Gå til innhold

Hvordan få orgasme?

Lisemor

Anbefalte innlegg

Har vert seksuelt aktiv i et dusin år- men aldri hatt orgasme, hverken med meg selv eller en partner.

Hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juanita

Fortell oss hva du hittil har prøvd på for å få orgasme, både alene og med partner, så kanskje det er lettere å gi deg råd. Hvor "langt" har du kommet, altså hvor "nære" orgasmen har du vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Det som hjalp meg var å ikke tenke på orgasmen, men tenke på nytelsen. Hvis partneren stryker deg på brystene, fokuser på hvordan hender på hud kjennes, hvor godt det er, kjenn "sitringene" i kroppen, når han slikker deg eller fingrer deg, kjenn etter følelsen og bare den. Tenk meditasjon, tenk nytelse! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er også å ikke holde fokus bare på dette. Slapp av..og nyt det som skjer.

Det kan også hjelpe å kjenne sin egen kropp godt.

Ta på deg selv,når du er alene,og kjenn etter hva som er godt for deg. Dette varierer jo fra kvinen til kvinne.

Hvis du kjenner deg selv,er det lettere å fortelle partneren din hva du vil han skal gjøre.

Good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Jeg tror du må begynne med deg selv, å få det til på egenhånd, så du lærer hvordan kroppen din virker.

Selv får jeg det bare til alene :( men det er fordi jeg ikke har nok trening, og fordi jeg ikke tør slippe meg løs når jeg ikke er alene. Er for redd for å virke dum, bruke for lang tid og sånn.

Men, for å få orgasme så må man være opphisset. Det er nytteløst å fingre hvis man ikke er i den modusen. Jeg må iallefall konsentrere meg om det jeg holder på med, og holde tankene på rett spor. Fantasier er bra, også erotiske noveller eller filmer. Og så er det vel bare til å prøve seg frem. Jobbe litt. :wink:

Skulle ønske noen hadde en vidunderkur for å få det til med partner jeg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både alene og med partner kommet til et punkt jeg tror er rett før, og så er det hodet/tanker som stopper alt. Klarer ikke komme videre-komme.

Jeg vet hva jeg liker og det vet min mann også- men kommer ikke videre.

Tror jeg må prøve rådet til glamourgirl, for jeg vet det sitter i hodet.

Flere erfaringer-råd?

Takker for svar så langt, og håper jeg får det til (en gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ga tilslutt opp å få orgasme. Jeg kom alltid til et punkt der det var vanvittig godt, men jeg kom meg aldri "over på andre siden". Hjalp å gi faen og bare nyte det som var godt allikevel. Og bruk fantasier mens du har sex, jeg klarer meg ikke uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Ja det sitter nok i hodet. Hvis fantasien forsvinner, eller man begynner å tenke på andre ting, så kommer man liksom bare ikke videre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert seksuelt aktiv i et dusin år- men aldri hatt orgasme, hverken med meg selv eller en partner.

Hjelp!!!

G ormen.... ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

Jeg har fårtt orgasme ved samleie siden jeg startet å være seksuell aktiv, for meg er d en selvfølge. Derfor er jeg ganske lei meg nå, som jeg er rammet av vestibulit( en smertetilstand i underlivet).

Jeg har aldri fått orgasme alene, bare med partner, kanskje litt spesiellt, men jeg synest på en måte d er litt bra også. Dessuten får jeg ikke orgasme uten at jeg er forelsket i personen!

Jeg vet ikke hva jeg pleide å gjøre, men viktig å være tilstede og være skikkelig opphisset! Det meste ligger i hodet! men d hjelper også i tillegg å ha en stilling som gjør at man blir stimulert på d riktige punktet. For meg er d nødvendig å sitte oppå han.

Dessuten må jeg fantasere også når det er på det deiligste og holde på fantasien hele veien frem til orgasmen. Når jeg merker at jeg nesten får orgasme, overtar jeg fullstendig styringen, og bestemmer tempoet selv, ved veldig hurtige og rytmiske bevegelser får jeg orgasme i løpet av en liten stund!!!

Kanskje noen vil lære meg hvordan jeg skal få orgasme på egenhånd;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...