er komfortable med, men eneste garantien man har for å unngå et slikt worst case scenario er å sørge for at slikt materiale rett og slett ikke finnes.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...