heartache Skrevet 11. januar 2014 #1 Del Skrevet 11. januar 2014 Hei. Jeg møtte en helt fantastisk person i sommer, vi fant tonen med en gang. Han kom til meg i slutten av juli og vi hadde de mest fantastiske dagene. Han reiste hjem (bor mange timer unna meg). Eksen hans som han har ett barn med fra før av passet på huset hans. Og nå har det gått 4 måneder. Jeg møtte han i oslo på onsdag og når han kjørte meg hjem snakket vi om alt og ingenting. vi kom innpå eksen hans og han fortalte meg "Siden vi snakker om henne nå da, så må jeg fortelle deg noe. Hun er gravid, og det skjedde da jeg kom hjem fra deg etter første gangen vi møttes. Og uheldigvis hadde hun eggløsning." Han fortalte at han også hadde bedt på sine knær om at hun skulle ta abort men hun ville ikke det. Dette var utrolig vanskelig å høre og jeg fikk så utrolig mange tanker oppi hodet mitt! Jeg kan forstå at det skjedde fordi han ikke trodde det kom til å bli noe veldig seriøst med oss på den tiden, men bare tanken på at de gjorde det er helt forferdelig. og jeg ser for meg de to sammen. og det er ikke noe greit syn hver gang jeg lukker øynene. men gjort er gjort og han sier han vil h meg og vil prøve med meg. Han har sagt helt siden begynnelsen at han ikke har noen følelser for henne i det hele tatt og at han skal flytte bort derifra så fort han kan. men han må gjøre ferdig jobber og slikt først. Hvordan hadde du tatt en sånn nyhet? Har det noen gang hendt deg? Hadde du klart å stole på personen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2014 #2 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Mannen er pinadø dum. Når man holder på med en dame og man tror det kan bli noe seriøst med henne, så lar man ikke eksen bo hjemme hos seg eller puler henne, hvertfall ikke hvis han vet hun ikke bruker prevensjon og gir totalt blanke i å trekke kondomet på selv også. Nu som det er et barn på vei blir han bare nødt til å ta det som en mann og stille opp. For naturligvis skal ikke hun være nødt til å rydde opp etter ham når de begge to har vært så dumme. Endret 11. januar 2014 av Gjest 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. januar 2014 #3 Del Skrevet 11. januar 2014 For meg vlle det vært helt umulig å klare stole på denne mannen i framtida, men den virkelig dårlige nyheten i denne historien, er at det kommer et barn til inn i dette kaoset. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2014 #4 Del Skrevet 11. januar 2014 Enig med AldriSur, hvis denne mannen hadde vært seriøst interessert i deg fra starten av hadde han ikke havnet i den her situasjonen overhodet. Han er upålitelig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha95 Skrevet 11. januar 2014 #5 Del Skrevet 11. januar 2014 hvordan er det mulig å gjøre ei dame gravid for andre gang når han vet at forholdet til eksen ikke funket ? lærte han ingenting første gangen da eller ? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Del Skrevet 11. januar 2014 Du vil satse på en mann som vil flytte langt vekk fra barna sine ved første mulighet? Modent. Anonymous poster hash: e2879...4f9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 11. januar 2014 #7 Del Skrevet 11. januar 2014 Er hun virkelig en eks? Det var en tanke som slo meg. Jeg hadde aldri latt en eks passe mitt hus. Det er jo som oftest en grunn til at det ble slutt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ini Skrevet 11. januar 2014 #8 Del Skrevet 11. januar 2014 TS, det høres ut som en typisk person du ikke vil være involvert med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy01 Skrevet 11. januar 2014 #9 Del Skrevet 11. januar 2014 Du kommer aldri til å komme over dette. Jeg snakker av erfaring. Han jeg var utrolig forelsket i og tilbrakte hver ledig minutt med. Lå med en lesbisk dame. Ikke nok med det de møttes igjen og hun var hjemme hos han i tre!! Dager. Om du er den personen FY SKAM DEG. uff måtte bare få det ut..jeg er bitter pga det ennå kommer aldri til å glemme det selv om vi i praksis ikke var sammen. Det er over ett år siden nå og jeg glemmer aldri den vonde følelsen og hvor jævlig det faktisk var. Så ditt tilfelle er verre der ble det ett barn. Og du kommer til å være påmint av det hele tiden dere er sammen. Ikke på før deg så mye unødvendig smerte dra nå før du blir for involvert. Jeg husker de fæle rankene og hvor gjerne jeg ville sende henne en melding på fb. Og møter jeg henne noen gang blir jeg ikke blid. Men innerst vet jeg jo at det ikke var hennes skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. januar 2014 #10 Del Skrevet 11. januar 2014 Tråden er ryddet for avsporing. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heartache Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #11 Del Skrevet 12. januar 2014 jeg hører dere.. og forstår tankegangen. hadde jeg ikke vært i situasjonen selv og lest noen andre skrive dette hadde jeg nok svart mye av det samme. men det er ikke veldig lett. det er mer historie bak historien på en måte som jeg helst ikke vil dele her med tanke på at noen kan finne ut hvem det er. og det vil jeg ikke. det er ikke lett men når jeg vet det jeg vet så er det igrunn ganske enkelt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 12. januar 2014 #12 Del Skrevet 12. januar 2014 Tenk nå i det minste to ganger. For de fleste vil det være noe som 'skubber kraftig imot' når han reiser nyknullet fra deg og rett i seng med sin ex. Cluet her er 'ex'. