Gå til innhold

Farmen Andreas og kona venter barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egentlig har jeg gitt meg katta i hele fyren, helt til jeg så de på god kveld norge.

Skal barnet vokse opp uten vann og dass?? Jeg skjønner at mange tegner et fantastisk bilde av å leve så enkelt i dagens samfunn, men for et barn som en gang må ut i denne verdens, så lurer jeg jo på hvordan det skal gå?

Hun virket ikke særlig glad i det intervjuet nei... Kanskje hun aller helst ikke ville stille opp der?

Jeg tipper det går mot skilsmisse en stund etter barnets fødselsdag. Det kommer nok naturlig pga hennes morsinnstinkt vil være sterkere enn hans kontrollbehov(de har vel bare kjent hverandre i et år eller nå?). Når barnet vokser til ser hun vel hvor merkelig hele greia er..

Anonymous poster hash: 63551...225

Det er da mange som tidligere har vokst opp uten innlagt vann og "dass". De har klart seg helt fint, så akkurat det er nok ikke avgjørende for hvordan det vil gå med dette barnet.

Anonymous poster hash: d4aee...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona?? De er ikke gift.

De har hatt en sermoni, men gift er de ikke.

Trodde ikke at nok et barn utenfor ekteskapet var i tråd med Andreas` verdier..... :P

Anonymous poster hash: 1aba6...bb2

Tipper Andreas er mer opptatt av hva gud mener, enn det juridiske, når han snakker om ekteskap. Får håpe han husker å fylle ut det der barnefarskjemaet da, siden han ikke går under pater est.

Anonymous poster hash: 1aa88...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de er vel ikke rettmessig gift, for han som viet dem hadde ikke vigselsrett, så da trenger hun vel ikke å søke om en eventuell skilsmisse. Først må vel "ekteskapet" gjøres gyldig juridisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

noen som så god kveld norge på tv 2? HU himla med øynene når han sa at mannen skulle bestemme og kommandere kvinnen. Blir sikkert fryd og gammen i hytta der, skilt om 1,5 år. Tro meg!

Sa ho at ho var enig med ham fordi ho er redd han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner. Grunnet gjentatte ryddinger stenges denne tråden.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...