Martha95 Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #21 Skrevet 11. januar 2014 føler jeg krangler litt med de rådene jeg får nå og det er ikke meningen, men jeg vil gjerne kjøpe et par sko jeg kan bruke veg flere anledninger en til denne kjolen. Søsteren min var i bryllup i sommer då hadde hun en ferskenfarget fotsid kjolen uten stropper med diamanter på hele øvre del. hun hadde et par matte sølvfargede peeptoe sko med nagler på til denne og det var veldig fint, samt ungdommelig og tøft. Kan jeg ikke ha en litt kul sko til min kjole da ?
Gjest blasé Skrevet 11. januar 2014 #22 Skrevet 11. januar 2014 Det er jo du som skal bruke skoene, så bare velg det du synes er finest For min del så er de skoene du linket til veldig tacky alle sammen. Er også enig at de skoene med såkalt kittenhel var veldig barnesko, funker til sånn typ 7-8 åringer. Ville selv valgt lave-sandaler, eller hæler i en sterkere lilla, uten så stor plattform foran .
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #23 Skrevet 11. januar 2014 Hun sa at hun ikke ville ha så høy hæl, derfor viste jeg kitten heel. Synes fortsatt en slik type sko er passende, f.eks. slik:http://www.brandos.no/chinese-laundry/imagination-silver/a67887 Skal du ikke bruke kjolen igjen? Da vil du jo også få brukt skoene. Synes også d'orsay sko var et godt forslag.Anonymous poster hash: f8288...170 3
Martha95 Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #24 Skrevet 11. januar 2014 Hun sa at hun ikke ville ha så høy hæl, derfor viste jeg kitten heel. Synes fortsatt en slik type sko er passende, f.eks. slik:http://www.brandos.no/chinese-laundry/imagination-silver/a67887 Skal du ikke bruke kjolen igjen? Da vil du jo også få brukt skoene. Synes også d'orsay sko var et godt forslag.Anonymous poster hash: f8288...170 Denne skoen var ganske fin, jeg vet ikke halt va en D'orsay sko er så det kan jeg ikke forholde meg til, men jeg får vell høre på dere å gå for en sandal
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #25 Skrevet 11. januar 2014 Hei Jeg lagde en annen tråd tiligere hvor derer KG'ere hjalp meg til å bestemme fargen på russeball kjolen min. Nå tenger jeg hjelp til å finne sko som passer til Så kjolen ser sånn ut : Skjermbilde.PNG og fargen er syrin: Lilac_08.jpg Jeg tenkte at et par sølv pumps hadde passet fint, en så er jeg 175 høy så jeg kan ikke ha for høye hæler har også et par svarte lakk pumps, men lurer på om de krasjer litt med kjolen ? Hva foreslår dere ? Hilsen Martha :D Har du kjøpt kjolen og fått den hjem enda? De hadde mange fine kjoler på den siden, men den så jo litt useriøs ut også da.. med det "google translate"-språket sitt. Kunne tenke meg et par av de kjolene der selv, så det er derfor jeg spør:P Anonymous poster hash: 112a9...0cc
Martha95 Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #26 Skrevet 11. januar 2014 Har du kjøpt kjolen og fått den hjem enda? De hadde mange fine kjoler på den siden, men den så jo litt useriøs ut også da.. med det "google translate"-språket sitt. Kunne tenke meg et par av de kjolene der selv, så det er derfor jeg spør:P Anonymous poster hash: 112a9...0cc nei jeg har ikke fått den enda men jeg har snakket med kundeservice hos dem, grunnen til at det er dårlig norsk på siden er nok fordi de som styrer selskapet er amerikanske kjolene sys etter dine mål i USA og sendes til Norge. da jeg sendte mail til dem så skrev jeg den på norsk men fikk svar på engelsk
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #27 Skrevet 11. januar 2014 Ok, si gjerne i fra her når du har fått den, så jeg får høre om det er seriøst og at kjolen ble bra:) Anonymous poster hash: 112a9...0cc
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2014 #28 Skrevet 11. januar 2014 Kitten heels = big giant NO Enten høye sko eller helt flate - sånne liksomhæler er IKKE fint. Anonymous poster hash: 3719c...5cb Hvorfor det? Jeg har endel par med sko som er fra 7-9 cm høye. Trenger ikke mer når man er høy. 1
halo Skrevet 11. januar 2014 #30 Skrevet 11. januar 2014 Hvorfor det? Jeg har endel par med sko som er fra 7-9 cm høye. Trenger ikke mer når man er høy. 9 cm er vel en fin hælhøyde, med mindre det er med plattform er det jo høyt nok til å være skikkelig høyhælt. Eller?
