Gå til innhold

Sliter etter et slags ONS..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men fra hans perspektiv så fremstår du jo slik: du kunne ikke treffe han på to måneder, selv om han ga uttrykk for at han var interessert i noe mer. Og så stikker du mens han _sover_ når dere møtes for andre gang.

Her tipper jeg han oppfattet det slik at du ikke var interessert i han eller så ødela prestasjonsangsten. Uansett så signaliserer man ganske sterkt at man ikke ønsker å ha med vedkommende å gjøre når man går når den andre sover.

Anonymous poster hash: 33613...5fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor sommer møtte jeg en fyr, hadde nettopp kommet ut av et flere år langt forhold. Jeg syntes han var utrolig kjekk, vi møttes på byen og jeg ble med han hjem første kvelden. Jeg var så utrolig full at jeg blir flau av å tenke på det.. men jeg klarte heldigvis å la være å ha sex med han. Vi kysset litt bare.. Jeg følte at det var en slags seksuell tiltrekning mellom oss, så jeg visste at vi kom til å ha sex på et tidspunkt.. hver helg etter dette møte sendte han meg melding og lurte på om vi skulle treffes, men jeg kunne aldri av forskjellige grunner. Så det tok nesten to måneder fra det første møtet til vi traff hverandre igjen.. Da var jeg også litt for full, turte ikke møte han edru så dro til han etter et vors. Vi endte (selvfølgelig..) opp i senga. Jeg var som sagt ganske full, og da blir jeg ganske frigjort i senga kan man si.. alt gikk fint, han kommenterte t.o.m hvor deilig kropp han syntes jeg hadde..helt til han skulle inn i meg, det fikk han ikke til.. han var ikke hard nok. Jeg prøvde å suge han, men han ble ikke ordentlig hard. Han hadde jo drukket alkohol han også, men jeg føler ikke han var sørpe dritings, så jeg fikk en skikkelig ekkel følelse på at han ikke tente på meg alikevel..? Vi fikk det hvertfall ikke til og endte opp med at vi sovna bare og jeg dro mens han sov.. Dette har bare skjedd med én gutt før for meg og det var samboeren min gjennom mange år, og da visste jeg at det ikke hadde noe med meg å gjøre de få gangene det skjedde.. men alikevel sliter jeg skikkelig med selvtiltten etter at det skjedde med han her.. har ikke klart å vise meg naken for noen siden ifjor sommer.. det verste var at han gradvis kutta kontakten etter dette møte.. merka veldig godt at han ikke var hypp på å møtes mer i måten han skrev meldinger på, fant plutselig på masse rare unnskydninger osv. Jeg angrer på at jeg hoppet til køys med han så raskt, det var vel noe med at jeg nettopp hadde blitt singel (for et par måneder siden før det).. vet ikke.. men det er vel ikke normalt å gå rundt å slite SÅ lenge etterpå?? Hvordan skal jeg klare å begynne å date noen andre eller vise meg naken for noen igjen? :( Jeg er 27 år, selv om det sikkert virker som jeg er mye yngre for noen:/ Anonymous poster hash: b9d2b...430

DU strever med selvtilliten? Det var da ikke du som ikke presterte, det var han! Nå må jeg formulere meg litt forsiktig, for jeg ønsker ikke å gi menn komplekser. Alle menn kan oppleve å ikke få den opp, uten at det er jordens undergang. Men når de ikke får det til, så er det mennene det er pinlig for, ikke kvinnene!

At han gradvis har kuttet deg ut, skyldes nok at han er flau over opplevelsen og ikke ønsker å bli minnet på den. Dessuten senser han at du er usikker, og han tror det skyldes at han ikke fikk det til. Med andre ord, jeg tror opplevelsen var mye verre for ham enn for deg.

• Liker 1
Skrevet

DU strever med selvtilliten? Det var da ikke du som ikke presterte, det var han! Nå må jeg formulere meg litt forsiktig, for jeg ønsker ikke å gi menn komplekser. Alle menn kan oppleve å ikke få den opp, uten at det er jordens undergang. Men når de ikke får det til, så er det mennene det er pinlig for, ikke kvinnene!

At han gradvis har kuttet deg ut, skyldes nok at han er flau over opplevelsen og ikke ønsker å bli minnet på den. Dessuten senser han at du er usikker, og han tror det skyldes at han ikke fikk det til. Med andre ord, jeg tror opplevelsen var mye verre for ham enn for deg.

Er nesten så jeg håper det, men samtidig så matcher ikke det helt med at han tok kontakt et par ganger et par dager etter.. for SÅ å gradvis avvise meg eller hva jeg skal kalle det. Plutselig var det ikke intr å møtes flere ganger, han kunne ikke pga ditt og datt osv. Og jeg tror heller han rett og slett ikke syntes jeg var såå fin, og at han fant en annen som var finere også prøvde han å kvitte seg med meg på en "høflig" måte, istedenfor å bare kutte av uten et ord..

Anonymous poster hash: b9d2b...430

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...