Gå til innhold

Vil forføre han..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har lyst til å forføre en gutt som jeg holder på med. Vi har enda ikke hatt sex, men har sendt masse "sexmeldinger" i det siste. Begge har veldig lyst på hverandre.

Vet at han liker at jenta tar kontroll, så jeg tenker å knyte et skjerf foran øynene hans, og rett og slett gå ned på han! Vet bare ikke helt om jeg tør.. Er litt sjenert og ikke så selvsikker, men har lyst overraske han litt.

Tror dere dette ville falt i smak? Tør jeg??

Anonymous poster hash: 2404e...866

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Ja, du tør! Høres ut som en god idé :biggrin:

Skrevet

Tror nok han blir veldig positivt overrasket. Du må nesten bare hoppe i det og sette deg inn i en rolle som dominant og leken. Jeg tror du klarer det. :biggrin:

Husk, sex skal være morsomt.

• Liker 1
Gjest Singelgut37
Skrevet

Hvorfor dater jeg ikke slike jenter :)

Så lenge det er gøyt og under trygge former og du er sikker på han vil ha deg da er det jo supert at du gør slikt.

Lykke til

Og kos dere

• Liker 2
Skrevet

Go for it! Hopp i det, og legg den sjenerte siden av deg bort for øyeblikket. Han kommer nok til å elske det!

Skrevet

Gjør det! :danse: bare glem at du er sjenert et øyeblikk og nyyt! tror nok han kommer til å like det!

Skrevet

Har så lyst, er vel bare å hoppe i det, ja! Gi litt faen i alt annet et lite øyeblikk.

Men dere tror ikke han vil synes jeg er teit hvis jeg binder et skjerf foran øynene hans da? Grunnen til at jeg vil gjøre dette, er fordi det (forhåpentligvis) blir spennende for han - og at jeg klarer å slippe meg mer løs når han ikke ser på. Vinn-vinn? Selvfølgelig la han se etterhvert!

TS :D

• Liker 1
Skrevet

Har så lyst, er vel bare å hoppe i det, ja! Gi litt faen i alt annet et lite øyeblikk.

Men dere tror ikke han vil synes jeg er teit hvis jeg binder et skjerf foran øynene hans da? Grunnen til at jeg vil gjøre dette, er fordi det (forhåpentligvis) blir spennende for han - og at jeg klarer å slippe meg mer løs når han ikke ser på. Vinn-vinn? Selvfølgelig la han se etterhvert!

Høres ut som en god ide, så lenge han aksepterer det. ^^ Jeg har klaustrofobi og hadde fått helt angst av det. :P

Skrevet

Blir sikkert spennende for begge to! :- D du må fortelle hvordan det gikk!!

Skrevet

Av nysgjerrighet hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 6cb2f...436
Skrevet

Vet ikke hvor lurt det er TS, jeg gjorde det på en fyr engang og han klarte ikke å få den opp den gangen pga forventningene var for store som han sa. Men igjen, det gikk hardt utover selvtilliten min

Anonymous poster hash: adff4...f58
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Dere har snakket om hva dere liker, og dette er da virkelig ingen stor ting.

Kunne fint ha gjort det samme selv jeg ;).

Skrevet

Vi er 18 og 22

Av nysgjerrighet hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 6cb2f...436

Skrevet

Hadde virkelig gått inn for å GJØRE det, men den planen går nok i dass.

Han virker plutselig ikke så interessert lengre. Hører ikke fra han engang. Typisk.

Ts

Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

Hadde virkelig gått inn for å GJØRE det, men den planen går nok i dass.

Han virker plutselig ikke så interessert lengre. Hører ikke fra han engang. Typisk.

Ts

Det er hans tap! Haha, om han bare hadde visst hva du hadde hatt i planene så hadde han nok grått seg i søvn i dette øyeblikk.

Gjør det forresten ikke med mindre han virker "på" igjen

Endret av Awzm me
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det er hans tap! Haha, om han bare hadde visst hva du hadde hatt i planene så hadde han nok grått seg i søvn i dette øyeblikk.

Gjør det forresten ikke med mindre han virker "på" igjen

..og der virker han på igjen. Haha. Vil møtes for sex, men har ikke møttes på flere uker nå, så redd det vil bli litt kleint. Aldri opplevd lignende, så jeg er både spent og nervøs! Vil ha sex med han, men ble usikker på om jeg nå skal gå frem som planlagt? Med bind for øynene osv? Ææh :P

- TS

Skrevet

Hvis dere ikke har hatt sex før, vet jeg ikke om jeg hadde kommet til å gjort det første gang, om du skjønner.. Absolutt kult å gjøre etterhvert som man blir bedre kjent med hverandre, men tror mange kan bli litt skremt hvis det skal bli så ekstremt første gangen. Og da får han vel litt mer forventninger til at sex med deg kommer til å bare være slik? :P

Gjest Awzm me
Skrevet

..og der virker han på igjen. Haha. Vil møtes for sex, men har ikke møttes på flere uker nå, så redd det vil bli litt kleint. Aldri opplevd lignende, så jeg er både spent og nervøs! Vil ha sex med han, men ble usikker på om jeg nå skal gå frem som planlagt? Med bind for øynene osv? Ææh :P

- TS

Nei, ikke gi han den treaten om han kun er ute etter sex ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke gi han den treaten om han kun er ute etter sex ;)

Hvorfor ikke det, dersom hun kun er ute etter sex og er vel ikke det noe problem?

Anonymous poster hash: 27093...3fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...