Gå til innhold

Vil forføre han..

Fremhevede innlegg

Gjest Awzm me
Skrevet

Hvorfor ikke det, dersom hun kun er ute etter sex og er vel ikke det noe problem?

Anonymous poster hash: 27093...3fd

Om hun har lyst til å bare ha sex selv, og har lyst til det, så kan hun jo det.

Men om gutten skulle fått en slik koselig overraskelse så hadde jeg ikke gjort det med mindre han hadde gjort seg fortjent til det, hadde ikke hatt noen tanker om å skulle imponere han om det bare var for casual sex

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ikke har hatt sex før, vet jeg ikke om jeg hadde kommet til å gjort det første gang, om du skjønner.. Absolutt kult å gjøre etterhvert som man blir bedre kjent med hverandre, men tror mange kan bli litt skremt hvis det skal bli så ekstremt første gangen. Og da får han vel litt mer forventninger til at sex med deg kommer til å bare være slik? :P

Hm.. Nå ble jeg usikker! Har jo kjent han en stund, og om det er bare sex eller ikke, er faktisk usikker på. Ikke møtt han på lenge. Vet bare at han liker at jenta tar kontrollen, og tenkte derfor jeg skulle "overraske" han litt siden jeg ellers er litt sjenert. Bind foran øynene bør jeg være vinn-vinn? Spennende og digg for han og jeg tør kanskje å slå meg litt mer løs.. Eller?

Uff, er ikke vant til dette, jeg.. Har vel aldri avtalt å møte noen for sex før. Kjenner jeg blir nervøs!

- ts

Anonymous poster hash: 2404e...866

AnonymBruker
Skrevet

Hm.. Nå ble jeg usikker! Har jo kjent han en stund, og om det er bare sex eller ikke, er faktisk usikker på. Ikke møtt han på lenge. Vet bare at han liker at jenta tar kontrollen, og tenkte derfor jeg skulle "overraske" han litt siden jeg ellers er litt sjenert. Bind foran øynene bør jeg være vinn-vinn? Spennende og digg for han og jeg tør kanskje å slå meg litt mer løs.. Eller?

Uff, er ikke vant til dette, jeg.. Har vel aldri avtalt å møte noen for sex før. Kjenner jeg blir nervøs!

- ts

Anonymous poster hash: 2404e...866

Er enig med lille my at det kanskje er litt voldsomt sånn første gang?

Tror jeg ville fått litt prestasjonsangst.

Det spørs også om han har erfaringer med dominante damer, eller om det er fantasi.

Sistnevnte er ikke alltid like ophissende å sette ut i livet som det er å fantasere om det. God ide, men vurder det litt til bare kanskje.

Anonymous poster hash: bc36a...1ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...