AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 I fjor sommer møtte jeg en fyr, hadde nettopp kommet ut av et flere år langt forhold. Jeg syntes han var utrolig kjekk, vi møttes på byen og jeg ble med han hjem første kvelden. Jeg var så utrolig full at jeg blir flau av å tenke på det.. men jeg klarte heldigvis å la være å ha sex med han. Vi kysset litt bare.. Jeg følte at det var en slags seksuell tiltrekning mellom oss, så jeg visste at vi kom til å ha sex på et tidspunkt.. hver helg etter dette møte sendte han meg melding og lurte på om vi skulle treffes, men jeg kunne aldri av forskjellige grunner. Så det tok nesten to måneder fra det første møtet til vi traff hverandre igjen.. Da var jeg også litt for full, turte ikke møte han edru så dro til han etter et vors. Vi endte (selvfølgelig..) opp i senga. Jeg var som sagt ganske full, og da blir jeg ganske frigjort i senga kan man si.. alt gikk fint, han kommenterte t.o.m hvor deilig kropp han syntes jeg hadde..helt til han skulle inn i meg, det fikk han ikke til.. han var ikke hard nok. Jeg prøvde å suge han, men han ble ikke ordentlig hard. Han hadde jo drukket alkohol han også, men jeg føler ikke han var sørpe dritings, så jeg fikk en skikkelig ekkel følelse på at han ikke tente på meg alikevel..? Vi fikk det hvertfall ikke til og endte opp med at vi sovna bare og jeg dro mens han sov.. Dette har bare skjedd med én gutt før for meg og det var samboeren min gjennom mange år, og da visste jeg at det ikke hadde noe med meg å gjøre de få gangene det skjedde.. men alikevel sliter jeg skikkelig med selvtiltten etter at det skjedde med han her.. har ikke klart å vise meg naken for noen siden ifjor sommer.. det verste var at han gradvis kutta kontakten etter dette møte.. merka veldig godt at han ikke var hypp på å møtes mer i måten han skrev meldinger på, fant plutselig på masse rare unnskydninger osv. Jeg angrer på at jeg hoppet til køys med han så raskt, det var vel noe med at jeg nettopp hadde blitt singel (for et par måneder siden før det).. vet ikke.. men det er vel ikke normalt å gå rundt å slite SÅ lenge etterpå?? Hvordan skal jeg klare å begynne å date noen andre eller vise meg naken for noen igjen? Jeg er 27 år, selv om det sikkert virker som jeg er mye yngre for noen:/ Anonymous poster hash: b9d2b...430
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Vil gjette at han ikke fikk den opp fordi han var for full, litt prestasjonsangst osv. Så ble han nok flau over dette, såpass flau at han ikke turte møte deg igjen. Dette har mest sansynelig ingenting med deg og din kropp å gjøre, så synes du skal slutte å plage deg selv med dette, TS Anonymous poster hash: 9f29e...bb0 13
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Vil gjette at han ikke fikk den opp fordi han var for full, litt prestasjonsangst osv. Så ble han nok flau over dette, såpass flau at han ikke turte møte deg igjen. Dette har mest sansynelig ingenting med deg og din kropp å gjøre, så synes du skal slutte å plage deg selv med dette, TS Anonymous poster hash: 9f29e...bb0 Det tror jeg også! Kjæresten min slet med dette i starten, men etterhvert da han ble tryggere på meg og situasjonen gikk det bedre. Jeg merket han ble veldig flau først, men heldigvis forstod han at det ikke hadde noe å si, så han fortsatte å prøve. Det er mulig fyren du snakker om ble så flau at han trakk seg unna deg. Anonymous poster hash: b849d...1d7 1
Gjest made4u Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Både før og etter, alene og sammen med andre, jeg har aldri hat problemer med å få den opp... Foruten en gang, med ei bestemt jente... Vell... Problemet er at jeg aldri har vært så forelsket, som i akkurat henne, aldri har jeg ønsket sex sterkere. Altså kan du ikke ta det at han ikke fikk den opp som et mål på hvor sterkt han tenner på deg eller ikke....
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 TS her. Takk for svar.. ja, jeg vet at noen gutter kan slite litt av ulike årsaker, eks samboeren min hadde det jo sånn uten at det var meg det var noe galt med.. da følte jeg heller ikke det, brydde meg ikke om det. Men med han her så ble det annerledes :/ jeg tenker på det nesten hver dag, det er helt forferdelig. Jeg tror jeg rakk å bli litt betatt, selv om vi bare møttes to ganger og vi var påvirket av alkohol begge gangene.. Hadde han som venn på Facebook en stund før jeg slettet han etter at vi ikke hadde mer kontakt og så at han har jo et hav av jentevenner, og alle sammen ser hvertfall utrolig flotte ut på profilbildene sine, de er VELDIG vakre, mens jeg føler meg ganske middels:/ uff.. Både før og etter, alene og sammen med andre, jeg har aldri hat problemer med å få den opp... Foruten en gang, med ei bestemt jente... Vell... Problemet er at jeg aldri har vært så forelsket, som i akkurat henne, aldri har jeg ønsket sex sterkere. Altså kan du ikke ta det at han ikke fikk den opp som et mål på hvor sterkt han tenner på deg eller ikke.... Jeg tviler egentlig litt på at han var forelska i meg:/ da hadde han vel ikke kuttet kontakten.. og jeg tror han møtte en annen enten litt før sist vi møttes eller rett etter, ikke en han ble sammen med tror jeg, men en han datet litt hvertfall.. bare så det på facebook litt etter det som skjedde Anonymous poster hash: b9d2b...430
Cessa74 Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Vil gjette at han ikke fikk den opp fordi han var for full, litt prestasjonsangst osv. Så ble han nok flau over dette, såpass flau at han ikke turte møte deg igjen. Dette har mest sansynelig ingenting med deg og din kropp å gjøre, så synes du skal slutte å plage deg selv med dette, TS Anonymous poster hash: 9f29e...bb0 Signerer denne! Prøv å legg dette bak deg!
OppNedPåAlt Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Exen min fikk den ikke opp de to første gangene. Han var skikkelig forelska i meg, og sa det var nok derfor... Ingenting å bekymre seg for
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Jeg opplevde det samme med en eks. Vi hadde nettopp kommet ut av hvert vårt forhold, og endte opp sammen en natt. Det er flere år siden det ble slutt mellom oss, men han har aldri lagt skjul på at jeg har vært noe spesielt for han, og han har påpekt at han har tenkt ofte på kroppen min o.l. Så, denne natten når vi havnet til sengs og nesten var i gang, ble han slapp. Jeg prøvde å runke han og få han tent igjen, men det gikk ikke. Han ble ganske stressa selv også fordi han ikke fikk det til, og understrekte mang en gang at det ikke hadde noe med meg å gjøre. Likevel følte jeg det sånn og ba han til slutt bare om å gi opp.. Følte meg kjempeflau etterpå. Sånt skjedde jo når vi var sammen også, men da gjerne når han hadde høy promille. Det hadde han jo denne kvelden og, men det blir så dumt å si at han har tenkt på kroppen min osv. også er det akkurat som om den ikke lenger er som han husker den, at den ikke tenner han lenger. I ditt tilfelle er det sånt man må regne med med en random ONS. Sex er ikke bare flott og fint, men også kleint og personlig. Mye rare lyder kan forekomme, man kan gjøre noe "feil", man kan risikere å ikke få den opp, man vet ikke hva den andre parten liker osv. Det er flaut etterpå, men tenk som så: Det var HAN som ikke fikk den opp, han er garantert like flau, og trolig derfor han er litt unnvikende. Møter du han ute en annen gang, går det nok sikkert fint. Anonymous poster hash: 2bacf...772
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 TS her. Men hvorfor brøt han kontakten? Sånn sakte, men sikkert.. ble plutselig veldig uintressert, masse unnskyldninger osv. Hvis han likte meg så godt er det jo rart han ikke ville prøve igjen da.. jeg klarer ikke slutte å tenke på at han ikke tente på meg alikevel og at han møtte en annen han heller ville ha. Vi hadde jo kontakt i et par måneder, så var jo ikke helt bare ONS heller. Jeg har forøvrig aldri hatt ONS med noen andre, så jeg er ikke så rutinert på dette:/ vet ihvertfall at jeg aldri skal ha det igjen, eller ha sex så raskt igjen, for fy fader så fæl jeg føler meg i ettertid.. Anonymous poster hash: b9d2b...430