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #13 Del Skrevet 12. januar 2014 Tenk nå i det minste to ganger. For de fleste vil det være noe som 'skubber kraftig imot' når han reiser nyknullet fra deg og rett i seng med sin ex. Cluet her er 'ex'. Jeg må si meg enig. Han dro rett fra deg og lå med henne. Det spiller ingen rolle om han da ikke tok det seriøst, for det handler fortsatt om respekt for andre mennesker. Han burde ha tenkt litt lenger. Anonymous poster hash: 59d7e...e28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jumo Skrevet 12. januar 2014 #14 Del Skrevet 12. januar 2014 Oi, hjelp. Kom deg vekk før du får aaalt for sterke følelser for fyren, for da blir det nok enda vanskeligere, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 12. januar 2014 #15 Del Skrevet 12. januar 2014 jeg hører dere.. og forstår tankegangen. hadde jeg ikke vært i situasjonen selv og lest noen andre skrive dette hadde jeg nok svart mye av det samme. men det er ikke veldig lett. det er mer historie bak historien på en måte som jeg helst ikke vil dele her med tanke på at noen kan finne ut hvem det er. og det vil jeg ikke. det er ikke lett men når jeg vet det jeg vet så er det igrunn ganske enkelt også. Uansett hvilke grunner du ikke vil fortelle om, tror jeg dette heller har med å gjøre at du ØNSKER at det skal være en "god grunn" til dette. Bare det at han drar rett fra din seng til hennes, sier jo sitt. Og er vel neppe realt overfor noen. Han har ubeskyttet sex og vil deretter at hun skal ta abort? Han vil flytte fra 1, snart 2, barn? Nei, dette høres ikke ut som noen førstepremie for deg.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 12. januar 2014 #16 Del Skrevet 12. januar 2014 Han har en ex(?) og snart to barn. Vil du være sammen med en mann som: -sier seg villig til å flytte fra barna sine for ei dame han kjenner sånn halvveis? -puler på eksen (er hun virkelig eks), så snart han kommer hjem fra ny dame? -som venter barn med en annen? -som mest sannsynlig skal ha samvær med babyen hos eksen den første tida, med henne til stede. -har to barn som du også har samvær med om dere flytter sammen -har en eks som du hele tiden må ta med i beregningen. Du kan aldri mer planlegge ferier og høytider uten at eksen og barna er med i planleggingen Hvor gammel er du? Er du moden nok til å være en omsorgsperson for disse barna? Er det dette du ønsker deg i livet ditt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #17 Del Skrevet 12. januar 2014 Tenk nå i det minste to ganger. For de fleste vil det være noe som 'skubber kraftig imot' når han reiser nyknullet fra deg og rett i seng med sin ex. Cluet her er 'ex'. Veldig fin måte å si det på. Fyren har oppført seg galt mot både TS og eksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cosette Skrevet 12. januar 2014 #18 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg tror nok du sparer deg selv for mange komplikasjoner om du trekker deg stille og rolig ut av hele situasjonen og legger denne mannen bak deg. Siden dere uansett er helt i startfasen medfører det sannsynligvis ikke den verste følelsesmessige påkjenningen å bryte. Det finnes tross alt mange menn der ute som verken har barn på vei med en annen eller et uavklart forhold til sin eks, og som kan være fullt og helt tilstede i relasjonen med deg og deres fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heartache Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #19 Del Skrevet 12. januar 2014 Ja. Det var ikke lett dette her. Vi har reist sammen og opplevd masse iløpet av disse månedene og han er en utrolig god person som bryr seg veldig om andre og vil ikke såre noen. Jeg har allerede fått sterke følelser for han nå som gjør drt enda vanskeligere.. og han er en utrolig god far det vet jeg. Jeg har kjent han i mange år så jeg visste sånn egentlig hva jeg gikk til. Men dette forventet jeg selvsagt ikke. Jeg er 26 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 12. januar 2014 #20 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Det er en tid for å bli, og en tid for å gå. Ingen andre enn deg kan bestemme hilken tid dette er for deg, men for meg ville dette vært kroken på døren og en fot i r**va for ham. Dette fordi han nærmest med vilje har satt barn på en annen, og dermed bundet seg til henne de nærmeste 20+ årene. Du snakker om noen måneder, noen måneder hvor forelskelsen er på sitt sterkeste. Når disse månedene er over, og han skal være bort fra deg og væremed sitt barn... hvor står du da? Og er du sterk nok til å ikke være sjalu når han reiser til henne som er mor til hans barn for å besøke barna? Klarer du da tro han ikke puler på henne? Og vil det være ok for deg at han gjør det? Får han komme nypult fra henne og rett i seng med deg? Barnebidraget han skal betale... du er klar over at det reduserer deres muligheter til å kjøpe leilighet/hus i den prisklassen dere ellers ville hatt? Hvor ligger hans lojalitet? Du sier han er en god far. Det kan så vel godt tenkes... Men er han en god kjæreste for deg? Og du vil ha ham? Værsågod. Edit: Liten Leif Endret 12. januar 2014 av Lille-pus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå