Emelia Skrevet 11. januar 2014 #41 Skrevet 11. januar 2014 Aldri hørt om henne før, men hun hadde ikke noe spesielt utseendet. 2
Bellablue Skrevet 11. januar 2014 #43 Skrevet 11. januar 2014 Synes hun og anette haga er nydelige. Kjempeflotte jenter som i forhold til mange andre rosabloggere også virker trivelige. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #44 Skrevet 11. januar 2014 Hvorfor diskuterer vi Voe egentlig? ... Er trynet hennes så interessant? Anonymous poster hash: 20e5b...9c8 1
minister-mio Skrevet 11. januar 2014 #45 Skrevet 11. januar 2014 Hun er sympatisk og jeg lar meg farge av det når jeg sier at ja, hun er veldig pen. 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #46 Skrevet 11. januar 2014 Emilie er kjempepen. Tenker bare på da hun var 13 år, hvor mange 13-åringer så slik ut? Dessuten er hun veldig naturlig, og hun må da få bruke sminke. I tillegg er hun smart og har god moral. Har lest bloggen i alle år.Anonymous poster hash: 66c3e...b0a 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #47 Skrevet 11. januar 2014 man kan da fort se at dette er en naturlig skjønnhet! Hun må da få lov å sminke seg hun også. Når det er sagt liker jeg ikke slike tråder der man diskuterer utseedet til folk. HAdde jeg lest en slik tråd om meg selv hadde jeg blitt lei meg. Når skal man lære at smaken er som bakjen? Jeg synes Angelina Jolie er hot, mens andre synes ikke det i det heletatt. Sånn er det bare. Derfor er kåringer som "norges peneste" og verdens peneste" bare latterlig for alle er ikke enig uansett. Men det er en annen sak Anonymous poster hash: 75e13...69c 8
skruf Skrevet 11. januar 2014 #48 Skrevet 11. januar 2014 (endret) Hvis Emilie er gjennomsnittelig og ikke har noe særlig til utseende så lurer jeg virkelig på hvilke krav de som skriver det stiller. Og hvordan de selv ser ut……. Egentlig så misliker jeg sterkt "misunnelseskortet", men her tror jeg det er på sin plass.. Edit; Skriveleif Endret 11. januar 2014 av Pomperipossa 16
Gjest Inferno Skrevet 11. januar 2014 #49 Skrevet 11. januar 2014 Ser ikke hva som er så spesielt med henne, verken når det kommer til utseendet eller personlighet.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #50 Skrevet 11. januar 2014 Hun er da over gjennomsnittet. De som sier noe annet vet ikke hva gjennomsnittet er, eller har et forskrudd bilde av virkeligheten. Sammenliknet med de andre bloggerne, er hun en av de som er pene naturlig. Ikke sånn som Fotballfrue og gjengen som fikser seg med restylane osv, og redigerer bilder til det ugjenkjennelige. Anonymous poster hash: e1e7f...59c 9
Anglofil Skrevet 11. januar 2014 #51 Skrevet 11. januar 2014 Tråden er ryddet for brudd på kopirett og svar til dette. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #53 Skrevet 13. januar 2014 Så llitt på denne bloggeserien. Hun var definitivt den mest oppegående. Ble flau over hun nordlendingsjenta.Anonymous poster hash: f0967...09d 1
Anglofil Skrevet 15. januar 2014 #54 Skrevet 15. januar 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #55 Skrevet 16. januar 2014 leser ikke bloggen, men er innom en gang i blant. Og, ja, hun er veldig pen, og virker å være plagsomt fornuftig (noe som virker å være en sjeldenhet i bloggverdenen). Livet er ikke alltid rettferdig:) Anonymous poster hash: 97218...232
Apocalypse Skrevet 16. januar 2014 #56 Skrevet 16. januar 2014 Hun er veldig pen - men ellers virker hun som en helt normal jente. Ikke at det er noe galt i det
Gjest BabyBlue Skrevet 16. januar 2014 #57 Skrevet 16. januar 2014 Så llitt på denne bloggeserien. Hun var definitivt den mest oppegående. Ble flau over hun nordlendingsjenta.Anonymous poster hash: f0967...09d Sophie Elise er den eneste som gjør det programmet verdt å se på! Skulle ha hatt med TCMN og Heidi Alexandra Olsen, så hadde seertallet sikkert vært dobbelt så høyt.
Nowayback Skrevet 16. januar 2014 #58 Skrevet 16. januar 2014 Hun er veldig pen - men ellers virker hun som en helt normal jente. Ikke at det er noe galt i det Nei, men normalt er ganske unormalt i bloggverdenen. Veldig fornuftig og klok jente for alderen.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #59 Skrevet 20. januar 2014 Det er negativt at når hun hadde voe-bloggen, så løy hun om hvor prektig hun var uten alkohol osv. Så lekket alle festbildene med ei stupfull Emilie... og hun ble vekke en stund ja.. Anonymous poster hash: 77416...c29 Pardon, men hvorfor er dette så negativt? Ærlig talt så er det jo ikke akkurat uvanlig å eksperimentere med alkohol før man fyller 18, og siden bloggen hennes sikkert ble lest av samtlige i slekt og familie, så kan man jo ikke klandre henne for at hun dro en hvit en? Der jeg kommer fra så begynner de fleste å drikke på ungdomsskolen, og selv om det kanskje ikke er positivt, så er det jo slik det er mange steder, og da skriver man det ikke på nett. Om noe så synes jeg det er positivt at hun prøver å unngå å være et dårlig forbilde. Så klart så var det sikkert en dyrebar lekse - hun har nok stolt på noen som hun ikke burde ha stolt på, og den svei nok veldig. Men alt i alt så synes jeg ikke dette er noe å i det hele tatt diskutere, i alle fall ikke så mange år etterpå. Det blir bare dumt å forvente at en 15-åring oppfører seg perfekt - for guess what, alle tabber seg ut når de er i den alderen. Problemet til Emilie var at enkelte "venner" ble sjalu og begynte å distribuere bilder og rykter for å fore sitt eget behov for oppmerksomhet. Deretter havnet bildene på diverse blogger skrevet av 15 årige småchubby jenter med lavt selvbilde som fikk egoet sitt matet hver gang de fikk et treff fra noen som googlet "Emilie Nereng drita". Anonymous poster hash: e6a36...841 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #60 Skrevet 20. januar 2014 Og hvorfor er det greit å diskutere utseendet hennes?Anonymous poster hash: c062a...bc5
Fremhevede innlegg