Gå til innhold

How I met your mother


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Det ble jo fastsatt i første episode at det ikke var før i år at han møter moren. Med tanke på alderen til barna og årstallet nåtiden i serien er.

Men er helt enig med resten her, siste sesong er gørr kjedelig.

Og grunnen til at siste sesong handler kun om bryllupshelgen er pga krangel mellom skuespillerne, Marshall (husker ikke ekte navnet) ville ikke være i samme rom som resten. Men tydeligvis inngikk de et forlik underveis, han har endelig kommet frem til hotellet og er med i scener sammen med resten av gjengen. De to siste episodene har derfor vært ok :) Likte at moren kjøpte en drink til Ted og slapsgiving!

Anonymous poster hash: ae5a5...869

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

når går siste episoden? eller noen som kan spoile bilde

Siste episode ble sendt i går.

Anonymous poster hash: ae5a5...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvilken sesong de er i, men den går f.eks. på tv3 i kveld klokken 23. Ellers finner du andre tider i en tv-guide (jeg søkte fort i den til VG).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Ja, i USA, men når går den i Norge? Evnt kanal og når den går fra og med nå?

De nye episodene fra siste sesongen går søndager på Viasat4, kl. 21.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett et par episoder... men jeg er ikke kjempe imponert. Ble egentlig skuffet siden jeg hadde blitt fortalt at det skulle være den beste sitcomen out there. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett et par episoder... men jeg er ikke kjempe imponert. Ble egentlig skuffet siden jeg hadde blitt fortalt at det skulle være den beste sitcomen out there. :P

Du må se helt fra starten, episode 1 sesong 1. Ikke rart du synes den er dårlig om du bare ser en episode her og der, det er jo en sammenhengende historie.

Anonymous poster hash: ae5a5...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se helt fra starten, episode 1 sesong 1. Ikke rart du synes den er dårlig om du bare ser en episode her og der, det er jo en sammenhengende historie.

Anonymous poster hash: ae5a5...869

Ja, når du nevner det så har jeg ikke sett episode en. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 9 har vært litt langdryg, men det tok seg godt opp i de siste episodene, synes jeg. Nå over det over :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får se "Friends With Better Lives" i stedet. Den begynte i dag (eller i går i US). Hovedpersonen er spilt av James van der Beek fra Dawsons Creek og han er morsom i serien. Det er litt "latter på boks"-preg over det hele, men håper det forsvinner etterhvert. Det er 6 personer i serien og ingen tvil om hvem nysingle James ender opp med, om ikke de tar en 180 på oss, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

går siste snart i Norge?

Siste gikk i USA 31. mars så det er en stund igjen. De er ikke så langt bak på Viasat4 så den dukker nok opp snart

Jeg aner ikke angående de på tv3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tv3 (på tirsdag kveld) er nesten i mål ihvertfall. De er på episode 13 neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen sier Viasat 4 andre sier tv3

Er det ikke bare å gå inn på sidene til Viasat 4 og Tv3 selv å sjekke? den nye sesongen går på begge, men hvem som er lengst går jo ann å finne ut selv!

Anonymous poster hash: 95e7d...c8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...