Gå til innhold

Hvilke sko passer til kjolen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt under 7-8cm ser bare dumt ut! Mye bedre med flate sko da.

Anonymous poster hash: c5e85...e97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis 6 cm hæler ikke er lave kan man bare gå med flate sko. :P

De der er ikke 6 cm, hvor har du det fra?

Anonymous poster hash: f8288...170

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hvis 6 cm hæler ikke er lave kan man bare gå med flate sko. :P

Alt under 7-8cm ser bare dumt ut! Mye bedre med flate sko da.

Nåja. Hovmod står for fall, - bokstavelig talt.

6 eller 8 cm uten platå krever litt for en hel kveld med mye dansing og gåing.

Jeg låner så gjerne bort mine 13cm (uten platå) hvor hælene bokstavelig talt er like 'tykke' som en syl (mye tynnere enn en gul Bic kulepenn) ... og jeg vil gjerne bivåne ganglaget hele kvelden.

Og, i ærlighetens navn, det er neimen ikke mange som kan gå på høye hæler, og spesielt ikke høyere enn 10 cm - fremdeles uten platå.

Det er høydedifferansen mellom fotsåle og hæl som er den reelle hæyden foten skal hanskes med.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Nåja. Hovmod står for fall, - bokstavelig talt.

6 eller 8 cm uten platå krever litt for en hel kveld med mye dansing og gåing.

Jeg låner så gjerne bort mine 13cm (uten platå) hvor hælene bokstavelig talt er like 'tykke' som en syl (mye tynnere enn en gul Bic kulepenn) ... og jeg vil gjerne bivåne ganglaget hele kvelden.

Og, i ærlighetens navn, det er neimen ikke mange som kan gå på høye hæler, og spesielt ikke høyere enn 10 cm - fremdeles uten platå.

Det er høydedifferansen mellom fotsåle og hæl som er den reelle hæyden foten skal hanskes med.

Det jeg tror flere meg meg er enige om, er at "mellomhøy" hæl ikke er pent. Selvsagt er det ikke bra om man ikke takler hælhøyden, men da er det mye finere med en flat sko.

Skal du danse hele kvelden er neppe høyhælte sko det beste valget, i hvert fall ikke om du ønsker å bevarelitt eleganse ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Har du kjøpt kjolen og fått den hjem enda? :)

De hadde mange fine kjoler på den siden, men den så jo litt useriøs ut også da.. med det "google translate"-språket sitt. Kunne tenke meg et par av de kjolene der selv, så det er derfor jeg spør:P

Anonymous poster hash: 112a9...0cc

Hei jeg fikk kjolen for ca. en uke siden. den var kjepefin og passet perfekt :) de lages og sendes i Kina, så du må betale toll ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...