Gå til innhold

How I met your mother


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker denne serien veldig godt, men synes noen av de nyeste episodene er veldig kjedelig.. akkurat som de ikke hadde nok å fylle ut en sesong med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fan, men syns den siste sesongen (den som går i USA nå) er utrolig dårlig, og jeg ser bare på for å få med meg når Ted faktisk møter moren. De skulle ha avsluttet for et par sesonger siden... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Ja men har ikke fått med meg sesong 9 (?) Der moren blir avslørt. Når kommer denne ut på norske Netflix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på de ''vanlige'' kanalene finner man denne serien? Altså på TV N, TV2, osv.?



Anonymous poster hash: d48b5...26f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså den nyeste/siste sesongen, osv.?



Anonymous poster hash: d48b5...26f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i denne sesongen har vært elendig. Et par lyspunkter her og der, men i det store og det hele har det blitt mye, mye dårligere. Jeg var stor fan før, men jeg ser som andre bare på for å se Ted møte og finne lykken med moren nå. Den episoden med rim var noe av det dårligste jeg så på TV i 2013.



Anonymous poster hash: 22fe8...7d9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Awzm me

Digger himym, men synes den siste sesongen har vært kjempekjedelig! De har jo bare tatt de problemene som startet i begynnelsen av sesongen og gjort så de fremdeles er aktuelle, helt ut i over tiende episode av sesongen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at sesong 9 er kjedelig. Seriøst, kjøreturen til Marshall tok 12-13 episoder. Ser bare på for å få med meg møtet mellom Ted og moren, har jo blitt "glad" i karakterene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med at siste sesongen har vært kjedelig, men dagens episode synes jeg var artig (slap-skolen) og ganske fantasifull (utenom kafeen, selvfølgelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digget de første sesongene, men den siste sesongen har vært så dårlig at jeg har slått av midt i episodene, og nå har jeg sluttet å følge med på den i det hele tatt. Synd at de ikke kan legge litt mer innsats i manuset, det er som om de ikke gidder fordi "det er jo siste uansett".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...