Marie90 Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Dette skjedde sommeren 2013? Ja, jeg synes du bør legge det bak deg. Når ting ikke fungerer og blir kleint og raskt stopper er det lett å fantasere om hvordan det kunne ha blitt. Selv avviste jeg en fyr da jeg var 18 (fordi jeg var ung og usikker) og t.o.m. nå, fem år senere, kan jeg komme til å tenke på hvordan det kunne ha blitt... Helt urealistisk selvsagt, bare litt fantasi I ditt hode kan du selvsagt skape et perfekt scenario der alt som skulle til var at du ventet med sex og så ville dere blitt et par. Ikke for å høres ut som noen som regner på paraden din nå, men sannsynligvis ikke. Statistisk sett hadde det heller ikke blitt dere. Hvis han var perfekt og en som fikk deg til å føle deg trygg og var en mann du kunne være deg selv med, hadde du nok heller ikke hatt behov for å dra på vors og drikke før du skulle møte ham. Prøv å ikke heng deg opp i det og tenk på hvor vanvittig mange det er der ute. Samtidig har du ingen skade over å ta lærdom av det du ikke gjorde riktig da - som å drikke for mye og gå for fort frem. Distraher deg selv og gjør andre ting så legger du det bak deg til slutt edit: skriveleif Endret 12. januar 2014 av Marie90
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Ja, august 2013. Jeg syntes egentlig det fungerte og det var aldri noe klein stemning, jeg tok det fint der og da når han ikke fikk det til, ble skuffa, men viste det ikke.. tror ikke han var drømmemannen akkurat, men er mer den følelsen av at man ikke føler seg fin nok for en fyr som man syntes er kjekk.. pluss følelsen av at man ble brukt.. at han fikk av meg trusa og da var det greit, da kunne han gå videre til neste liksom.. uff:/ håper virkelig jeg blir kvitt dette snart og at jeg klarer å le det vekk en dag.. Anonymous poster hash: b9d2b...430
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Den risken tar du alltid når du blir med noen hjem. De kan få av deg trusa og så er det videre til neste. Du kan ikke hooke opp random med folk hvis du ikke takler det. Samme skjedde meg, og har aldri opplevd det hverken før eller siden. Jeg kunne ha tenkt jeg ikke var fin nok for han og sammenlignet meg selv med eksene hans som er yngre enn meg og sikkert penere. Men hvorfor? Jeg har såpass mange gode erfaringer med at menn ikke får nok av meg, og spirevippen fra i høst fikk den ikke opp, so what. Ikke var han særlig bra utstyrt uansett, og ikke var han særlig sympatisk heller. Grei først og flink til å skape kjemi, men har rykte på seg for å være en stor player fant jeg ut, og særdeles høy på seg selv. Så, hvis han ikke hadde nok lyst på meg er det faktisk helt i orden. Jeg har hatt mindblowing sex med kjekkere og langt mer erfarne menn enn han, så kanskje har jeg bare litt lavere tenningsterskel i tørketid. Anonymous poster hash: f6840...353
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 det har skjedd med meg også, med to forskjellige menn. Han er nok så flau over hva som skjedde at han bare prøver å hviske deg ut av minnet sitt. Ikke tenk noe mer på det Anonymous poster hash: e6aa2...56c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #14 Skrevet 14. januar 2014 Han er flau, og vil vel ikke ha mer kontakt med "hun der som så at jeg dummet meg ut og ikke fikk den opp...". Ingenting mer å tenke på, helt normalt, men sikkert flaut for ham fordi han hadde sett frem til dette så lenge og det var første gang med deg. Anonymous poster hash: 379f5...97f
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #15 Skrevet 14. januar 2014 Dette har skjedd med meg også. Har hatt en del menn, og får alltid disse sexinteresserte drittsekkene etter meg. Noen har hatt knallstiv, noen varierte , og husker at to til tre personer hadde slapp men hvem virket mest interessert ut i meg? De med slapp...... !!!!!! Mens de to som var mest stiv sa på sengekantwn at jeg overhodet ikke var deres type jente. Det svidde godt!!!! Jeg burde ikke hatt så mange sexpartnere.... Har hatt ca 17..pga jeg har vært dum, naiv og lettlurt. Egentlig ønsker jeg bare The ONE and ONLY. Men nå er jeg lei sex, blitt så såret så mye. Klarer meg alene. Så trådstarter : du er ikke alene om tøffe følelser. Jeg har det selv. Og jeg er usikker på utseende og kroppen min. Anonymous poster hash: e6822...31c 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #16 Skrevet 14. januar 2014 For å oppsummere så ville du bare møte denne fyren på fylla, og den ene gangen dere hadde sex (og han ikke fikk den opp) så stakk du rett etter han sovna? Begge disse er jo klassiske eksempler på en person som bare er ute etter sex. Hvis han var ute etter noe seriøst så må han jo ha tolket det som at du var helt i andre enden og gått videre med