miramis Skrevet 12. januar 2014 #31 Skrevet 12. januar 2014 Hvorfor det? Jeg har endel par med sko som er fra 7-9 cm høye. Trenger ikke mer når man er høy. Vi forstår jo at du personlig ikke er glad i hæler som er lavere enn 12 cm, og jeg synes faktisk sandalene er veldig fine og vil være veldig passende til den typen kjole hun skal ha på. Men så eier jeg ikke smak heller. Er ikke høyden som er problemet, men selve utseendet på skoen og kitten heel. Man kan fint gå med lave sko, formen på de under er veldig fin. http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/549835670_1/2012-low-heels-diamond-high-heel-sexy-ladies-shoes-woman-fashion-high-heels-pumps-shoes.jpg
Martha95 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #32 Skrevet 12. januar 2014 Er ikke høyden som er problemet, men selve utseendet på skoen og kitten heel. Man kan fint gå med lave sko, formen på de under er veldig fin. http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/549835670_1/2012-low-heels-diamond-high-heel-sexy-ladies-shoes-woman-fashion-high-heels-pumps-shoes.jpg D var en veldig fin sko ! Tror du den vil passe til kjolen ? Og hvor selges de ?
Martha95 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #33 Skrevet 12. januar 2014 www.bianco.no/til-henne/sko/party/melina-pump/natural/532061 Hva med en hudfarget sko da ? Hvis jeg ikke finner i sølv ?
miramis Skrevet 12. januar 2014 #34 Skrevet 12. januar 2014 D var en veldig fin sko ! Tror du den vil passe til kjolen ? Og hvor selges de ? Fant bare den på google bilder desverre! Men de selger lignende sko mange steder.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #35 Skrevet 12. januar 2014 Er ikke høyden som er problemet, men selve utseendet på skoen og kitten heel. Man kan fint gå med lave sko, formen på de under er veldig fin. http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/549835670_1/2012-low-heels-diamond-high-heel-sexy-ladies-shoes-woman-fashion-high-heels-pumps-shoes.jpg "lave"?Anonymous poster hash: 07203...ccf 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #36 Skrevet 12. januar 2014 Er ikke høyden som er problemet, men selve utseendet på skoen og kitten heel. Man kan fint gå med lave sko, formen på de under er veldig fin.http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/549835670_1/2012-low-heels-diamond-high-heel-sexy-ladies-shoes-woman-fashion-high-heels-pumps-shoes.jpg De er jo ikke lave i det hele tatt, men da skjønner jeg litt mer hva TS mener når hun sier lave hæler. Forøvrig er det Louboutin-sko og koster en liten formue. Anonymous poster hash: f8288...170 1
Martha95 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #37 Skrevet 12. januar 2014 Fant bare den på google bilder desverre! Men de selger lignende sko mange steder. Vil den typen sko passe til sko passe til kjolen ? 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #38 Skrevet 12. januar 2014 Driver virkelig folk å planlegger antrekk så sinnsykt for et russeball?? Det er jo helt latterlig! Anonymous poster hash: f8e45...6c5
halo Skrevet 12. januar 2014 #39 Skrevet 12. januar 2014 jeg liker gjøre gode handler, så kjøpe plag som kan brukes i mange sammenhenger er noe jeg altid prøver på. En høyhælet sandal blir ikke mye brukt, ikke av meg jallefall. så hva med en peep toe sko ? http://www.heels.com/womens-shoes/disco-peep-toe-silver.html Disse er jo fine, men ellers mange fine sandaler:http://www.heels.com/shoe-style/sandal/?styles=sandal&attributes=stiletto-heels&colors=silver&limit=60&angle=outside
miramis Skrevet 12. januar 2014 #40 Skrevet 12. januar 2014 De er jo ikke lave i det hele tatt, men da skjønner jeg litt mer hva TS mener når hun sier lave hæler. Forøvrig er det Louboutin-sko og koster en liten formue.Anonymous poster hash: f8288...170 "lave"?Anonymous poster hash: 07203...ccf Hvis 6 cm hæler ikke er lave kan man bare gå med flate sko.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå