Gå til innhold

Gravid med en anne, jeg fikk nettopp vite det.

heartache

Anbefalte innlegg

Ville ikke kastet bort tiden på en mann som vil flytte fra barnet sitt og den kommende babyen så fort han kan. En slik "mann" er dauvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud. Han skal bli pappa for et barn med en dame han allerede har et barn sammen med fra før og som i tilegg bodde sammen med han når dere to møttes, og du sitter her å vurderer å fortsette med han? Snakk om å være virkelighetsfjern. Jada, dere har sikkert hatt det helt superduperfantastisk og det er vel ikke måte på, men noe sier meg at han sikkert har hatt det superduperfantastisk med moren til barnet (barna) hans også en gang. At han i det hele tatt tenker på å flytte sin vei for å satse på et forhold med deg som han har holdt på med noen måneder når han skal få en liten baby med eksen er litt spesielt spør du meg. Jeg kan godt se for meg at han er typen som, hvis du noengang blir gravid med hans barn, så blir nok slutt etterhvert og han finner seg en ny før dere rekker å flytte fra hverandre. Da føler du deg nok litt dum..

Anonymous poster hash: 0a4e8...b3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en tid for å bli, og en tid for å gå.

Ingen andre enn deg kan bestemme hilken tid dette er for deg, men for meg ville dette vært kroken på døren og en fot i r**va for ham.

Dette fordi han nærmest med vilje har satt barn på en annen, og dermed bundet seg til henne de nærmeste 20+ årene.

Du snakker om noen måneder, noen måneder hvor forelskelsen er på sitt sterkeste.

Når disse månedene er over, og han skal være bort fra deg og væremed sitt barn... hvor står du da?

Og er du sterk nok til å ikke være sjalu når han reiser til henne som er mor til hans barn for å besøke barna?

Klarer du da tro han ikke puler på henne? Og vil det være ok for deg at han gjør det? Får han komme nypult fra henne og rett i seng med deg?

Barnebidraget han skal betale... du er klar over at det reduserer deres muligheter til å kjøpe leilighet/hus i den prisklassen dere ellers ville hatt?

Hvor ligger hans lojalitet?

Du sier han er en god far. Det kan så vel godt tenkes... Men er han en god kjæreste for deg?

Og du vil ha ham? Værsågod.

Edit: Liten Leif

Du får så sagt det, du. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Det var ikke lett dette her. Vi har reist sammen og opplevd masse iløpet av disse månedene og han er en utrolig god person som bryr seg veldig om andre og vil ikke såre noen. Jeg har allerede fått sterke følelser for han nå som gjør drt enda vanskeligere.. og han er en utrolig god far det vet jeg. Jeg har kjent han i mange år så jeg visste sånn egentlig hva jeg gikk til. Men dette forventet jeg selvsagt ikke. Jeg er 26 år gammel.

Jenta mi, dette er så feil som du kan få det! Du er blenda av noen glitter og stas følelser du har for ham, men tro meg, stol på oss alle her, denne fyren er IKKE en du vil blande deg borti i!

Tror du virkelig det er så veldig slutt mellom ham og eksen hans når de fortsatt bor i samme hus, har barn sammen, og nå faderrullan meg et til på veien??! Og det rett etter at han traff deg?

"hun uheldigvis hadde eggløsning", hva i alle dager er det for en ting å si?

Det som er det uheldige her er at du noen gang møtte denne idioten. Han er ikke et godt menneske, han er en kørka idiot du ikke vil ha i livet ditt.

Tro meg, ta det fra ei som har tatt til takke med skit tidligere og som har møtt en fantastisk mann. Du kommer til å treffe noen som er mye bedre enn det der.

Og når han skal flytte fra eksen, og de skal gjennom x-antall meglinger for å bli enige om samvær fremover, selge huset kanskje, han skal finne seg nytt osv.

Han har ikke flyttet fordi han har jobber og blabla?

Unnskyld meg, finnes det ikke hybler eller noe der i området da?

Her burde varsellampene dine gå amok....

Anonymous poster hash: a7240...4d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de bor ikke sammen. og har ikke gjort det på over ett år. men de har ett bra vennskap pga ungen. så hun passet huset mens han var på ferie. og da han kom hjem var det på en måte savn, kjente og kjøre. og det kan jeg forstå. jeg kunne gjort det samme egentlig. det er ikke pga meg han skal flytte, det har han tenkt på lenge, men han jobber for familien hennes og vil gjøre seg ferdig med det.

det er ikke noe barn på vei lenger. fikk vite det for litt siden. og jeg ble såklart litt letta men også litt trist på vegne av henne såklart. jeg unner ingen en så trist opplevelse som å miste. ikke min verste fiende en gang.

det er mye forhistorie her som jeg tar i betraktning, det er vel kanskje derfor jeg holder så hardt på dette her.. :S jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hør nå bittelitt på meg her...