livet sitt. Ellers er det mye vanligere enn du tror at menn ikke får den opp når de har drukket før mye, han var jo sikkert allerede kjempe flau for dette. Han kan jo ikke ha vist at du har så dårlig selvtillit at du tok dette som en personlig fornærmelse, så antageligvis har han vel tenk at du var sint på han på grunn av sexen. Anonymous poster hash: a8f82...521 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #17 Skrevet 14. januar 2014 For å oppsummere så ville du bare møte denne fyren på fylla, og den ene gangen dere hadde sex (og han ikke fikk den opp) så stakk du rett etter han sovna? Begge disse er jo klassiske eksempler på en person som bare er ute etter sex. Hvis han var ute etter noe seriøst så må han jo ha tolket det som at du var helt i andre enden og gått videre med livet sitt. Ellers er det mye vanligere enn du tror at menn ikke får den opp når de har drukket før mye, han var jo sikkert allerede kjempe flau for dette. Han kan jo ikke ha vist at du har så dårlig selvtillit at du tok dette som en personlig fornærmelse, så antageligvis har han vel tenk at du var sint på han på grunn av sexen. Anonymous poster hash: a8f82...521 Nei. HAN sendte MEG melding eller ringte hver eneste helg etter det første møte. Så skjedde det med sexen. Dagen etterpå sendte han meg melding og jeg svarte. Så høre jeg ikke noe mer. Sendte en melding til, men den svarte han ikke på. Etter en uke fikk jeg en random kort melding uten noe spørsmål om noe eller uten noen unnskyldning for at han ikke hadde svart. Jeg skjønte at han ikke var så intr i å opprettholde kontakten, selv om jeg hadde gitt han muligheten til det. Jeg er klar over at gutter opplever det sånn av og til at de ikke får den opp, jeg skrev jo blant annet i det første innlegget at eks samboeren min hadde dette problemet noenganger.. Jeg stakk mens hans sov fordi ja, jeg følte meg ikke særlig attraktiv etter det som skjedde. Men som sagt, jeg har aldri hatt sex med noen så raskt så har ikke noen erfaring på dette feltet og vet jo nå at dette ikke er noe for meg.. Men jeg sliter fortsatt.. Anonymous poster hash: b9d2b...430
Gjest Heartbeat Skrevet 14. januar 2014 #18 Skrevet 14. januar 2014 Det verste som skjer for menn er jo at staken skal falle Jeg tror at han ble så flau at han dermed ikke torde å møte deg igjen. Menn med prestasjonsangst har jeg opplevd flere ganger. Spesielt i begynnelsen når de er redde for å gjøre noe feil, ikke tilfredstille meg nok..osv.. Skulle jeg tenkt at det var kroppen min og meg hver gang, da skulle jeg aldri ha tort å vise meg naken 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #19 Skrevet 15. januar 2014 Prestasjonsangst er nok det han fikk, og alkoholen hjelper ikke alltid på. Og det hjelper ikke på at han sanser fortvilelsen din fordi han ikke får det til. Det er aldri noe godt for en mann å ikke kunne tilfredsstille damen, men det at du følte deg mindre attraktiv pga han ikke var stiv nok var nok det lille som skulle til for at prestasjonsangsten ble sittende. Prestasjonsangsten kunne forsvunnet, men det krever at begge forstår at ikke alle menn kan kommandere penis i giv akt, selv ikke med den mest sexy damen de har noen gang sett i sitt liv. Anonymous poster hash: 15f98...622 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #20 Skrevet 15. januar 2014 Prestasjonsangst er nok det han fikk, og alkoholen hjelper ikke alltid på. Og det hjelper ikke på at han sanser fortvilelsen din fordi han ikke får det til. Det er aldri noe godt for en mann å ikke kunne tilfredsstille damen, men det at du følte deg mindre attraktiv pga han ikke var stiv nok var nok det lille som skulle til for at prestasjonsangsten ble sittende. Prestasjonsangsten kunne forsvunnet, men det krever at begge forstår at ikke alle menn kan kommandere penis i giv akt, selv ikke med den mest sexy damen de har noen gang sett i sitt liv.Anonymous poster hash: 15f98...622 Jammen.. Les det jeg skriver da:/ jeg tok det fint der og da, lagde ikke noe nummer ut av det og sa ikke at "nå føler jeg meg uattraktiv" til han. Vi koste litt etterpå, så sovna vi. Det var ikke sånn at jeg ble dødelig fornærma foran han for at han ikke fikk den opp.. Jeg bare tenkte på det inni meg, men viste det ikke. Og jeg tok jo initiativ til å se han igjen men det ville han jo tydeligvis ikke, for han fant på masse idiotiske unnskyldninger. Så regner med det var en ny dame i bildet:/ Anonymous poster hash: b9d2b...430
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå