Gå til innhold

Farmen Andreas og kona venter barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott for de!

Andreas har jo en sønn fra før av, så kjekt med søsken til gutten:)



Anonymous poster hash: 3b516...359
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.seher.no/kjendis/farmen-andreas-og-kona-venter-barn-68577

Hva er deres tanker rundt temaet?

Anonymous poster hash: 62644...0b5

Hyggelig at noen C-kjendiser skal ha barn, kjekt for dem. Men jeg har da ingen "tanker rundt temaet"? Jeg kjenner ikke Andreas. Jeg kjenner ikke kona.

Men siden du startet dette, hva er DINE tanker om dette?

Anonymous poster hash: 965fa...683

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal det være en stor overskrift? de er to personer som skal ha barn. ja andreas har gitt uttrykk for at han ikke er som andre. men jeg kunne sikkert telt på en hånd hvor mange jeg syns er normale i dag.



Anonymous poster hash: 8a0e4...e0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk er så krasse mot Farmen- Andreas. Vi lever faktisk i et land som fremmer ytringsfriheten. Jeg syns han står for enkelte verdier som vi andre bør tenke over. Syns det er fascinerende med folk som går imot levesettet vi har idag. Er langtifra rart at han tenker slik. Den moderne verden, slik vi kjenner den har bare eksistert i 50 års tid. Kristne verdier har stått sentralt i over 1000 år i Norge, så er det virkelig rart at det finnes mennesker som fremdeles praktiserer de gamle tankene?

Er sikker på at dette barnet får bedre verdier og tryggere oppvekst, enn mange andre barn i Norge, som vokser opp med skilte foreldre uten trygge rammer, foreldre som ikke tar ansvar for barnet sitt, alkoholiserte foreldre osv..

Støtter jo selvsagt ikke Andreas i alle synspunktene hans, særlig de som regelrett går på menneskerettigheter. Men liker tankene hans rundt det å leve nøkternt, og spise det man selv høster. Det er sånn folk stort sett har levd oppigjennom historien. Det er bare de siste åra vi har vært så forbaska bortskjemte, og gått i butikken og handlet det vi selv vil ha.

Som Farmen-deltaker syns jeg han gjorde en fin figur, ærlig og redelig, hardtarbeidende og sympatisk (ja, faktisk).

Endret av gutt_86
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint for dem det da :)

Men lurer litt på hvordan de traff hverandre? Har aldri oppfattet Andreas som en harry rånegutt.. Men hun er jo ei superharry rånejente:P



Anonymous poster hash: e9733...a60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint for dem det da :)

Men lurer litt på hvordan de traff hverandre? Har aldri oppfattet Andreas som en harry rånegutt.. Men hun er jo ei superharry rånejente:P

Anonymous poster hash: e9733...a60

TS her.

De traff visstnok hverandre på fb.

__

Vel jeg vet ikke helt hva jeg synes om temaet. Jeg kjenner ingen som kjenner dem så jeg vet jo ikke om hun er lykkelig og føler at dette var hennes kall.. Jeg synes det er hyggelig at de venter barn, men jeg kan se for meg at han er veldig dominant i hjemmet og hun er jo veldig ung og det er dermed ikke så lett for henne å kanskje si i fra... Men for all del, jeg håper de er lykkelige sammen ;)

Anonymous poster hash: 62644...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona?? De er ikke gift.

De har hatt en sermoni, men gift er de ikke.

Trodde ikke at nok et barn utenfor ekteskapet var i tråd med Andreas` verdier.....:P



Anonymous poster hash: 1aba6...bb2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona?? De er ikke gift.De har hatt en sermoni, men gift er de ikke. Trodde ikke at nok et barn utenfor ekteskapet var i tråd med Andreas` verdier.....:PAnonymous poster hash: 1aba6...bb2

Å joda, han har en seks år gammel gutt fra før...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda, han har en seks år gammel gutt fra før...

Derfor skrev jeg "...nok et barn utenfor ekteskapet..."

Anonymous poster hash: 1aba6...bb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor skrev jeg "...nok et barn utenfor ekteskapet..." Anonymous poster hash: 1aba6...bb2

Oi, Sånn går det når man skumleser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, Sånn går det når man skumleser ;)

Hehe ;)

Anonymous poster hash: 1aba6...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt, skal hun føde hjemme ved hjelp av opprevne laken og bøtter med varmt vann som i gamle dager?

Anonymous poster hash: b17b9...90e

Tror ikke det er så mye hjelp i filler og varmt vann under fødsel men..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

noen som så god kveld norge på tv 2? HU himla med øynene når han sa at mannen skulle bestemme og kommandere kvinnen. Blir sikkert fryd og gammen i hytta der, skilt om 1,5 år. Tro meg!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg gitt meg katta i hele fyren, helt til jeg så de på god kveld norge.

Skal barnet vokse opp uten vann og dass?? Jeg skjønner at mange tegner et fantastisk bilde av å leve så enkelt i dagens samfunn, men for et barn som en gang må ut i denne verdens, så lurer jeg jo på hvordan det skal gå?

Hun virket ikke særlig glad i det intervjuet nei... Kanskje hun aller helst ikke ville stille opp der?

Jeg tipper det går mot skilsmisse en stund etter barnets fødselsdag. Det kommer nok naturlig pga hennes morsinnstinkt vil være sterkere enn hans kontrollbehov(de har vel bare kjent hverandre i et år eller nå?). Når barnet vokser til ser hun vel hvor merkelig hele greia er..

Anonymous poster hash: 63551...225

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...