Den forhistorien skal da være pokker så god.

Jeg klarer ikke tenke meg hva den skulle bestå i, for dette er ikke veien til et så langt som mulig bekymringsløst liv for deg.

Hva i all verden er det som gjør at du klynger deg til ham som en druknende til en livbøye av betong?

Min mening er at her velger du deg store utfordringer. Vil du vikelig ha disse utfordringene og begrensningene i ditt liv så er det jo greit, men vet du faktisk hva du da velger og hva du velger bort?

Hans jobb er tilknyttet hennes familie.... Dette er potensielt bråk fra ende til annet...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de bor ikke sammen. og har ikke gjort det på over ett år. men de har ett bra vennskap pga ungen. så hun passet huset mens han var på ferie. og da han kom hjem var det på en måte savn, kjente og kjøre. og det kan jeg forstå. jeg kunne gjort det samme egentlig. det er ikke pga meg han skal flytte, det har han tenkt på lenge, men han jobber for familien hennes og vil gjøre seg ferdig med det.

det er ikke noe barn på vei lenger. fikk vite det for litt siden. og jeg ble såklart litt letta men også litt trist på vegne av henne såklart. jeg unner ingen en så trist opplevelse som å miste. ikke min verste fiende en gang.

det er mye forhistorie her som jeg tar i betraktning, det er vel kanskje derfor jeg holder så hardt på dette her.. :S jeg vet ikke.

Hva slags hus trenger å bli passet på i feriene?

Jeg var huspasser for broren min og sånn når jeg var student og bodde hjemme. Synes det var stas fordi jeg da fikk et helt hus for meg selv. Hadde aldri falt meg inn å flytte fra eget hus og til eksens hus for å "passe det" mens han var på ferie.

Og veldig beleilig at dette barnet nå er borte. Mye ved denne historien som er snodig...

Men dette er tydeligvis mannen du vil ha, og da er det vel ikke noe vits i å spørre hva vi synes?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passing by

Det er lett å være verdens beste og mest følsomme når man er nyforelsket. Alt du forteller sier meg at denne karen ikke er noe å satse på. Tar du hans ord for god fisk uten å vite noe om hvordan virkeligheten er der hvor han til vanlig befinner seg? Han kan si hva som helst og du har ingen mulighet til å sjekke det ut. Tror du han hadde fortalt deg om sexen med exen hvis hun ikke hadde blitt gravid? Nå måtte han fortelle fordi hun ikke ville ta abort og han måtte forklare at det plutselig kom til å være to barn inni bildet og ikke bare ett. Mye som skurrer her, jeg hadde takket for meg. Nå skurrer det i ørene mine bare det at han er villig tl å flytte langt fra barnet sitt, en som påstår at han er en god far gjør ikke det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke ville hatt noe med ham å gjøre, siden han sier at han vil flytte langt unna sine egne barn!

Barna er helt uskyldige her.. .Han er ikke akkurat en kvalitets-mann som vil flykte fra sine egne avkom, og en slik person ville ikke jeg hatt i livet mitt. Jeg hadde mistet respekten for ham.

Anonymous poster hash: 8be42...70e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke hva vi på kg skriver for du kommer aldri til å forlate han (så lenge du er forelsket)

Når man er nyforelsket så tar man ikke i mot råd fra andre, uansett hvor gode de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hører selv det er mye som skurrer der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hører selv det er mye som skurrer der...

ja jeg gjør det. hum. jeg får bare se nå hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke han hadde sex med "exen" i det hele tatt, jeg tror han hadde sex med SAMBOEREN SIN, og at sjansen er stor for at det barnet tilogmed var planlagt - og du er den hemmelige elskerinnen hans. Er det noe du ønsker å være?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke han hadde sex med "exen" i det hele tatt, jeg tror han hadde sex med SAMBOEREN SIN, og at sjansen er stor for at det barnet tilogmed var planlagt - og du er den hemmelige elskerinnen hans. Er det noe du ønsker å være?

Det der høres plausibelt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet at jeg ikke er den hemmelige elskeren hans hehe hun vet veldig godt om oss to. og var såklart ikke glad for dette. hun bor ikke sammen med han og ikke der i det hele tatt, men i oslo og studerer. og jeg vet t det absolutt ikke var planlagt, eller du vet aldri fra hennes side. om hun gjorde det da for å "sikre" seg han på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...